Autor Téma: (407) - Chybový kod P11AA  (Prečítané 10207 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 852
(407) - Chybový kod P11AA
« kedy: 08.04.2015 - 18:01:04 »
Ahojme .Posledné 3 dni ma obťažuje tento chybový kód v spojení s kontrolkou motora. Má niekto nápad po čom ,alebo kde šáhnout ? Je možné ,že by mi v servise po zásahu v mot.priestore /menili mi spojku/ niečo zabudli ,alebo špatne pripojili? Hláška nabieha až pri vyšších cca nejakých 3000 ot. inak všetko v pohode. Nejedná sa o prudké zošlapnutie pedálu ,ale pozvolné ,keď ho chcem prevetrať.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline Mega

  • ID: 068
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #1 kedy: 08.04.2015 - 18:17:14 »
skontroluj najprv ci ti nevysi nejaky odpojeny kabel v motorovom priestore mne pri vymene termostatu raz zabudli napojit kabel ku cidlu termostatu a sahara mi bezala skoro stale po zahriati motora az tak som prisiel na to ze nieco nieje v poriadku.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Citroen C4 II PureTech 110 Feel Edition , r.v. 2016 modrá Encre
Peugeot 207 1.4 53kW, r.v. 2007 orange salamanque

Offline Shark

  • ID: 080
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 379
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #2 kedy: 08.04.2015 - 18:28:21 »
taký chybový kód som ešte nevidel, to asi nebude origo diagnostika...
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 308 SW GT 2.0BlueHDi 130kW 400NM r.v. 2018
Peugeot 308 1.6HDi 68kW r.v. 2011
Nissan Interstar 2.5dci 88kW r.v. 2009
Peugeot 307 2.0HDi 100kW r.v. 2006 - FAP off, EGR off, chip 120kW 360Nm - predané

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 852
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #3 kedy: 08.04.2015 - 18:42:23 »
Ale je to origo diagbox  :mrk ,poznám aj význam ,ale neviem kde sa čo nachádza ,na čo a kam šáhnout  :blush
P11AA     Ovládání elmag. ventilu regulace tlaku turbodmychadla : Nesoulad mezi ovládáním a měřeným tlakem přeplňování
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline Spartan

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 703
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #4 kedy: 08.04.2015 - 18:48:51 »
P11AA je origo kod zavady PSA ..... Auto asi nema vykon predpokladam Zavada je prechodna alebo trvala ? Problem bude tu Ovládání elmag. ventilu turbodmychadla treba zistit preco ti neovlada turbo osobne by som povedal ze je odpojeny podtlak na ovladanie od turba ....a myslim ze to to bude v okoli veka a vstupnou hadicou do turba tam sa totiz gumena hadicka nasuva na kovovu tycku ak sa bavime o 2,0 hdi v 407 co mas v popise
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 207 Le Mans Series 1.6 THP 110kw/150HP Blanc Banquise,Summer mode 17" Pitlane,Winter mode 16" Snowflake

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 852
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #5 kedy: 08.04.2015 - 19:00:21 »
Ano je to tak ako hovoríš,závada je prechodná ,vymazať to ide  ,objaví sa až pri tých vyšších otáčkach a záťaži.Do tej doby mám pocit ,že to auto ťahá bez problému .Ešte to skúsim zajtra trochu prevetrať ,uvidíme. Čo sa týka tej hadičky je prístup lepší z hora ,alebo od spodu. A ano  motor je ten čo mám v podpise.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline Spartan

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 703
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #6 kedy: 08.04.2015 - 19:09:38 »
Lepsiu fotku som nenasiel skus pozriet v tom mieste ci to neni rozpojene pripadne tu hadicku skontroluj ci to mam podtlak  :angel
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 207 Le Mans Series 1.6 THP 110kw/150HP Blanc Banquise,Summer mode 17" Pitlane,Winter mode 16" Snowflake

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 852
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #7 kedy: 08.04.2015 - 19:16:21 »
Jeé ,super ,mne to treba takto lopatisticky a ďakujem  :yes
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 852
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #8 kedy: 10.04.2015 - 21:18:27 »
Asi som mal napísať o nejaký deň skôr :D  .Od našej debaty je ticho a šlape ako hodiny.Nechápem  :think ,každopádne vďaka za radu a budem pevne dúfať že mu to vydrží
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #9 kedy: 21.04.2015 - 17:03:34 »
ak sa ti symptomy objavia znova, tak potom este premerat snimac podtlaku v potrubi.
je to ten vlavo na prirube sania.
medzi kolikom 1 a kostrou pri zapnutom zapalovani by malo byt: medzi 4,8V - 5,2V
medzi kolikom 2 a kostrou pri zapnutom zapalovani by malo byt: medzi 0,0V - 0,2V

druha moznost je skontrolovat ovladaci ventil turba
a to skusit premerat odpor cievky (odpojit konektor) (kontakt 1 a 2), ktora by mala byt medzi 14-18 ohm
ak to bude ok, tak pri zapnutom zapalovani by malo byt na kontakte 1 nieco medzi 12V-14,5V
sluchovo ho mozes otestovat, ked ho pripojis na 12V akumulatora a kratko pripojis 12V na pin 1 "+" a pin 2 "-", malo by pocut ze cvaka

no a v poslednom rade mozes premerat samotne vedenie medzi kolikom 2 a RJ motora, je to stredny konektor vpravo dole, musi mat menej nez 1 ohm
vid obr. oznacene cervenou. pohlad na konektory RJ motora

snad som sa nepomylil a neporadil zle :chuckle
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 852
Re: (407) - Chybový kod P11AA
« Odpoveď #10 kedy: 21.04.2015 - 19:17:01 »
Oki Marcel ,ja len dúfam ,že to nebudem musieť využiť :D . Ako som už písal ,zatial je to bez problému ,ale prístup k týmto veciam egr ,turbo,žhaviče je neskutočný ,toto páni v Peugeote zrejme moc nedomysleli :doh
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline Vincent_Vega

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 5
Re: Chybový kod P11AA
« Odpoveď #11 kedy: 25.06.2019 - 10:27:02 »
ak sa ti symptomy objavia znova, tak potom este premerat snimac podtlaku v potrubi.
je to ten vlavo na prirube sania.
medzi kolikom 1 a kostrou pri zapnutom zapalovani by malo byt: medzi 4,8V - 5,2V
medzi kolikom 2 a kostrou pri zapnutom zapalovani by malo byt: medzi 0,0V - 0,2V

druha moznost je skontrolovat ovladaci ventil turba
a to skusit premerat odpor cievky (odpojit konektor) (kontakt 1 a 2), ktora by mala byt medzi 14-18 ohm
ak to bude ok, tak pri zapnutom zapalovani by malo byt na kontakte 1 nieco medzi 12V-14,5V
sluchovo ho mozes otestovat, ked ho pripojis na 12V akumulatora a kratko pripojis 12V na pin 1 "+" a pin 2 "-", malo by pocut ze cvaka

no a v poslednom rade mozes premerat samotne vedenie medzi kolikom 2 a RJ motora, je to stredny konektor vpravo dole, musi mat menej nez 1 ohm
vid obr. oznacene cervenou. pohlad na konektory RJ motora

snad som sa nepomylil a neporadil zle <!-- s:chuckle -->:chuckle<!-- s:chuckle -->


Pozdravujem Marcel, vyššie popísaný postup by som potreboval urobiť na mojom aute, ale nie som na to technicky vybavený, som z Nitry a chyba P11AA sa mi pravidelne objavuje a mizne už pár rokov, bol vymenený aj elektromagnetický ventil regulácie tlaku turba, ale vôbec to nepomohlo... Chcel by som aby mi niekto povedal kde je problém a súčiastka sa vymenila, nechcem hádať a postupne meniť váhu vzduchu, snímače tlaku, turbo (kôli snímaču polohy lopatiek), egr ventil, a ktovie čo ešte, ako mi bolo povedané v autorizovanom servise... Jednoducho potrebujem pomoc, ale odbornú, vedel by si mi prosím Ťa ty poradiť? Alebo poradiť nejaký poriadny servis v okolí Nitry?    Ďakujem.

Offline Vincent_Vega

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 5
Re:(407) - Chybový kod P11AA
« Odpoveď #12 kedy: 16.07.2019 - 10:49:09 »
Tak som sa nakoniec odhodlal ísť do servisu Peugeot s chybou P11AA, na moje veľké prekvapenie na druhý deň bolo auto hotové, že prehrali softvér (mal som tam vraj starý) a chyba zmizla. Zrejme je to pravda, lebo pri 3,0 ani pri 4,5 tis. otáčkach za plnej prevádzky  kontrolka motora nezasvietila.
Ale stále tomu nejako nechápem... ako je možné že chyba zmizla nahratím nového softvéru, veď pokiaľ tam bol starý softvér, tak sa chyba mala objaviť už pri novom aute (rok 2009) a nie až po rokoch používania? Čo sa stalo starému softvéru keď „vyrobil“ túto chybu? Alebo je chyba niekde inde (vadný podtlak, vadné nejaké čidlo, váha vzduchu, prasknutá trubka sania....) a nový softvér len dokáže lepšie reagovať na nesúlad tlakov a nehádže auto hneď do úsporného režimu s chybou P11AA?  Mohli by ste mi to niekto vysvetliť?

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 852
Re:(407) - Chybový kod P11AA
« Odpoveď #13 kedy: 19.07.2019 - 21:16:25 »
Neviem ti to vysvetliť ,ale mám pocit že prehratie softu nepomôže.Nechal som si to prehrať tak ako ty ,nejakú dobu to fungovalo ,ale tá chyba nabieha sporadicky zas:
P11AA : Ovládání elektromagnetického ventilu regulace tlaku turbodmychadla
Charakteristika : Inkoherence mezi ovládáním a měřeným tlakem přeplňování
Statut : přerušovaná
Lokalizace : místní
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou
Otáčky motoru : 2880 ot/min
Napětí akumulátoru : 14.36 volt(ů)
teplota chladicí kapaliny : 81 °C
stav regulace tlaku přeplňování : regulovaná(ý)
Měřený tlak paliva : 1559 bar
Tlak sání : 2.55 bar
požadovaný tlak turbodmychadla : 2.26 bar
měřený průtok vzduchu : 1365 mg/vstřik


Problém by som videl asi v mestskej premávke aj keď nejazdím na 4 ,väčšinou je to na 3jke ,ale kdesi som čítal že je potrebné z času na čas dať pedál na podlahu ,aby sa to variabilné turbo hýbalo v celom spektre otáčok. Čiže ,nemám to odsledované ,ale vždy keď si na to spomeniem ,tak zaradím aj 5ku na 2k otáčok a na nejakých  10 sekúnd dám pedál na podlahu ,nejde o rýchlosť ,ako o to ,aby sa to turbo snažilo dostať do max. výkonu ,teda aspoň som to tak pochopil. Mno a keďže dosť často na to zabúdam ,tak si myslím ,že príde práve z dôvodu toho zanesenia k opozdenej reakcii a tak to rj vyhodnotí ako chybu ,aj ked auto potom ide normálne ,žiadny núdzak. Neviem ,možno niekto poradí viac ,možno bude ozaj v prdeli el.mag.ventil a možno iba niekde špatná hadička,ale hladať to v tom labirinte sa mi nechce.
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline Vincent_Vega

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 5
Re:(407) - Chybový kod P11AA
« Odpoveď #14 kedy: 20.07.2019 - 15:55:14 »
Ten elek. ventil som menil ešte pred prehratím softvéru, ale nebol to ventil, zatial to nesvieti, tak uvidím dokedy, ale pravda je,  že auto žial  chodí už len po meste...