Toto som riešil ohľadne klubu s importérom a situácia je taká že majú ochrannú známku na logo no použitie umožňujú voľne. Keby sa použitie vyskytlo v nejakej dehonestačnej situácii alebo podobe tak až vtedy zasiahnu a využijú práva ochrannej známky. Napríklad na stránku, reklamné predmety, nálepky alebo zástavy na zraze nebolo treba ani písomný súhlas, brali to ako propagáciu.
Vyšitie na koberec je jednoznačne forma propagácie a určite by nemali námietky. Tieto moje tvrdenia je možné si overiť priamo u importéra na oddelení marketingu.
cest peugeotu.. ostatni taketo stanovisko aspon nam nedali
fakt jena ich logo je zaplatena ochranna znamka.. to je to iste, ako keby si zacal vysivat tricka adidas :-)
pre pochopenie priklad, co automobilkam vadi
- chces koberceky urcitej kvality
- prides do skodovky (tam som kedysi original kupoval), zaplatis za ne 50e.
- prides ku nam a rovnaku kvalitu my predavame za 22e (oni to akurat obsivaju kozenkou, co vieme aj my, keby to niekto chce (cca +2e))
aku ma skodovka motivaciu dovolit nam to? ved ich stve, ze to takto predavame.. a keby sme tam dali nebodaj ich logo, tak by ich principialne roztrhlo :-)
niektore ine eshopy to mozno usiju (tych uz je tiez stale menej a menej).. akurat je rozdiel usit 5 kobercov a tvarit sa, ze nic..
a je rozdiel sit 500 kobercov mesacne a verit, ze nenatrafis na nikoho, kto by spravil zbytocny problem
rozhodli sme sa, ze to riskovat nechceme a budeme si ctit ochranne znamky :-)