Najbližší zraz: Veľký letný zraz Revište - 29.6.2019Všetky novinky ohľadom fóra nájdete v tejto téme...
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
Co povies na toto ? www.autogood.sk/www-autocool-sk/eshop/12-1-Xenony/0/5/250-Xenonova-sada-H1-slimNevie ci mi treba h1slim alebo h1 clasik???Zvolil by som bud 4300K alebo 5000K
Ku xenónovým žiarivkám musíte mať na aute namontované aj zariadenie na čistenie svetlometov a automatické, elektrické, gyroskopické nastavovanie sklonu svetiel. Každý svetlomet je označený na viditeľnom mieste (najčastejšie na rozptylovom skle) homologizačnou značkou E4 alebo e4 v krúžku a následným číselným kódom. Tento číselný kód je odlišný pre svetlomety s halogénovými žiarovkami a pre svetlomety s xenónovými výbojkami. Na základe tohto kódu je možné identifikovať, o aký typ svetlometu ide. Policajt na ceste to určite kontrolovať nebude, pravdepodobne to neskontroluje ani technik na STK. Šikovnejší policajt alebo technik STK zistí nelegálnu prestavbu jednoducho: prítomnosťou gombíka na reguláciu sklonu svetlometov na palubnej doske. Autá s xenónovými výbojkami a automatickou reguláciou sklonu ho nemajú – je to nevyvrátiteľný dôkaz končiaci zadržaním technického preukazu.Ak poisťovňa preukáže použitie nehomologizovaných komponentov, majiteľ tohto vozidla má problém. V prípade prestavby halogénových svetlometov na xenónové stačí, aby druhý účastník nehody vyhlásil, že ho toto vozidlo oslnilo. Vtedy, bez ohľadu na priebeh nehody, poisťovňa odmietne uhradiť škodu a plnú škodu je povinný uhradiť ten, kto mal v čase nehody namontované nehomologizované komponenty (toto hrozí napr. aj pri použití iného rozmeru pneumatík či diskov, ako je uvedené v technickom preukaze).
Miko
Falco