Kamera ma vlastnu integrovanu baterku tusim 950mAh. V zavislosti od modu, v detectmode nahrava iba pri splnenych podmienkach, inak je standby, takze nie je plna prevadzka. Avsak, kamera na zaklade napetia zisti ci je auto zaparkovane/vypnute a podla toho prechadza do parkovacieho modu. Co je problem, lebo parkovaci mod vyzaduje nepretrzite napajanie, v opacnom pripade sa kamera vypne bezohladu na svoj stav baterky. To sa da vyriesit dvomi sposobmi - 1. zapojenie na nesledovany a nevypinatelny obvod v aute (ak ho auto ma, budes musiet zistit) + k tomu ten ochranny modul, ktory ma za ulohu radsej vypnut kameru akoby ti mala kamera vymlatit baterku v aute.
2. Zapojit si tam nejakym systemom powerbanku, ktora by sa za jazdy dobijala - toto povazujem za lepsie riesenie vzhladom k tomu, ze tuto zimu mi modul sice kameru vypol, ale napriek tomu klesla kapacita akmulutora az tak, ze som nenastartoval a potreboval som boost.