Autor Téma: Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault  (Prečítané 16641 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline drkris

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 7
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #15 kedy: 10.10.2018 - 22:24:43 »
No kolegovia ale druha vec dnes rano som siel do roboty 14 km som nastartoval svietila kontrolka motora stale ENGINE FAULT. O 2 som siel z roboty do servisu som nastartoval a NIC NESVIETILO. Tak som bol zmateny ze co sa deje

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #16 kedy: 10.10.2018 - 23:05:21 »
fap sa zanasa pravidelne a v pravidelnych intervaloch podla potreby sa regeneruje.
treba normalne jazdit, ziadne vytacanie motora pocas regeneracie, o ktorej aj tek nevies kedy prebieha :), prirodzena jazda, klasika, nic viac.
ak sa niekokokrat nepodari regenerovat (kratke jazdy a podobne) on ta upozorni, vyhodi chybu.
je mozne urobit regeneraciu aj cez diagnostiku pocas jazdy, alebo na mieste.
ja osobne radsej pocas jazdy.

ak ti servis povedal ze na zaklade udaju o zaneseni 50% a ze 59% je vela a potom auto zastane a na zaklade toho vyhodnotil zly fap,
tak do toho servisu uz radsej nechod a najdi si iny. filter sa stale pocas jazdy zanasa a po dosiahnuti urcitej hranice sa regeneruje ako som vysie spomenul

podstatny udaj je interval regeneracie a pomer diferencnych tlakov po regeneracii. tieto udaje vypovedaju o tom v akom stave je fap.
ak je tam uz velke mnozstvo cerinu (to regeneraciou vypalit nejde) tak toto sposobuje problemy a naslednu stratu vykonu.
« Posledná zmena: 10.10.2018 - 23:07:18 od Marcel00 »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #17 kedy: 11.10.2018 - 00:19:52 »
podľa mna je blbosť že tam máš 1,5 litra toho aditíva, inak by ti to nevyhodilo tu hlášku, tu hlášku vyhadzuje keď je tam minimálne toho aditíva a zostáva už iba na cca 5 tankovaní čo zodpovedá cca 1-2 deci aditíva, pri tejto hladine by ti to malo vyhodiť to upozornenie nie pri polke nádržke o.O

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #18 kedy: 11.10.2018 - 06:28:42 »
Môže to hádzať tú hlášku aj s polovičnou náplňou a to ak sa po doplnení nezresetuje počítadlo aditivácie.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #19 kedy: 11.10.2018 - 08:48:28 »
tak tak jedina možnosť prečo pri by 1,5 litra vybehla tato hláška ak to nebolo správne resetované :) opýtam sa takto podľa čoho to resetujú? keď mi doplnia napr iba 1 liter vedia to zresetovať alebo respektíve upraviť tak tu hladinu že je tam ten 1 liter alebo iba na celú nádržku? nikde som to nenašiel

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #20 kedy: 11.10.2018 - 09:02:37 »
Reset som nikdy nerobil (nemám FAP) ale nakoľko to nemá merač hladiny aditíva a po zresetovaní to odrtava od "0", už slovo reset naznačuje začínanie odznova od "0".
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #21 kedy: 11.10.2018 - 09:13:55 »
čiže keď nebudem doplnať do plna ale iba polku tak keď mi dojde kompletne ta polka tak mi nevybehne tým padom hlaška ak som to správne pochopil od teba, ale to mi nedáva rozum, mechanik z peugeotu mi vravel že bezne doplnaju iba 1 liter tak musí byť možnosť ako to nadstaviť aj na ten 1 liter tu hladinu

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #22 kedy: 11.10.2018 - 09:20:36 »
je to mozne, ze sa zada doplnene mnozstvo, u verzii s plavakom sa toto mnozstvo odmeria.
ak ti to mechanik povedal a on sam ti to doplnal, tak ti to urcite aj nastavil.
potom neni co v suvislosti s adtitivom riesit.
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #23 kedy: 11.10.2018 - 09:29:40 »
dobre ja sa iba pýtam keď judes vraví že to nemá odmerku žiadnu a proste je iba tvrdý reset na celú nádržku ale nesedelo mi t os tým keď mi v peugeote hovorili že bežne doplnajú aj iba liter tým padom keby existuje iba ten tvrdý reset na celú nádržku tak by bol problém na svete keby sa nedá doplna

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #24 kedy: 11.10.2018 - 10:41:11 »
Pozri si z čoho sa skladá nádržka na aditívum, či v nej je plávak. Ak by bol v nádržke plávak tak logicky nie je potrebný reset, no o tom som zatiaľ nepočul.
« Posledná zmena: 11.10.2018 - 10:54:04 od Judes »
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #25 kedy: 11.10.2018 - 11:53:25 »
čiže vravíš keď ju nedoplníme do plna napr iba do polky? tak polku toho intervalu budeme jazdiť bez aditíva?

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #26 kedy: 11.10.2018 - 12:16:58 »
Teoreticky áno ale prakticky nie lebo by sa filter časom zaplnil ale už by nemohla riadne prebehnúť regenerácia  až by vôbec prebiehala.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #27 kedy: 11.10.2018 - 13:55:58 »
aditivum ma iny ucel pocas regeneracie... nie aby sa regeneracia spustila.
ta sa spusti aj bez aditiva, staci pocit RJ ze aditivum ma, hoci ho mat nemusi.
videl som experta co mal resetnuty stav aditiva, hoci aditivum nedolial :)
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #28 kedy: 11.10.2018 - 16:55:30 »
dobre moja otázka teda znie musím doplniť celú nádržku lebo reset je iba na celú nádržku čiže keby ju nedoplním celú tak jazdím bez toho aditiva dáky čas alebo dá sa to nastaviť aj iba na jeden liter keď sa ten minie že mi zasvieti ta kontrolka? prosím presnú odpoveď overenú z nekadial alebo z vlastnej skúsenosti. nie "teoreticky" alebo vaše nepodložené "názory". Ďakujem