Ona chyba P1198 sa týka nedostatku tlaku paliva. Prejaví sa hlavne pri prudšom stlačení plynu, systém nie je schopný dosiahnuť potrebný tlak v požadovanom čase a tak systém vyhodnotí únik paliva alebo slabý prietok v systéme. Môžu byť horšie teplé štarte aj, napr.
Regulátor tlaku paliva menili ten na čerpadle, či ten na raily?
Keď píšeš elektromagnetický, tak asi na čerpadle. Priamo na raily je druhý, ktorý keď neposlúcha, tak sa otvára predčasne (alebo dobre nedoviera) a prepúšťa palivo do prepadu a tým chýba tlak takisto.
Palivový filter sa v týchto prípadoch má meniť automaticky, neviem čo tam kontrolovali, ak kontrolovali prítomnosť pilín v jeho obale, tak OK, každopádne filter treba druhý. Takisto je nutné si byť istý, že z nádrže odchádza palivo tak ako má /pripchatý sací kôš napr.)
Čiže inak povedané, chce to dôslednú kontrolu celého palivového systému (a ako píše samuel, môže to byť samozrejme aj oxidácia v konektoroch apod).
Môže byť samozrejme aj pridreté vysokotlaké čerpadlo a naozaj nedokáže dať tlak, každopádne meniť hneď ventil bez toho, aby sa zistili okolnosti, to je také slovenské.