Tak predsa,
aký je to ročník? Ja som mal od Peugeotu 2, vlastne tri osem ventilové motory.
TU3JP, 1.4 55KW v 306 a v 106, predávala sa ss cca 180 000km a od výmeny do výmeny nezožral skoro ani kvapku oleja a nebol s ním žiadny problém, tá 106 bola dokonca aj celkom svižná.
TU5JP, 1.6 65KW v 306, neskutočne žrala olej, stvrdnuté guféra vodítiek ventilov tak, že keď sa vybrali, rozpadli sa ako spečené na uhoľ, no neviem v akých rukách bola pred človekom, od ktorého som kúpil.
Dúfam, že ti nepokazím ilúzie, ale o 8v motoroch sa práve človek veľa chvály nedočíta. 1.8 aj 2.0 8V motor nič moc. Čítal som to však na internete a vo fórach, nemusí to byť úplne 100% pravda.
Podľa ohlasov sú však lepšie tie 16V motory. 1.8 16v je vraj vydarený motor, 1.6 16v v 106 GTi a Saxo VTS je skvelý, XU10J4RS v 306 GTi6 myslím netreba spomínať, pokiaľ človeku nepreskočí remeň (zanedbaná výmena rozvodov) a neskrivia sa ventily, tiež pri dobrej starostlivosti zvláda pretekárske nároky.
Inak za mňa, čierne auto = pekné auto, no do tých tuzingových zadných svetiel by som skutočne nešiel, ak už nie séria, skôr do niečoho decentnejšieho, napr.
