Autor Téma: Ep6 400 tis km  (Prečítané 2814 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline samuel308

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 333
Ep6 400 tis km
« kedy: 04.12.2021 - 16:46:20 »
Na internete som narazil na tento “klenot” 1,6vti ktore ma 400tisic km neveril som ze niečo takéto sa da na takom motore ako by povedal moj známy VTI THP =pruser. Motor bol raz menený v 114tis km za druhy novy  a auto šľape do teraz momentálne na poslednom príspevku malo 409 tis a stale funguje výborne ako popisoval autor čo si o tom myslite ?

Offline mamomi

  • ID: 146
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 267
Re:Ep6 400 tis km
« Odpoveď #1 kedy: 07.12.2021 - 08:56:24 »
Možno to má pána a nie len užívateľa, potom to je možné.
na druhú stranu, keď sme pri tých 400t km... Viem o 206tke 1,4HDI kde sa pri 400tisíc prvý kráť menil rozvod.  :coffee
« Posledná zmena: 07.12.2021 - 09:03:12 od mamomi »
Peugeot 205 3 dvere TCT, Peugeot 205 1,1 5 dvere #Goorila, Pug 305 daily a expedičák #Zuri, BMW E34 downsizingovy classic onroad slider #Muchoška, BMW E34 530i trackday slider, BMW E46 tour, Citroën XM Y4 TCT AT #Ksmko, Peugeot 205 GT #Chrchliak

Đđ Alfa Romeo 166, Škoda Felicia Pick Up, Fiat Barchetta, Mitsu Pajero V6 1,5x...

Offline Martin47

  • ID: 152
  • Riadny člen
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 258
Re:Ep6 400 tis km
« Odpoveď #2 kedy: 09.12.2021 - 13:30:06 »
Diaľničné kilometre, dobrý servis, spôsob prevádzky

Offline samuel308

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 333
Re:Ep6 400 tis km
« Odpoveď #3 kedy: 09.12.2021 - 15:55:40 »
Ja mam tiez na 1,6 hdi diaľničné km pravidelný servis a uz zo hrka dost poriadne myslim ze bude upchatie olejové cerpadlo vďaka tej hlupo vymyslenej vani na olej

Offline slimboy

  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 140
Re:Ep6 400 tis km
« Odpoveď #4 kedy: 09.12.2021 - 17:51:02 »
Dorabas si vselijake elektronicke vychytavky, ale taku zakladnu vec ako prelisovanie vypustu alebo vymenu tej vane za upraveny typ si este nespravil? Ked klakne turbo, tak uz Ti bude nejaky vyklopny displej s navigaciou nanic... Ale inak ta vana nie je primarny problem, ta len moze problem urychlit. Primarny problem je vyssia tvorba karbonu (väcsinou ak dobre netesnia vstrekovace) a prilis dlhy interval vymeny oleja. Cize cim dlhsi interval vymeny oleja, tym väcsie riziko problemu, lebo sa tym karbonom potom zanesie sitko na vstupe trubky, ktora vedie olej do turba a nasledne turbo skonci. Postup upravy vane som sem daval (https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,4853.0.html). Alebo treba kupit novu upravenu vanu a vymenit ju (https://www.autodoc.sk/klokkerholm/8345847).
Peugeot 308 SW T7 2012 1.6 HDI FAP 68 kW (DV6DTED / 9HP)
Toyota Proace City Verso Long 2023 1,2 PureTech GPF 81 kW (EB2ADT / HNP)

Offline samuel308

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 333
Re:Ep6 400 tis km
« Odpoveď #5 kedy: 09.12.2021 - 18:07:12 »
O tom probléme z olejovou vaňou som sa dozvedel nedávno

Offline mpa

  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 390
Re:Ep6 400 tis km
« Odpoveď #6 kedy: 10.12.2021 - 15:18:30 »
vo filme o imrmanovskom divadla je hláľška "zlaté prciby!".
je parafrázujem zlaté trabi a w353w! nebolo nič čo by sa nedalo opraviť na kolene a boli schopnévyraziť na tisíce km cestu bez kontroly!
tam nikdy bevyskočil a naopak sa skryl "FAULTY".