Autor Téma: Zradca!  (Prečítané 27220 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.203
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Zradca!
« Odpoveď #15 kedy: 04.12.2017 - 09:04:31 »
Takže vlastne to je steelbump?!  :D

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.587
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Zradca!
« Odpoveď #16 kedy: 04.12.2017 - 09:28:35 »
... spomínal tu niekto 4x4? Challenge accepted... :D

Ako píše CiNiC, PSA musí oddeliť Citroen, Peugeot, DS a už aj Opel. DS má byť luxusom, ale, bohužiaľ, remodelážou/technikou z Citroenov obalenou v hodnotnejšom obale sa im to asi nepodarí (možno sa mýlim). Peugeot má byť prémiovou značkou spomedzi vymenovaných, Citroen má byť ľudovou značkou, Opel má svoju klientelu, ktorá prienik s P/C skrátka moc nemá...
MAZDA CX-3 Revolution Top 2.0 SkyActive-G 110kW/150k AWD AT6
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re:Zradca!
« Odpoveď #17 kedy: 04.12.2017 - 09:28:47 »
 :D

njn cinic, bejvavalo. uz to neni ako onehda. stara skola som ja :D
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.764
Re:Zradca!
« Odpoveď #18 kedy: 04.12.2017 - 09:32:49 »
Tak airbump by mal slúžiť iba proti škrabancom a malým ťukancom od nákupných vozíkov a pod, či? Na túto úlohu je podľa mňa OK, aj keď tento je už menší ako jeho predchodca.
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re:Zradca!
« Odpoveď #19 kedy: 04.12.2017 - 09:46:46 »
aspon bude pod nim menej korozie 😂
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Falco

  • Hosť
Re:Zradca!
« Odpoveď #20 kedy: 04.12.2017 - 09:53:50 »
Tak airbump by mal slúžiť iba proti škrabancom a malým ťukancom od nákupných vozíkov a pod, či? Na túto úlohu je podľa mňa OK, aj keď tento je už menší ako jeho predchodca.

velkost je vpohode, ale umiestnenie je moc nizko, takze to je naozaj len kozmeticky prvok, ktory sa nam paci

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.764
Re:Zradca!
« Odpoveď #21 kedy: 04.12.2017 - 09:56:18 »
Marcel: francuzi predsa nekorodujú (maximálne sem tam trocha hrdze :D )
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline kaper

  • ID: 016
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 734
Re:Zradca!
« Odpoveď #22 kedy: 04.12.2017 - 12:57:48 »
pekné autíčko prajem veľa km bez poruchy a niekedy Vás očakávam na obhliadku  :D
Škoda Octavia

Falco

  • Hosť
Re:Zradca!
« Odpoveď #23 kedy: 04.12.2017 - 13:14:35 »
no urcite, uz vidim ako mi do toho kopes ci ten airbump funguje :D

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.203
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Zradca!
« Odpoveď #24 kedy: 04.12.2017 - 13:18:24 »
Nieeee, to som chcel ja vyskúšať... takže ja sa hlásim prvý.  :coffee

Falco

  • Hosť
Re:Zradca!
« Odpoveď #25 kedy: 04.01.2018 - 12:27:25 »

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.764
Re:Zradca!
« Odpoveď #26 kedy: 04.01.2018 - 13:04:31 »
Pekne si to spísal :)

Inak mne sa prejavy AISIN prevodoviek páčia, dá sa s nimi pekne pracovať cez plyn, len to chce trocha zvyku :)

A, tankuješ 100 oktán, či mu dávaš klasiku 95?
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Falco

  • Hosť
Re:Zradca!
« Odpoveď #27 kedy: 04.01.2018 - 14:09:26 »
snazim sa 100 .. este cakam, ze si ta prevodovka sadne, ale co myslim, ze vela spravi aj nerovnomerny chod 3 valca pri radeni

Offline pacho

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 909
Re:Zradca!
« Odpoveď #28 kedy: 04.01.2018 - 22:06:07 »
len tak pre zaujímavosť, test C3, ala PRAVDA, s "dvojspojkovou " prevodovkou. Medzičasom text upravili, takže tam píšu už len o automatickej prevodovke. https://auto.pravda.sk/testy/clanok/453170-test-citroen-c3-puretech-110-eat6-automaticka-prevodovka-sa-oplati/
C4 1,5 HDi 96kW
308 1,6HDi 85kW
207 1,4HDi 50Kw

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re:Zradca!
« Odpoveď #29 kedy: 05.01.2018 - 00:04:23 »
Pokial viem tak dvojspojky maju Renaulty DCT od Getragu. To je ina kava, ziadne "prestoje" medzi radenim ani nic podobne. nieco ako DSG...
mal som ju, myslel som si ze lepsie byt nemoze :)
ale!
CVT od japoncov je uz ina liga. Neustaly zatah pri akceleracii, ziadne hluche miesta ani zvukove prejavy pri radeni.
Ich nevyhoda je ze niesu vhodne na brutalne krutiace momenty (700Nm a podobne sialenstva :D),
ale pre beznu kategoriu vozidiel su uplnym a dokonalym idealom :)
mam ju v aute a zase si myslim ze lepsie byt nemoze  :o ;D



teraz k veci:
k tomu start-stop systemu pri rozbehu do kopca ako jeden pisal v komentoch, len sa pytam, neni auto vybavene automatickou brzdou?
Na vacsine to islo diagnostikou "doaktivovat", automaty by to mali mat. skus silnejsie v kopci zoslapnut brzdu, auto odbrzdi bud po pridani
plynu, alebo po cca 3-4 sekundach. Kopec by mal mat vhodny sklon na to aby bolo mozne aktivovat brzdu zosliapnutim pedalu.
Malo kto to totiz vie :)
« Posledná zmena: 05.01.2018 - 00:31:35 od Marcel00 »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.