Tak túto tému som nejak prehliadol ale napíšem svoje skúsenosti s takmer rovnakou závadou:
Asi pred rokom začala 206ka s rovnakou motorizáciou v chladnejšom období robiť presne toto isté. Po prvom rannom štarte začal vynechávať jeden valec a niekedy vyskočila aj oranžová kontrolka motora. Stačilo po pár sekundách vypnúť motor, znovu naštartovať a v 99% prípadov išiel motor normálne. Pri veľkom servise sa preventívne menili sviečky, zapaľovacia rampa, cievka (na NFUčkach to niekedy robila práve tá).
Následne sa oteplilo a auto štartovalo na brnk a ako hodinky. Potom asi po dvoch týždňoch, pri ďalších prvých teplotách okolo 3-5 stupňov znovu rovnaká závada.
Potom sa ešte vymenil MAP senzor, ulomené odvetranie od kľukovky a vyzeralo, že pomohlo. Ale to sa zasa len oteplilo...
Takže skonštatované s mechanikom, že zrejme buď tesnenie pod hlavou alebo je v bloku niekde mikrotrhlina, cez ktorú sa do valca dostane vlhkosť a pri prvom studenom štarte je v ňom skondenzovaná voda. Tá sa po pár klepaniach a od zohriateho okolia odparí a následne po druhom štarte už valec normálne spaľuje.
Po tomto konštatovaní sa stala vec, ktorú Peugeoty majú v DNA a to je... že sa SAMOOPRAVIL!
Odvtedy (a to boli aj kruté mrazy) sa to neprejavilo. Takže odporúčam minimálne dve osoby, škrabať sa večer pri sviečkach nad otvorenou kapotou a podľa mňa si dá povedať aj ten tvoj
EDIT: Vlastne teraz ma trklo, že Qcko píše o rozvodoch... tak možno pomohli tie (robili sa po poslednej závade)
EDIT2: Dám vedieť teraz po roku, keď to tu na dolniakoch klesne aspoň k nule...