Vidím, že poznáš rivalov, oni ti nevedeli presnoriť nejaké zdroje a nejakú obstojnú zohnať? Koho poznáš, Zoliho, Kristiána, oboch ? :-)
K autu - tlmiče, kĺby, nápravy si teda spravíš za jeden dva víkendy, stačí poklikať na diely.
Podsvietenie - vyber prístrojovku, vymeň žiarovku, prípadne studený spoj to môže byť, bežný problém, easy oprava zadarmo.
Motorová elektrina - v tom sa nevyznám tiež, akurát viem že Bitron (RJ ventilátorov a fukncie s klimou) má na starosti spúšťanie ventilátorov a v závislosti od toho či sú dobré teplotné čidlá, kontakty na relé pri ventilátoroch a ventilátory samotné (po odpojení teplotného čidla pre RJ by mali bežať naplno) dokážeš identifikovať, kde môže byť problém.
K cukaniu a podivnému správaniu motora - ako prvé, najrýchlejšie a najlacnejšie- vyresetuj RJ. Odpoj na niekoľko minút auto od batérie, zapoj naspäť, v polohe klúčika pred naštartovaním počkaj desať sekúnd, zapni všetko čo môže spôsobiť nejaký odber a záťaž na el sieť (vyhrievania, stierače, diaľkové svetlá, mlhovky) ale stále nechaj na voľnobeh ohriať ho až do kým nespustia ventilátory (u 306 S16 je to niekde medzi 98-102°C) ... až sa ventilátor spustí, nechaj ho tiež chvíľočku bežať aj s ventilátormi, povypínaj spotrebiče a choď ho poriadne prevetrať. (nepamätám si presne tento postup, keď tak troška pogoogli ako resetovať na Peugeotoch RJ, ideálne v ANJ)
K radeniu - pozri sa po shortshifte, tyčkách radenia, premaž a malo by to byť lepšie.
Mám pocit, že moc žvaním, píšem narychlo z tabletu.