Tvrdenie: Nečítal som žiadne články, len tendenčné...
Takže majiteľ servisu, ktorý maká aj rukami, aj hlavou, ktorého otec robil na vývoji v BAZ-ke (keď existovala) je tendenčný?
Modzillo, skús sa spýtať dákeho motorára ( čo ich roky opravuje), či škodí motoru, keď ho neustále vypínaš, keď ten motor nie je ešte zohriaty na prevádzkovú teplotu.
A je jedno, či ho vypne šofér, alebo dáky S&S.
A ešte, netvrdil som, že je to šunt, ale že technika ešte nie je dokonalá a potrebuje ešte veľa rokov vývoja...
Judes správne. Presne preto meníme skôr olej, ako predpisuje výrobca, pretože sú s tým skúsenosti z prevádzky, a presne preto používame kvalitnejšie oleje a palivá, ako predpisuje výrobca. A presne preto vypíname S&S.
Ten, čo auto vymení po 3 - 4 rokoch, ten to nerieši.
Shark, na novších modeloch nie je fyzické tlačítko, ale vypínaš to cez displej autorádia, kontrolka svieti v prístrojovke, zelená farba ikonky, keď je zapnutý a oranžová, keď je vypnutý.
Ešte postreh z tohoročnej tuhšej zimy, stalo sa mi, že S&S bol trvalo vypnutý dva dni v kuse, bez môjho prispenia a pritom motor bol po dlhšej jazde oba dni zohriaty (to je tá nedokonalosť systému S&S). Na tretí deň bolo všetko po starom, S&S vypínal na každej križovatke.