Tak Vám predstavím moju 407čku :wasntme
Ako som už písal v inom vlákne bral som ju z najlepšieho bazaru na svk AAA nič
Bol som pre ňu v Petržalke kde som sa rozhodol že ju beriem na isto.
Je to 2.0 HDI 100 kw.Kupované na slovensku,som druhý majiteľ
Najazdené malo 290170 a bolo mesiac po STK,ako sa robila si vie každý predstaviť
Časom som zistil ( keď mi prišiel TP ) že to bolo firemné auto tak si viete predstaviť
Po mesačnom bezproblémovom jazdený mi začalo trhať motorom,na DIA sa zistilo že FAP off,zle spravený sowt,regeneruje Fap aj keď tam nie je
Na návšteve servise sa zistilo predný a zadný pravý tlmič K.O,vytečené plus stabilizačné tyčky
Tak som sa pustil do výmeny,tlmiče som vymenil všetky za SACHS
Pri výmene tlmičov mi rozbil mechanik čelné sklo,samozrejme že to on nie ani za boha sa priznať a ani búú povedať
Tak výmena čelného skla plus do zadu fólie
Ďalej mi PP ukazoval pokles tlaku v pneu,na najbližšej pumpe som išiel dofúkať,dám dole čiapočku a celý ventil letel do p.. preč,kúpené nové oceľové z cz fóra
Vymenené trysky ostrekovačov plus krytka na vodu (mal som tam omotanú pásku )
Z vrakoviska kúpený nový kryt na motor,na starom potrhané držiaky
Návšteva v Bojniciach za členom Majo - plus čistenie vstrekov TEC - om
Silentbloky menené v motorovej časti,spodný a vrchný
Vymenení olej,všetky filtre kde bolo vidieť maximálne zanedbanie čo sa týka auta,hold firemné auto :cry
Vymenená hadica z IC do motora kvôli diere
V Peugeote mali akciu na kompletnú kontrolu auta za 10e kde sa zistilo že držiaky na FAP sú potrhané,čidlo ABS na ľavej strane
Na ďalšej DIA sa zistil EGR ventil že je K.O
Objednaný na výmenu,medzitým mi baterka kľakla a zamklo sa mi auto,keďže som mal jediný kľúč tak komédia pokračovala viď vlákno
viewtopic.php?f=275&t=1351 Na teraz mi ostáva ako priorita vyriešiť FAP
Výmena repro plus vytlmenie dverí
Potom vymeniť dispaly a táák