... len by som rád uviedol na pravú mieru, že zvolávačky nie sú žiadnym postrachom, sú bežné v ktorejkoľvek značke a netreba z nich robiť tragédiu (ak nerátame nutnú návštevu servisu a teoretickú stratu času)...
To, že vybehne na niektorých portáloch informácia o zvolávačkách, neznamená, že sa jedná o komplet všetky doteraz vyrobené kusy. Najčastejšie sa jedná o chyby kvality určitých komponentov, ktoré dodáva ten-ktorý subdodávateľ a ten presne vie, prečo je kvalita určitej série nižšia, čo sa s tým dá robiť a čo hrozí... Príklad: ak sa zistí chyba zámkov, tak sa s výrobcom zámkov preveruje, v ktorých dátumoch nastala nejaká zmena vo výrobných postupoch zámkov a teda presne vedia určiť, ktorých áut sa možné poruchy týkajú...
Zvolávačky sa v praxi rozdeľujú na dve hlavné skupiny - prioritné a priebežné. To, že auto spadá do skupiny "prioritných" zvolávačiek, spoznáte tak, že Vám príde doporučený list s inštrukciami kvôli návšteve servisu. Ak ide o "priebežné" zvolávačky, vykonajú sa pri najbližšej návšteve auta v servise bez potreby vyzvať majiteľa, aby sa URČITE dostavil do servisu.
Čo je však najdôležitejšie - či už vám príde doporučený list alebo sa zistí pri bežnej návšteve servisu, že sa vášho auta týka nejaká zvolávačka, najskôr sa stanovenou metódou overí, či je potrebné diely ozaj meniť. Akonáhle sa takouto diagnostikou zistí, že diely sú v poriadku, logicky sa nič nemení a do systému sa zvolávačka označí ako vykonaná. Ak by sa zistilo, že diely je treba meniť, vymenia sa (resp. objednajú sa) a po výmene sa rovnako zaznačí do ServiceBoxu, že zvolávačka je vykonaná.
Suma-sumárum - zvolávačky tu nie sú na to, aby zmenili vlastnosti auta, ale aby sa odstránili kvalitatívne chyby, ktoré sa môžu časom objaviť. Niektoré autá žijú celý čas bez zvolávačky, iné sa preverujú aj niekoľkokrát...