čaute,
dávam si sem len taký krátky recap servisnej histórie, co kdyby
22.5.2012, 137 800km - Day 1
31.10.2012, 148 152 km- kontrola vozidla
- kompletná výmena spojkovej sady
- výmena motorového oleja + filtra
- čistenie vzduchového filtra
- výmena bočného silentbloku motora
- oprava antény
- diagnostika
14.2.2013, 150 700 km- kompletná výmena bŕzd (predné a zandé kotúče + doštičky, brzdová kvapalina)
- výmena Bitronu (RJ ovládania ventilátorov)
- výmena snímača rýchlosti na prevodovke
- Čistenie a plnenie klimatizácie
- výmena sviečok za Denso Iridium IK20
- STK + EK
- deflektor pod predný nárazník (lízátko)
8.4.2013, 153 401 km- kompletná prehliadka
- výmena oleja + filtrov
- čistenie motora
- čistenie škrtiacej klapky
- oprava uchytenia bočného prahu (chýbal nejaký ten nit a trošku nedoliehal)
- nové stierače
3.6.2013, 158 622 km- nový olej TOTAL QUARTZ RACING 10W50 + filter
- preplach motora
- dôkladná kontrola po 20 000km
- osobitná kontrola podvozku (prvky riadenia a vlasnte všetko ako víno, bez chyby)
- diagnostika (BSI, ABS, jednotka motoru, jednotka klímy bez uložených závad).
10.10.2013, 166 152 km- výmena oleja TOTAL QUARTZ RACING 10W50
- výmena prevodovkového oleja Motul Racing Gear 300
- Montáž skráteného radenia ,,Short Shift"
- výmena tyčí mechanizmu radenia
- výmena teplotného čidla
- čistenie filtra + škrtiacej klapky
- nový palivový filter
- namazanie spojkového mechanizmu
- celková prehliadka auta
5.4.2014, 170 000 km- Výmena oleja Total Quartz Racing 10W50,
- Rozvody + vodná pumpa,
- výmena sériových brzdičov za brzdiče Brembo 4 piestkové z Coupé + platničky ATE, ( 2,5kg kus vs 5kg sériový) + odvzdušnenie a nastavenie bŕzd
- Tuhostne a výškovo nastaviteľný podvozok KW variant 2 Inox, (úspora cca 2kg predný tlmič s pružinou vs sériový podvozok)
- Disky OZ Ultraleggera 7x15 ET25 , (5.2 kg kus vs 8.5 kg cyklón predtým)
- Duralové rozširovacie podložky pod kolesá 20mm dopredu aj dozadu (dobudúcna asi 25-30mm dozadu).
- športový volant OMP
- kontrola a doplnenie klimatizácie na leto
- výmena nesvietiacej žiarovky v prístrojovke + premazanie pískajúceho kabínového ventilátora
- demontáž a zaslepenie zadného stierača
- zahladenie znakov vpredu aj vzadu + lakovačka maska + kapota + kufrové dvere
- lakovanie predného nárazníku, bol pomerne obitý v porovnaním so zvyškom auta,
- novinkou je nalakovaná strieška/krídlo zadných dverí
24.7.2014, 175 850 km- Volant OMP Corsica semiš
- S16 badges, r.v. 2010 a 2011 (lokalita Bulharsko, Severné Škótsko)
6.4. - 28.7.2015, 179 250 km Mechanické diely- Samosvorný diferenciál QUAIFE
- Kované vysokokompresné piesty Wossner 86,5mm
- Kované H-kové ojnice PEC
- Ostré vačky NewmanCams 264°
- Kované ventily Supertech výfukové + Osvat sacie
- Tvrdé uloženie motora, Vibratechnics Fast Road + Competition Uprated Gearbox mount
- Ojničné a klukové ložiská, Tesnenie driekov ventilov, výfukové sacie tesnenia, tesnenie skrinky termostatu, tesnenie pod hlavu Reinz
- Klukové, Vačkové, Prevodovkové tesnenia, všetko pre GO motora.
- Regulátor tlaku paliva
- Olejový Termostat
- Olejový chladič + hadice- Otvorený sací koš + KN valcový filter
- Odlahčená duralová remenica
- Horná a spodná rozpera OMP
- pancierové brzdové hadice
- OBP quick shifter / skracovač radenia
- Záslepky namiesto mlhových svetiel - Rallye blanks
Interiér- OMP WRC-R HA-773 FIA športové sedačky
- OMP 802f, 6-bodové pásy FIA
- MOMO deformačná nába volantu
- Odstrojenie interiéru, tapacírov, koberčekov, stropníc a iné
- striekanie interiéru - čierna matná farba
Náplne- Prevodovkový Olej Motul 75/90 limited slip 2L
- Zábehový olej Total Quartz 10W40 prvých 600km
- chladiaca kvapalina- Brzdová kvapalina Millers, bod varu 310°C
Práca- kompletná GO motora
- Výbrus motora o 0,5mm
- Zrovnanie hlavy
- Zväčšenie prietoku škrtiacej klapky na CNC
- čistenie, mechanická dekarbonizácia
- Odstránenie mlhových svetiel, klimatizácie, interiéru
- striekanie interiéru čiernou matnou farbou
- kopec iného na čo si nespomeniem
8.8.2015 , 179 800km - výmena zábehového oleja za Millers Oil NanoDrive 10W50
- výmena čelného sklad + slnečná clona Peugeot Sport
10.8.2015, 179 900km - Remap ECU v MMRacing + meranie na záťažovej brzde
24.8 -12.11.2015, 182 224km - Nové pneu TOYO Proxes R888 Semi-Slick, jar 2015
- Nový snímač podtlaku sania (MAP sensor)
- Nový snímač polohy škrtiacej klapky (TPS sensor)
- Nový snímač rýchlosti pre tachometer
- Nový motorček stieračov VALEO
TODO 18.11.2015 - Nová Lambda
- Nové sviečky NGK Iridium
- Výfukové zvody AMA 4-2-1