Zdravím páni,
Mám: peugeot 206 1.9D DW8 r.v. 2001
Problém:
+5 °C a viac - odpáli na 1x a ide
0 °C - 1x pretočí a potom odpáli a ide
-5 °C - 2x pretočí, odpáli, 3x prebuble (strati cca 200 otáčok) a potom sa normalne rozbehne + biely dym z vyfuku
-10 °C - 3 - 5x pretočí, odpáli, 5-7 krát prebuble (strati cca 200 otáčok) a potom sa normalne rozbehne + biely dym z vyfuku
-15 °C a viac - to isté len horšie
-20 °C - nenaštartujem (ani po 15minutovom zohrievani motora teplovzdušnou pištoľou 300°C, ani keď som ju dal na sanie vzduchu motora a štartoval)
- použivam zimné aditivum
- palivové čerpadlo rok po repase
- na palivov. hadičke mám spetný ventil (myslel som, že mi upadá nafta, lebo 1x som si to všimol, keď som parkoval nosom nahor)
- žhaviče sú fungel nové z minulého roku (tie drahšie)
- baterka je 100%-tná
V servise iba hadali čo to môže byť (asi treba zmeniť servis?), tipovali to na injekčnu pumpu/palivove čerpadlo, nejake snimače neviemčoho, atď... každopadne som z toho pochopil, že by oprava stála 300-400 eur, priičom auto nemá väčšiu hodnotu ako 700eur + vidím to tak, že mi poslúži tak 2 roky maimálne, tkže sa mi moc do tej opravy nechce investovať....
Máte pre mňa nejaké rady, nápady?, nebránim sa ani experimentovaniu, ako hovoríím, auto resp. motor už asi dlho nevydrží.
V manuáli od nejakého VW z 86 roku píšu, že ak mrazy prekročia -20°C tak sa má do nádrže priliať benzín, MAX však 30%, rozmýšľam, že by som to skusil , ale v menšom pomere - 0,5 až 1Liter na 50 litrov....