Martin tam ide o uplne nieco ine, nie stale omielat ze kam patri ci do traktora alebo kde. radsej by som bol keby si odcitoval tuto vetu,
V ideálnom prípade by sa po tejto kauze zmenila ako ponuka tak aj dopyt. Zákazníci by definitívne stratili záujem o naftové motory v
autách, kde sú zbytočné a firmy by ich zas ponúkali iba tam, kde zmysel majú (veľké SUV, dodávky). :wring
v clanku je podstata predsa jasne napisana a jasne napisane to co nikto z beznych uzivatelov na svete a ani ty netusil a ani nevedel.
tu ide o to ze sa vedome klame a nariaduje. ludia v domneni ze ako ekologicky jazdia a cisto, ver mi ze vela ludi si na tomto zaklada
nic netusili a vela z nich sa rozhodne ze uz diesel neche. mozno budes prekvapeny ale podobny osud mozno caka aj zazihovy motor.
vobec by som sa tomu nedivil.
moj osobny pohlad je taky ze mne je to sumak aku kvapalinu budem palit, ci naftu alebo benzin, to ci ma auto spravne emisie alebo
nie, je starost vyrobcu ktory nieco deklaruje a podla toho sa clovek vo vacsine pripadov rozhoduje. na jednom video teste som videl
Golf 1. generacie a porovnali ho s Golfom 7. generacie. Spotreba toho prveho bola nizsia ako i emisie takmer jednake ako toho siedmeho
s ekonezmyslami.. Na tuto otazku ze ako je to mozne sa sam sef FauVe otocil a odisiel.
Auto je pre mna viacmenej spotrebak, od ktoreho ocakavam ze bude mat pre mna minimalne vydaje a naklady na prevadzku,
jak pohonne hmoty, tak servis a udrzba.
a aky bude zaver? tiez na konci clanku pekne napisane, neviem ci si to docital az tam :chuckle
zákazníci na kauzu časom zabudnú a iba malá časť z nich si povie, že si treba vyberať inak. Automobilky schytajú pár pokút,
ospravedlnia sa a urobia všetko preto, aby napravili svoj imidž. Avšak iba tá neohybná byrokratická Európska Únia môže svojimi
direktívami nariadiť, aby sa ponuka zmenila. Ak niečo EÚ vie, tak je to práve nariaďovať.
peace :sun