Zdravím Vás. Mám otázku. Postrehol som v pár videotestoch novej 1.5 BlueHDi, že už nebude používať FAP s aditívom pre nižšiu teplotu pri regeneráciach. Práve táto technológia bola pre mňa prednosť PSA oproti ostatným automobilkám, keďže FAP sa dokázal vďaka aditívu zregenerovať za veľmi krátku dobu a mnohí užívatelia o ňom ani nevedeli. Chcem sa teda spýtať, či je u 1.5 BlueHDi použité dodatočné vstrekovanie nafty do valcov alebo ďalším vstrekovačom rovno do filtra a či hrozí riedenie oleja s naftou pri prerušených regeneráciach. Pýtam sa najmä preto, lebo známy mal doteraz 2.0 HDi 100 kw a jazdí prevažne mesto, auto má od novoti 8 rokov a FAP fungoval super, avšak teraz pokukuje po novej 1.5 BlueHDi a nevie, či bude aj bezaditívový FAP fungovať v pohode pri jeho režime prevádzky. Zaujíma to veľmi aj mňa. Našiel by sa tu niekto, kto vie niečo podrobnejšie o tomto motore?