Vdaka,
Vybavovo je na tom dost slusne - je tam parkovaci asistent, cuvacia kamera, snimanie mrtveho uhla, kolizne brzdenie, adaptivny tempomat. Koza+alcantara s masazou, navigacia. Prakticky tomu autu chyba len priplatkove hifi, panorama a celokozenne sedacky.
Disky su 17" Rubis.
V sucasnom stave na fotkach je akurat po zakonzervovani laku 2vrstvami prirodneho vosku, tak som tiez zvedavy ako sa to bude drzat.
Co sa motora tyka, 96kW + EAT6. S automatom si rozumieme, aj ked si bude musiet este zvyknut na moj styl jazdy, ale inak nemam vyhrady. Auto len zabehavam, takze sa ho snazim este setrit, ale ten zvuk pri vyssich otackach je vysokonavykovy, tak dufam, ze to nejako vydrzim
. Prve tankovanie dopadlo podla palubaku priemer 7.0, podla realneho dotankovania 6,6 co povazujem za paradny start - surovy motor + prevazne kratke trasy a tak napoly svizna a kludna jazda.
Co sa tyka samotneho chodu motora, tak do tych 3-3500ot pneu prehlusia motor, inak je velmi tichy.
Auto ma oslovilo s pomedzi mnozstva inych, co som skusal, hlavne spracovanim a kvalitou interieru. Maly volant je neskutocne paradna vec, i-cockpit mi vyslovene sadol a presvedcil ma hlavne motor. Kombinacia maleho objemu, vykonu a prejavu.
Zatial celkovo spokojnost - aj ked auto ma svoje ine muchy. Keby som vyberal este raz, tak by som asi siel do 3008 s rovnakym motorom, ale kombik je na moje potreby momentalne praktickejsi.