Autor Téma: Dusenie 1.2 vti  (Prečítané 9011 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline VinchenzoGT

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 46
Dusenie 1.2 vti
« kedy: 20.08.2019 - 10:14:21 »
Zdravicko. Po nastartovani mi tak na parsekund kolisu otacky ako keby sa to pridusilo a potom uz ide na volnobeh dobre. Niekedy zasa pri rozbiehani to ako keby trhne a potom zas ide dobre. Toto vzdy robi za studena. Mate s tym skusenosti? Zeby klapka?
Peugeot 208 1.2 60 KW 2012

Offline VinchenzoGT

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 46
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #1 kedy: 24.08.2019 - 14:30:19 »
Nikto nic? Auto ma najazdenych 56.000 KM iba tak snad to nebude nic vazne. Vsimol som si ked nastartujem tak motor ma cca 1000 RPM a potom klesne na nejakych 800 a sem tam to tak poskace z tych 800 na 900 cca a potom nic pohoda...a ked sa so studenym motorom idem rozbehnut tak pri 2000 RPM to ako keby na sekundu prestane tahat a zas ide. Palivovy filter na tomto aute sa zevraj nemeni, lebo ma napadlo aj ze by bol ucpany.
« Posledná zmena: 24.08.2019 - 14:33:14 od VinchenzoGT »
Peugeot 208 1.2 60 KW 2012

Offline jsbb32

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 289
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #2 kedy: 24.08.2019 - 17:46:23 »
ja som mal problem,ze mi nastartovalo a hned zhasol motor,musel som ho chvílu drzat v otackach.Na vine bol regulator teploty
 nasavaneho vzduchu po jeho výmene ide auto bez problemov.Tie príznaky na mojom boli podobne ,ako na tvojom aute a mal som 90000km
« Posledná zmena: 24.08.2019 - 17:59:40 od jsbb32 »

Offline VinchenzoGT

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 46
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #3 kedy: 24.08.2019 - 21:33:25 »
A to ti ukazala diagnostika? Je to jednoduche vymenit aj nejsom mechanik?
Peugeot 208 1.2 60 KW 2012

Offline jsbb32

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 289
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #4 kedy: 25.08.2019 - 02:09:54 »
je to uplne jednoduche,to dokazes

Offline VinchenzoGT

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 46
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #5 kedy: 13.09.2019 - 22:35:13 »
Tak som sa skusil na ten snimac pozriet a vyzera to ako keby chybal kus z toho drotiku s tou suciastkou co je zakruzkovana. Neviem v com je toto ine. Ale skusil som objednat novy.
IMG-20190913-215313" border="0
« Posledná zmena: 14.09.2019 - 00:27:56 od VinchenzoGT »
Peugeot 208 1.2 60 KW 2012

Offline jsbb32

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 289
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #6 kedy: 14.09.2019 - 17:56:34 »
ak mas prerusený drôtik ,tak je to urcite vadne.Ja som sa vcera pozabaval a vycistil som si škrtiacu klapku ,myslel som ze to bude tazke ,ale slo to v pohode ,pomohol technický benzín.

« Posledná zmena: 14.09.2019 - 17:58:40 od jsbb32 »

Offline VinchenzoGT

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 46
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #7 kedy: 14.09.2019 - 23:12:18 »
Je to objednane tak uvidim  :cool
Peugeot 208 1.2 60 KW 2012

Offline jsbb32

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 289
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #8 kedy: 27.09.2019 - 07:02:33 »
tak co, pomohlo?

Offline VinchenzoGT

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 46
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #9 kedy: 08.01.2021 - 05:41:58 »
Nakoniec ten senzor co som objednal bol trosku iny. Zdala sa mi trošku slabsia baterka kedze sa s tym casto jezdi po meste iba. Tak som nabil baterku a teraz je pokoj. Preventivne ju dam na niekolko hodin nabijat a bez problemov. Mam tam este prvovyrobu :blush tak sa ani necudujem  :beer
Peugeot 208 1.2 60 KW 2012

Offline pacho

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 909
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #10 kedy: 08.01.2021 - 16:12:53 »
práveže baterka z prvovýroby vydrží neskutočne. P207 9 rokov, berlingo 8 rokov odpísana prepolovanim. P308 7 rokov a drží v pohode. C3 12 rokov a zatial sa nechystá na onen svet. S tým nechcem povedať, že netreba ju nabíjať,m a le väčšinov original vydrží podstatne viac ako nová kúpena.
C4 1,5 HDi 96kW
308 1,6HDi 85kW
207 1,4HDi 50Kw

Offline mpa

  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 389
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #11 kedy: 08.01.2021 - 20:03:29 »
1 - ak je nabíjacia sústava "ako kedysi", t.j. zdroj (alternátor, dynamo) dodáva (stále) prúd, baterka sa dobije v krátkej dobe - krátke jazdy "po meste" nemajú vadiť.
2 - "z prvovýroby" je už dávno preč. včera som videl video ku oktávii a tam obľúbený kritický reportér tvrdil, že s novým autom už nedostanú takú aku ako nedávno, dokonca ani k nafťáku.

ps - na inom fóre diskutujúci písal, že nakupuje výhradne v kamennom obchode, kde si môže vopred pozrieť výrobný dátum, kde majiteľ udržuje na správnom nabití a že po výmene po krátkej jazde premeria/nastaví sústavu.

pps - nestačí dobíjať externou nabíjačiach, oveľa dôležitejšie je kontrolovať hladinu elektrolytu, dolievať. magické oko je naprd, je naprd, je naprd!

ppps - ako sa vypáči zátka, ktorá je hladká, bez vybraní - páčiť nožíkom?

Offline sir.Oliver

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 686
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #12 kedy: 08.01.2021 - 23:46:08 »

 otázka je , ale , či je baterka " klasická " alebo gélová ? nesprávaju sa rovnako a ani údržba neprebieha rovnako ....

Offline VinchenzoGT

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 46
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #13 kedy: 10.01.2021 - 00:22:11 »
Neviem je tam prvovyroba Exide (8rocna) bezudrzbova. Na tych popojazdoch 1-2 km po meste sa to moc nedobije.
Peugeot 208 1.2 60 KW 2012

Offline sir.Oliver

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 686
Re:Dusenie 1.2 vti
« Odpoveď #14 kedy: 10.01.2021 - 01:22:22 »

 skús ho po dialnici pohnať nad 100km asi tak 20 - 30 minút a uvidíš či sa dobije ...