Tieto motory (rozumej VTi) je lepšie nepodtáčať. Ideálny rozsah pre bežnú jazdu je medzi 2 až 3 tis. otáčok. Mám v podstate ten istý motor (čo do konštrukcie) len o 2 dcl väčší a dá sa povedať, že pri bežnej jazde nejdem nikdy pod 2.000 otáčok, V meste jazdím v zásade na 3ke, aj keď by auto v pohode išlo aj na 4ke. To by síce podstatne klesla spotreba, ale motoru by to asi moc neprospelo. Štandardne preraďujem niekde okolo 3.000 resp. skôr kapánek nad 3 tis. otáčok. Samozrejme pokiaľ je motor zohriaty. Za studena postupujem podobne ako Ty. T.j. naštartujem, chvíľu počkám zakým klesnú otáčky na neutrálových 780 (za ten čas absolvujem podobné úkony, ako uvádza Qcko) a idem. Pokiaľ motor nedosiahne prevádzkovú teplotu (cca. 90°C; viem, že to nie je úplne smerodatné, ale ukazovateľ teploty oleja nemám), tak motor nevytáčam, držím ho skôr do 2.500 ot/min. Pri jazde mimo obec alebo na diaľnici mu doprajem aj 4 až 6.000 ot. Motoru to neuškodí. Jediný problém motoru tejto konštrukcie je, pri častejšom točení motora, trošku vyššia spotreba oleja (5W-30). U mňa sa to drží na cca. 1 liter na 10 až 12.000 km, ale nakoľko mením olej a filter aj tak každých 10.000 km mi to je v podstate jedno. Drž sa zásad , čo uviedol Qcko a motor Ti bude dobre slúžiť. Ešte k tomu oleju, neviem ako si na tom Ty, či sleduješ nejaký úbytok, alebo nie, ale je dobré priebežne kontrolovať hladinu oleja pomocou mierky a podľa potreby doliať. T.j. nečakať až hladina klesne na úroveň, keď Ti na displeji vyskočí "check engine oil level".