Ono si treba hlavne uvedomiť, kde sa korózia na podvozku berie - ak sa jedná o ochranu pred kamienkami (na čo aj Body950 apod slúžia) tak to zmysel samozrejme má, je to prevencia, ale nie ochrana proti korózii - to si treba uvedomiť.
Nepočítam koróziu náprav - tá proste vždy na oceľových prvkoch náprav bude a človek s tým nič nespraví (resp. brúsiť a natierať spodné ramená a nápravnicu po zime ak je človek fajnšmeker).
Najhoršie pre podvodzok je, keď sa drží vlhkosť (a hlavne soľ, zemina, lístie apod) na miestach, ktoré človek nevidí - pod prednými aj zadnými podbehmi, pod zásterkami, pod blatníkmi - toto sú veci, ktoré aj 5 a viac rokov vyzerajú zvonka dobre, no zrazu jedno umývanie tlakovým čističom a odpadne pol prahu, ktorý ironicky držala pokope vrstva vyššie spomínaného gumoasfaltu.
Čiže - čistiť aj za podbehmi, nebyť lenivý ich sem tam zhodiť dole a vykydať to tam.
Kontrolovať, či sú na podvozku všetky záslepky a krytky, nie sú tam pre parádu, voda má kade odtekať.
A to je dôležité - ľudia si často nezmyselným striekaním podvozkov kadečím zapchajú odtokové otvory prahov (dverí) a potom si voda nájde cestu tam, kde by si nemala.
Čiže zhrnuté - čistota je základ, čisté dutiny takisto - ako aj u ľudí