Viem, že toto je trochu od veci, ale mám podobnú životnú skúsenosť z doby minulej.
Bolo mi firmou zakúpené služobné auto Seat Inca, fungláč. Vždy keď som schádzal dolu kopcom z Prístavného mosta smerom do Petržalky, na zámku Prístavného mosta, ktorý je nešťastne umiestnený až v zátačke, mi Inka odskočila 1 m z jazdného pruhu. Keď som išiel v ľavom pruhu, tak po prejazde nerovnosti zámku mosta, som mal stredovú čiaru nie vedľa pravého boku auta, ale pod stredom auta, robilo to iba v ľavotočivej zákrute. Vždy na mňa trúbili ako na blbca.
Tak som po mesiaci od kúpi, išiel do Petržalky k predajcovi, kde bol aj autoservis a reklamoval som uvedenú vlastnosť auta. Servisák mi auto vrátil cca po 15 minútach s tým, že nič nenašli a necháme to na pozorovanie (odvtedy som na túto vetu alergický). Tak som išiel do súkromného servisu za kamarátom, ktorý ani nebol autorizovaný na Seat, nech mi povie čo tomu autu je. Dal auto na zdvihák a po 5 sekundách obhliadky sa rehotal až sa skoro po...
Seat Inka mi bol predaný bez šróbu na upevnenie horného závesu tlmiča do karosérie na pravej strane auta a preto auto odskakovalo iba do ľavotočivej zátačky.
Tak som sa vytočený vrátil do autorizovaného servisu a žiadal odstrániť presne špecifikovnú závadu. Šrób namontovali a vrátili mi auto, že už to je v poriadku. Ale ja som tvrdil, že nič nie je v poradku, mohol som sa zabiť, lebo si nepredstavujem takúto prácu od autorizovaného servisu. Nakoniec som zo servisu odišiel z hlavičkovým papierom servisu, kde som mal od majiteľa servisu potvrdené, že mám servis Inky dva roky kompletne zadarmo.
Prečo to píšem, daj podrobne skontrolovať celý podvozok, torzné tyče, silenbloky a dotiahnutie šróbov, nie len tlmiče, ako ti spavili v servise. Ak to robí tebe a iným nie z tým istým modelom auta, tak to asi nie je v poriadku.
Len to treba dlhšie hľadať a to servisáci nemajú radi, lebo sú na úkol.