.do 2000 nie a nie sa rozbenut( uvediem priklad:5 stupen cca 1500otacok,ked stlacim pedal na podlahu tak vobec necitim nijaky rozdiel aby to auto trosku zrychlovalo.
Ked ten motor vyskoci spod kapoty a da Ti zo dve po papuli,necuduj sa. :tmi Nie len dvojhmotny zotrvak neskutocne trpi. A pri zosliapnuti plynu ma co robit aby sa pozviechal na patke a otackach 1500.
Toto je obrovska chyba ktoru ludia robia. S vidinou usetreneho paliva tyraju svoje auto. Radsej spotrebujem trosicku viac paliva a dam mu otacky ake potrebuje. Optimalne otacky na dizli su medzi 2000 - 3000. Ja jazdim po meste 50km/h na trojke.
Ani dizlu neuskodi obcas ho potocit, samozrejme pri dostatocne zohriatom motore.
A co sa tyka oleja v potrubi. Aj ja mam v potrubi nejaky ten olej, iked nedolievam od vymeny do vymeny vobec. Kazdy motor ma urcitu spotrebu oleja. Ide o to ako s autom majitel zaobchadza. Podla toho sa mu to aj vrati. :nerd