Autor Téma: Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault  (Prečítané 16638 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline drkris

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 7
Ahojte kolegovia, prosím o pomoc PEUGEOT 508 rok 2011 2.0HDI 120kW 166000km. Dnes som natankoval v Slovnafte cca 17l nafty a po minúte jazdy sa mi rozsvietilo particle filter additive level too low. Tak som došiel domov 14km. Po 30 min som sa išiel povoziť či to bude písať stále, ale následne sa mi rozsvietlo Engine fault a auto neťahalo ani po zošlapnutí na podlahu, zrejme núdzový režim. Neviete čím by to mohlo byť alebo čo sa deje? poprosím o pomoc. :( Ďakujem pekne
« Posledná zmena: 09.10.2018 - 18:37:26 od drkris »

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #1 kedy: 09.10.2018 - 19:16:56 »
niečo podobné sa mi stalo na 307 s tou hlaškou prvou len trochu v inom znení "diesel aditive minimal level" čo si myslím je v tvojom aute to isté len možno novší názov a ide o to že ak máš fap filter tak ten používa špeciálne aditivum na vypalovanie nečistôt ktoré sa automaticky vlieva do nádrže po každom tankovaní a treba ho doplniť :) v mojom prípade ma ale do nudzového režímu nehodilo , ako som povedal pri tej prvej hláške by malo zostať aditíva na cca 5 tankovaní :)

Offline drkris

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 7
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #2 kedy: 09.10.2018 - 19:33:11 »
ďakujem za odpoveď a môžem sa spýtať kde sa to aditívum dolieva? lebo ja sa v tom moc nevyznám.. :(

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #3 kedy: 09.10.2018 - 20:04:12 »
Po preklade (cez prekladač) je to "príliš nízka úroveň prísady filtra častíc" doplniť ti to doplnia v Peugeote a aj zresetuju riadiacu jednotku aditivovania. Ak je umiestnenie ako pri 407-me tak by sa nádržka mala nachádzať pred ľavým zadným kolesom pri nádrži paliva.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #4 kedy: 09.10.2018 - 20:53:05 »
nechaj si spraviť v peugeote treba reset cez riad jednotku inak by ti to stále ukazovalo chybu

Offline drkris

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 7
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #5 kedy: 09.10.2018 - 21:38:04 »
a v neautorizovanom servise mi to nevedia resetovať keď doplnia to aditivum? :/ Ďakujem za odpovede
« Posledná zmena: 09.10.2018 - 21:39:26 od drkris »

Offline DKR

  • ID: 141
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 156
  • Peugeot 3008 1,5 BlueHDI, EAT8, Allure,
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #6 kedy: 09.10.2018 - 22:06:43 »

Mňa zaujalo, že po "14 km - 30 min" od hlášky ťa hodilo do núdzového režimu.
Od rozsvietenia kontrolky, ti to malo vydržať ešte cca 5 tankovaní.
Prečo?   
Neboli predtým hlášky?

Offline drkris

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 7
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #7 kedy: 09.10.2018 - 22:33:35 »
Nie nic predtym nebolo, natankoval som, minuta od tankovania vyhodilo particle filter additive lebvel too low, som dosiel domov 14 km siel som na vyssich otackach ci nie nahodou zaneseny filter. Dosiel som domov po polhodinke som sel do auta ci mi este bude hlasit chybu, stale hlasilo, som sa sel znova povozit do obchodu. Potom som znova nastartoval a uz engine fault tak som ztoho cely nestastny dufam nic vazne :( zajtra idem na diagnostiku do Auto Kelly Autoservisu
« Posledná zmena: 09.10.2018 - 22:34:38 od drkris »

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.716
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #8 kedy: 10.10.2018 - 06:58:41 »
Presne takto to mal aj kamarát na 508 (1.6HDi), došlo aditívum a chvíľu na to bol v núdzaku, je možné, že auto chce spraviť regeneráciu a keď nemôže tak hneď odstaví motor.

Každopádne doplniť + spraviť nútenú regeneráciu a hotovo :)
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline drkris

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 7
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #9 kedy: 10.10.2018 - 15:32:45 »
Ahojte tak dnes som siel do servisu a tak ako pises aditivum tam mam asi 1,5 liter a FAP zaneseny na 50% tak 25 oktobra mi doplnia aditivum a spravia nutenu regenraciu. Dufam ze bude vsetko okej 😁

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #10 kedy: 10.10.2018 - 16:02:49 »
1,5 litra?? však to je dosť či sa mýlim? však plná nádržka ma 3 litre niečo také mi splietal technik a pri polke plnej nadržke by ti to určite nemalo zasvietiť

Offline DKR

  • ID: 141
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 156
  • Peugeot 3008 1,5 BlueHDI, EAT8, Allure,
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #11 kedy: 10.10.2018 - 21:00:40 »

1,5 l svietiť hláška môže, má to ešte vydržať 5 tankovaní, ale prečo ak naskočí hláška ide riadacia jednotka hneď do núdzového režimu?
Prvé po doliatí vyskúšajte nútenú regeneráciu.
Ak to nepomôže treba otestovať elektroniku, ale to by som robil v autorizovanom servise.

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #12 kedy: 10.10.2018 - 21:24:25 »
môže? to je ak možné keď 3 litre majú byť minimalne na cca 100 tisic km logicky 1,5 litra polka nadržky by mala isto vydržať 50tisic km čo je oveľa viac ako 5 tankovaní , druhá vec doplní si nadržku 3 litre doplna a za 10 tankovaní musí znova ? :D

Offline rages129

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 192
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #13 kedy: 10.10.2018 - 21:26:47 »
kto vie ako to myslel :) či ma nadržku na 1,5 litra alebo či mu chcu doplniť 1,5 litra :) ale isto 1,5 litra nie je na 5 tankovani -_-

Offline drkris

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 7
Re:Najprv particle filter additive level too low, potom engine fault
« Odpoveď #14 kedy: 10.10.2018 - 22:22:12 »
Mam tam este 1.5 litra 1,4xx daco ale chcem sa opytat  k FAP  ze to zanesenie FAP 50%  je fakt vela? Lebo mi v servise hovorili ze 59% je kriticke ze auto strati vykon a mi moze zastavit :( dakujem