Veď, poďme na to logicky... Záujemca pýta od výrobcu potvrdenie, aby mohol na svoje auto obuť aj niečo iné, ako je uvedené v TP. Výrobca však takéto potvrdenie nedá, lebo nič iné homologované pre dané VIN nemá. Tak sa záujemca vyberie do najbližšieho obchodu s diskami a tam získa to, čo mu výrobca samotného auta nemôže dať. Ide s tým na príslušný úrad, kde mu to veľmi radi zapíšu. Je rád, že to má hotové a po internetoch vypisuje, ako je výrobca auta neschopný a ako ho obišiel. Na ceste na dovolenku (tento príbeh sa odohráva v čase bez corony) začuje zvláštne zvuky, ale povie si, že je auto v záruke a po návrate domov s tým vybehne k tým zlodejom do servisu. Tak sa aj stalo, prišlo sa na to, že je nalomená poloos. Možno výrobná chyba, možno chyba materiálu, nasleduje štandardný postup. Odfotiť auto zo všetkých strán, odfotiť servisné prehliadky v servisnej knižke, poslať to technickým expertom na servisné centrum. Čo čert nechcel, títo experti si na fotkách všimli, že auto je obuté na diskoch, ktoré Peugeot v ponuke nemá. Vyžiadali teda technický preukaz od prijímacieho technika a ten zas od majiteľa auta. Po jeho zaslaní a kontrole zistili, že keď bolo auto nové, v techničáku boli úplne iné rozmery kolies. Keďže vedia, že značka nepovolí zapísať iné rozmery, tak reklamácia nápravy je z fleku zamietnutá a nespokojný kriklúň nie a nie pochopiť, prečo mu prijímací technik hovorí niečo o tom, že má na aute nepovolené príslušenstvo a opravu bude musieť zaplatiť zo svojho...
(Uvedený príbeh je fiktívny, slúži len ako príklad.)