Autor Téma: Chyba motora P1198  (Prečítané 2254 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline krko 407

  • ID: 038
  • Riadny člen
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 443
Chyba motora P1198
« kedy: 02.03.2023 - 18:02:05 »
Čaute. Poprosím o nejakú radu. Auto mi za jazdy vyhodilo poruchu motora, a hneď na to aj poruchu tempomatu. Dia ukázala chybu č. 1198. Auto stratilo výkon a išlo tak pridusene. Pomalým pridávaním plynu bolo schopné jazdiť. Prudké pridanie motor okamžite zadusilo. V servise vymenili elektromagnetický ventil regulácie tlaku paliva a skontrolovali filter. Žiaľ stále bez zmeny. Po pár 100 metroch chyba opäť nabehla a auto sa správa rovnako vcetne chyby tempomatu. Ďakujem za každú radu ako postupovať. Motor 2.0 HDI 100kw RHR
Peugeot 407  2.0Hdi ,100kw,Fap-off,xenony,JBL,vyhrievané sedačky...
Peugeot 306 1.9D , 51kw - Predané
Peugeot 309 1,9D , 47kw - Predané

Offline samuel308

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 333
Re:Chyba motora P1198
« Odpoveď #1 kedy: 04.03.2023 - 09:03:07 »
Kabeláž konektor 

Offline krko 407

  • ID: 038
  • Riadny člen
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 443
Re:Chyba motora P1198
« Odpoveď #2 kedy: 05.03.2023 - 22:14:51 »
Konektor k čomu? Tomu ventilu čo sa menil? Ďakujem.
« Posledná zmena: 05.03.2023 - 22:26:19 od krko 407 »
Peugeot 407  2.0Hdi ,100kw,Fap-off,xenony,JBL,vyhrievané sedačky...
Peugeot 306 1.9D , 51kw - Predané
Peugeot 309 1,9D , 47kw - Predané

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.724
Re:Chyba motora P1198
« Odpoveď #3 kedy: 06.03.2023 - 10:54:06 »
Ona chyba P1198 sa týka nedostatku tlaku paliva. Prejaví sa hlavne pri prudšom stlačení plynu, systém nie je schopný dosiahnuť potrebný tlak v požadovanom čase a tak systém vyhodnotí únik paliva alebo slabý prietok v systéme. Môžu byť horšie teplé štarte aj, napr.

Regulátor tlaku paliva menili ten na čerpadle, či ten na raily?

Keď píšeš elektromagnetický, tak asi na čerpadle. Priamo na raily je druhý, ktorý keď neposlúcha, tak sa otvára predčasne (alebo dobre nedoviera) a prepúšťa palivo do prepadu a tým chýba tlak takisto.

Palivový filter sa v týchto prípadoch má meniť automaticky, neviem čo tam kontrolovali, ak kontrolovali prítomnosť pilín v jeho obale, tak OK, každopádne filter treba druhý. Takisto je nutné si byť istý, že z nádrže odchádza palivo tak ako má /pripchatý sací kôš napr.)

Čiže inak povedané, chce to dôslednú kontrolu celého palivového systému (a ako píše samuel, môže to byť samozrejme aj oxidácia v konektoroch apod).

Môže byť samozrejme aj pridreté vysokotlaké čerpadlo a naozaj nedokáže dať tlak, každopádne meniť hneď ventil bez toho, aby sa zistili okolnosti, to je také slovenské.
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline krko 407

  • ID: 038
  • Riadny člen
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 443
Re:Chyba motora P1198
« Odpoveď #4 kedy: 10.03.2023 - 08:38:16 »
Ďakujem pekne, posuniem info chlapovi čo mi to rieši
Peugeot 407  2.0Hdi ,100kw,Fap-off,xenony,JBL,vyhrievané sedačky...
Peugeot 306 1.9D , 51kw - Predané
Peugeot 309 1,9D , 47kw - Predané