Nechcem ti spôsobovať problém sorry. Ak porovnám poruchovosť tak najmenej reklamácií som mal s HP a ASUS. Acer zaspal dobu, Samsung nevie čo by pýtal, MSI boli prepadáky, SONY je drahý a má mizernú podporu, Toshiba je niečo ako acylpirín nemastné neslané.
Čo sa týka servisu tak najlepšie mám HP, priamo v Blave a po ruku. Asus - napíšem reklamačný protokol na webe, príde kuriér, zoberie a za cca 7 - 10 dní je zase doma a opravený. Opravia všetko čo nájdu poškodené i keď to nereklamujem. Sony som posielal kamsi do Holandska, trvalo to dva týždne. Lenovo keď reklamujem tak pol dňa sa snažím dovolať na ich "hot line" aby mi technik potvrdil čo už viem a pracne nadiktoval všetky údaje. Našťastie si ich ukladajú tak pri ďalšej reklamácii iba odsúhlasuje čo hovorím. Hrúza.
Je tu viac skúsených informatikov tak nech povedia svoje skúsenosti.