Autor Téma: Mačací teror  (Prečítané 3816 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline wolfy

  • Nováčik bez príspevkov
  • *
  • Príspevkov: 3
Mačací teror
« kedy: 14.02.2018 - 13:43:19 »
Zdravím, mám Peugeot 301 1.6 hdi r.v. 2014. Mám najazdené niečo málo cez 50 000 km. Vždy som servis nechával v originál Peugeote v Topoľčanoch kvôli servisnej histórii, až pokedy neskončila záruka, a teraz pri servise u ,,dedinského,, mechanika ( má dobré referencie, poznáme ho je to oveľa lacnejšie ) mi povedal že nejaká mačka mi chodí už pár rokov spávať pri motor. To bude asi tým že nemám garáž iba krytý prístrešok, a auto nemá pod motorom kryt. Nikdy by ma to nenapadlo lebo som neotváral často kapotu, spoliehal som sa na odborníkov a servisné prehliadky som dodržiaval presne,a tu otrhanú penu som nepovažoval za problém aj keď mi to vadilo ale uznávam zanedbal som to. Mimochodom za tie roky v Peugeote ma absolútne neoboznámili že mi chodí pri motor spávať mačka :( ! ! !.
Každopádne na priloženej fotografii je viďieť prečo mám obavy o svoje vozidlo, a momentálne tento týždeň to nemám čas riešiť a auto potrebujem ( druhé nemám ). Takže chcem sa vás spýtať či tie dierky od mačacích pazúrov na tej plastovej hadičke môže spôsobiť nejaký problém do budúcna, nerozumiem úplne ako motor funguje ale usudzujem že to ide od chladiča vzduch do turba, a neviem môže to nasať nejaký bordel do spaľovania ?