Pokial viem tak dvojspojky maju Renaulty DCT od Getragu. To je ina kava, ziadne "prestoje" medzi radenim ani nic podobne. nieco ako DSG...
mal som ju, myslel som si ze lepsie byt nemoze
ale!
CVT od japoncov je uz ina liga. Neustaly zatah pri akceleracii, ziadne hluche miesta ani zvukove prejavy pri radeni.
Ich nevyhoda je ze niesu vhodne na brutalne krutiace momenty (700Nm a podobne sialenstva
),
ale pre beznu kategoriu vozidiel su uplnym a dokonalym idealom
mam ju v aute a zase si myslim ze lepsie byt nemoze
teraz k veci:
k tomu start-stop systemu pri rozbehu do kopca ako jeden pisal v komentoch, len sa pytam, neni auto vybavene automatickou brzdou?
Na vacsine to islo diagnostikou "doaktivovat", automaty by to mali mat. skus silnejsie v kopci zoslapnut brzdu, auto odbrzdi bud po pridani
plynu, alebo po cca 3-4 sekundach. Kopec by mal mat vhodny sklon na to aby bolo mozne aktivovat brzdu zosliapnutim pedalu.
Malo kto to totiz vie