Ono je pravda v každej jednej úvahe, chalani. Chvalabohu/Bohužiaľ, sa autá predávajú v showroomoch a nie na internetových diskusiách. Presne slová od RTG vystihujú realitu.
Martin47, vyrobiť konkurenta Golfu, ktorý je už teraz na začiatku najnovšej generácie predajným prepadákom, je cesta do pekla. Európa stratila záujem o hothatche, pretože ľudovú cenu za ne dokáže ponúknuť len Hyundai. Môžeme sa baviť o dôvodoch donekonečna, ale aj tak prídeme len k jednému jedinému záveru - aj majiteľ Hyundaiu i30N je po pár dňoch/týždňoch so smiešanými pocitmi, lebo si uvedomí, že sa "pohral a čo ďalej?".
Mám doma na dvore 200-koňový atmosférický 2.5-liter. Ide to famózne, ale to auto mi nepríde ako niečo extra výkonné. Zvykol som si naň a pomaličky čakám na ohlásený R6 od Japoncov.
Správne tu bolo spomenuté, že v čase, keď som vedel vybaviť 308GTI270 za smiešne peniaze, nepredalo sa ani jedno. Tak prečo by mal výrobca vynakladať energiu/ľudí/peniaze na vývoj niečoho, o čo reálne nie je záujem.
Keď to pritiahnem za vlasy, sám kritizujem dnešnú ponuku motorov a pritom predajné čísla jasne ukazujú, že 1.2PureTech vôbec nie je prekážkou pri kúpe 308 a ani 3008. Do jesene bol v ponuke aj 2.0BlueHDi so 180 koňmi... Realita? Okrajový záujem...