Vidim ze nikto nezareagoval, ja som vlakno zrejme prehliadol, tak sa ti pokusim odpovedat
K tej lambde... sa to sprava tak, akoby tam ani nebola. Moznosti su dve, bud je uplne KO, alebo sa jednoducho porucala, alebo pri montazi LPG
urobili nejaky zasah, ktory ju vyradil z prevadzky a RJ motora ju hlada. to by som videl aj na problem "poprdkavania" na bezin, kedze sa zmes RJ motora snazi obohacovat...
ma totiz info ze je stale chudobna zmes.
skontroluj nasledovne, zacneme od zakladu, budes to musiet pomerat:
jedna sa o zadnu lambda sondu, teda tu co je za katalyzatorom.
Na tej lambde mas 4 vyvody.
1: medzi kontaktami 1 a 2 by si mal namerat odpor v rozsahu 4-30 ohmov.
ak to bude ok,
2: tak skus zmerat na koliku 1 na lambde orpoti kostre po zapnuti klucika napatie cca 12-14V
ak aj toto bude ok, tak
3: skontroluj uzemnenie lambdy. Mal by si to merat medzi kolikom 3 a kostrou. Napatie by malo byt v rozshu 0-0,2V
ak aj toto je ok, treba kuknut a skontrolovat
4: trasu vodica z lambdy z kolika 2 na RJ motora PIN B18. Meraj odpor, musi byt menej ako 1ohm. (stredny konektror na RJ motora, pin c. 18)
5: takisto skontroluj odpor medzi kolikom 4 na lambde a RJ motora PIN B24. tiez musi byt menej ako 1ohm. (stredny konektror na RJ motora, pin c. 24)
ak budes vediet vysledok, napis mi, dam ti dalsie rozumy
p.s.: pozor na jazdu v rezime LPG na chudobnu zmes. hrozi podpalenie ventilov. teplota v spalovani dosahuje az o 300st. viac pri chudobnej zmesy !!!
da sa to otestovat.