fap sa zanasa pravidelne a v pravidelnych intervaloch podla potreby sa regeneruje.
treba normalne jazdit, ziadne vytacanie motora pocas regeneracie, o ktorej aj tek nevies kedy prebieha
, prirodzena jazda, klasika, nic viac.
ak sa niekokokrat nepodari regenerovat (kratke jazdy a podobne) on ta upozorni, vyhodi chybu.
je mozne urobit regeneraciu aj cez diagnostiku pocas jazdy, alebo na mieste.
ja osobne radsej pocas jazdy.
ak ti servis povedal ze na zaklade udaju o zaneseni 50% a ze 59% je vela a potom auto zastane a na zaklade toho vyhodnotil zly fap,
tak do toho servisu uz radsej nechod a najdi si iny. filter sa stale pocas jazdy zanasa a po dosiahnuti urcitej hranice sa regeneruje ako som vysie spomenul
podstatny udaj je interval regeneracie a pomer diferencnych tlakov po regeneracii. tieto udaje vypovedaju o tom v akom stave je fap.
ak je tam uz velke mnozstvo cerinu (to regeneraciou vypalit nejde) tak toto sposobuje problemy a naslednu stratu vykonu.