Za 15 rokov v Peugeote som sa naučil, že netreba vždy hľadať logiku v krajine galského kohúta... 😀 Oni dokážu vyraziť dych jedným riešením a tresknúť po čele úplne iným... Naozaj som presvedčený, že dotykovým displejom chceli ohúriť záujemcov a až v druhom rade rozmýšľali (ak vôbec), ako ten displej "naplniť" funkciami a obsahom ako takým...
Ak budem veľmi kritický, tak dizajnovo-logické spracovanie mýli ľudí ešte aj dnes. A nemusí ísť len o samotný displej. Napríklad tlačítka vedľa seba:
- AFIL - tlačítko na aktiváciu systému sledovania na opustenie jazdného pruhu. Ak nesvieti kontrolka, systém je aktívny. Ak svieti oranžová kontrolka, systém je deaktivovaný.
- LANE POSITION ASSIST - systém na udržiavanie vozidla počas jazdy v strede jazdného pruhu. Ak je systém aktívny, svieti zelená kontrolka. Ak nesvieti nič, systém je deaktivovaný.
Možno pre niekoho prkotiny, ale aj na tomto príklade som chcel načrtnúť, že netreba hľadať logiku tam, kde ju používa konkurencia alebo kde by ste ju hľadali vy sami...