Autor Téma: (207) - Chyby diag.  (Prečítané 4606 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Shawan

  • ID: 0100
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 281
(207) - Chyby diag.
« kedy: 13.03.2016 - 14:01:48 »
Nazdar pani vieme nieco o tychto chybach?? proste raz za cas mi tieto chyby vyskocia check engine. tak kuknem a stale to iste potom vymazem a po case znova. mam Riesil som to aj s marcelom u neho . Mam taky pocit ze mi to vzdY vyhodi ked idem na benzin a predtym som jazdil na plyn

Peugeot 207 VIN: VF3WCKFVC34456554

Offline Shawan

  • ID: 0100
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 281
Re:(207) - Chyby diag.
« Odpoveď #1 kedy: 17.03.2016 - 09:41:02 »
neviete nikto kde moze byt problem?
Peugeot 207 VIN: VF3WCKFVC34456554

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re:(207) - Chyby diag.
« Odpoveď #2 kedy: 17.03.2016 - 11:52:22 »
Vidim ze nikto nezareagoval, ja som vlakno zrejme prehliadol, tak sa ti pokusim odpovedat :)

K tej lambde... sa to sprava tak, akoby tam ani nebola. Moznosti su dve, bud je uplne KO, alebo sa jednoducho porucala, alebo pri montazi LPG
urobili nejaky zasah, ktory ju vyradil z prevadzky a RJ motora ju hlada. to by som videl aj na problem "poprdkavania" na bezin, kedze sa zmes RJ motora snazi obohacovat...
ma totiz info ze je stale chudobna zmes.

skontroluj nasledovne, zacneme od zakladu, budes to musiet pomerat:
jedna sa o zadnu lambda sondu, teda tu co je za katalyzatorom.

Na tej lambde mas 4 vyvody.
1: medzi kontaktami 1 a 2 by si mal namerat odpor v rozsahu 4-30 ohmov.
ak to bude ok,
2: tak skus zmerat na koliku 1 na lambde orpoti kostre po zapnuti klucika napatie cca 12-14V
ak aj toto bude ok, tak
3: skontroluj uzemnenie lambdy. Mal by si to merat medzi kolikom 3 a kostrou. Napatie by malo byt v rozshu 0-0,2V
ak aj toto je ok, treba kuknut a skontrolovat
4: trasu vodica z lambdy z kolika 2 na RJ motora PIN B18. Meraj odpor, musi byt menej ako 1ohm. (stredny konektror na RJ motora, pin c. 18)
5: takisto skontroluj odpor medzi kolikom 4 na lambde a RJ motora PIN B24. tiez musi byt menej ako 1ohm. (stredny konektror na RJ motora, pin c. 24)

ak budes vediet vysledok, napis mi, dam ti dalsie rozumy :)

p.s.: pozor na jazdu v rezime LPG na chudobnu zmes. hrozi podpalenie ventilov. teplota v spalovani dosahuje az o 300st. viac pri chudobnej zmesy !!!
da sa to otestovat.
« Posledná zmena: 17.03.2016 - 12:24:16 od Marcel00 »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Shawan

  • ID: 0100
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 281
Re:(207) - Chyby diag.
« Odpoveď #3 kedy: 18.03.2016 - 11:22:02 »
Bol som vcera na vymene oleja a filtrov všetkych , a mechanik mi to hodil na diag a zistil ze udajne to je predna lambda zla  podla diagnostiky takze musim asi tu menit
Peugeot 207 VIN: VF3WCKFVC34456554

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re:(207) - Chyby diag.
« Odpoveď #4 kedy: 18.03.2016 - 11:28:54 »
vyssie popisane chyby z obrazku sa tykaju zadnej lambdy. tak aby si nemenil co nemusis.
vychadzal som z kodu chyby nie z popisu.
ak budes postupovat ako som ti napisal vyhnes sa zbytocnym nakupom.
je to na tebe  ;)
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.