Odmerané:
1: napájacie napätie (kolík 3) - zapni zapaľovanie, zmeraj napätie na koliku 3. malo by byt medzi 4.8 a 5.2 V -
v poriadku,
2: pripojenie ku kostre (kolík 4) - zapni zapaľovanie, zmeraj napätie na koliku 4. malo by byt medzi 0 a 0.2 V -
v poriadku,
3: kontrola konektivity (odpor) medzi kolíkom 1 a RJ kolík 15, taktiež skontroluj aj medzi kolíkom 2 a RJ 68 (riadiaca jednotka motora), musí byť menej ako 1 Ω -
tu bola chyba.
Natiahol som dva nové káble od snímača polohy plynového pedála (kolík 1 a 2) po riadiacu jednotku (15 a 68). Čísla sú označené na konektoroch. Predtým boli hodnoty 1,1 Ω a 3,5 Ω, teraz majú obidva po 0,7 Ω

Takže to považujem za opravené

Dúfam, že po pár úspešných jazdách kontrolka diagnostiky motora zhasne

Marcel ďakujem
