Co tak citam a pocuvam, Peugeot o tom vie uz nejaku dobu. No vsak naco to stihnut v zaruke ze? Kazdemu druhemu tu hovoria, vymenit nadrz. Co to ma dofrasa z nadrzou? Vie mi to niekto vysvetlit? Lebo toto je uz 4 auto za par mesiacov o ktorom viem ze ma problem. Nehovoriac o cenach za ktore to menia.
Nemusis si nic predstavovat, riziko ziadne pre auto nehrozi, takze nikto to nebude menit na zvolavacku - nehovoriac, ze kazdemu sa to prejavi inokedy a niektore auta s tym budu fungovat x rokov/km kym sa to prejavi. Cize nie je znemoznene uzivania vozidla a ani o bezpecnost nejde. Vymeni sa ked sa vysype - ani ty by si nemenil na svoje naklady preventivne vsetko ked nemusis.
A s nadrzou to ma to, ze odchadza cerpadlo resp. elektronika v nom a to nie je oficialne vymenitelne samostatne, takze sa meni cela nadrz.
Podla nejakej enviromentalne ES (konkretne by som musel zistit u nasich zakaznikov) je vyrobca povinny nadrz urobit tak, ze nemoze byt rozoberatelna. To neplati len o adblue to plati o akejkolvek nadrzi, ktora obsahuje nejaku technicku napln. Nemozes ju zlozit z viacerych casti aby nedochadzalo beznym opotrebenim k uniku takejto kvapaliny skrz montovanu plochu. Preto sa to vyraba tak, ze vsetka elektronika a mechanika ako RJ, snimace, serva, cerpadla.... whatever sa montuju dovnutra a potom sa ten plast jednoducho zvari. Spravi sa skuska tesnosti a koniec. Nerozoberies to, musis to rozrezat a musel by si to zvarit nanovo, takze sa to meni cele komplet. Urcite existuje nejaky bastlic garazista, ktory by to dokazal "opravit", ale nikto pricetny to robit nebude.
Adblue - mocovina na znizenie NOX na vystupe
Eolyss - aditivum pre lepsie vypalovanie filtra pevnych castic. FAP = DPF = dalsix ich milion verzii ako to nazvat = filter pevnych castic. Nuz mas stastie aj smolu. Smolu v tom, ze sa ti nieco objavilo, stastie v tom, ze ides platit len tak malo.