Autor Téma: Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?  (Prečítané 12729 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Martinsk

  • ID: 026
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 754
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #15 kedy: 27.04.2017 - 20:16:28 »
 Nás učili v autoškole radiť systémom "raz á dva". netreba ponáhľať. To bolo dosť dávno. nechcem sa nikoho dotknúť, ale s tým radením netreba ponáhľať. Tá trojka a štvorka bola hodne uponáhľaná. Tie manuálne prevodovky sú "pomalé" synchróny nestačia spomaliť jednotlivé kolieska. Silentbloky nestačia stlmiť všetky rázy od pohonného mechanizmu. Mne tak isto pri zaradení štvorky trochu poskočí radiaca páka. Tento problém sa podľa mňa netýka preveodovky ale ovládacieho mechanizmu prevodovky. Čiže lanovody, silentbloky a šoféra.
Peugeot 5008, 2,0 HDi - biela perleť. Seat alhambra 2,0 TDi 4x4

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.156
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #16 kedy: 27.04.2017 - 20:38:53 »
Aby sme vedeli o čom je reč, tak dávam video, ktoré dala pani na FB:

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #17 kedy: 27.04.2017 - 21:19:27 »
MartinSK si snad robis prdel, bavime sa o aute rocnik 2015  :D ake synchrony ake pomale kolieska, dnesne prevodovky su technologicky na inej urovni,
ziadne pomale kolieska sa tam pomaly nekrutia, vsetko slape na 110%
to co popisujes sa mi nestavalo ani na fiat zastava z roku 80, ani na otcovej skode 105L
ze ti poskoci pri pusteni riadiaca paka, je normalny jav, je to konstrukcna vec uchytenia motora.

z videa je vidiet ze je vsetko ok co sa uzivatela tyka, rychlost krasne zapadla a nasledne vyskocila, myslim ze s tymto si technik vie poradit co sa nazoru tyka,
nemusi cakat na jav aby sa to stalo jemu. pani preto navrhujem to reklamovat znova a bezodkladne si dat optiway (plati zrejme iba na SK).
lebo su len dve moznosti, bud bude servis tahat cas az skonci zaruka a potom sa pricina zrazu v prevodovke najde ale zacvaka to zakaznik a
druha moznost je ze si pani dokupi optiway (nikto tu nespomenul ze to bolo zakaznikovi ponuknute co je skoda)
a uz si to bude riesit servisna siet peugeot. oni prevodovku otvarat nebudu, robi sa to formou vymeny kus za kus. by som chcel vidiet toho technika ako
na stole rozobera prevodovku v zaruke a venuje sa tomu tyzden. to si moze dovolit garazmajster, alebo servis prevodoviek.
otazka je ci skutocne boli tie lanovody skontrolovane a spravne nastavene.

tretia moznost je toto video poslat do akehokolvek autorizovaneho servisu v SR CR, AT a ak sa s tym niekde stretli tak budu vediet poradit.
« Posledná zmena: 27.04.2017 - 21:21:00 od Marcel00 »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline pacho

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 909
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #18 kedy: 27.04.2017 - 23:00:17 »
Podľa mňa, keď som vec reklamoval, v záruke, potom je už jedno, či skončí alebo neskončí záruka. Proste závadu musia odstrániť v rámci garančky, aj po roku. Týmto nechcem odhovoriť od predĺženia záruky. Čo sa týka toho posielania videa po servisoch, to snaď nemysliš vážne?. veď to je povinnosťou servisu aby to vyriešila, a nie zákazníka!!!. Mne sa konkrétne stalo asi pred rokom, aj som to tu písal, zadrhávali mi spojka. Bol som to reklamovať. Na prvý raz niečo premazali , moc to nepomohlo, tak ma požiadali o trpezlivosť, že skúsia preveriť v rámci servisov, či sa s  tým nestretli. Asi po mesiaci mi zavolali, že bude zrejme vadný pomocný spojkový válec, že ho už objednali, nech pridem do servisu. Závada odstránena. Tomu hovorím aktívny prístup servisu. Nechcem byť uštipačný ale nebol to final. Podľa mňa správny prístup, servis nemusel laborovať, zákazník spokojný.
C4 1,5 HDi 96kW
308 1,6HDi 85kW
207 1,4HDi 50Kw

Offline IvanH

  • ID: 0109
  • Riadny člen
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 999
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #19 kedy: 28.04.2017 - 07:37:36 »
Nechcem nikoho napádať, ale začína sa mi meniť názor na autorizovaný servis. Doteraz som si myslel že ak je servis autorizovaný tak jeho výhoda je v tom že automechanici chodia na školenia (alebo školitel chodi za nimy, je to vlastne jedno) a majú prístup do "databázy porúch" kde sú takéto prípady a postupy odstránenia zaznamenávané. Predpokladám že výrobca analyzuje poruchy vzniknuté na jeho výrobkoch a zavádza nápravné opatrenia, no a tieto informácie poskytuje svojim partnerom (inak predsa nemôže mať certifikáty kvality). A nie že by sa mali pýtať kolegov z iných servisov.....
P206SW  1.1 mux 2004 MAXIK OBDUINO32
Amatéri postavili Noemovu archu, profesionáli Titanic ...

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.572
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #20 kedy: 28.04.2017 - 10:47:24 »
Každý má svoju pravdu a hľadal by som ju niekde uprostred... Možno príde čas, aby som ozrejmil, o čo naozaj ide, ale zatiaľ ten správny čas nenastal...

Video je síce pekné, RIEŠIA to tu úplne všetci a absolútne nejde o to, že nechceme pomôcť. Aj uplatňovanie záruky má svoje pravidlá a my si nemôžeme dovoliť len tak vymeniť diel, pretože tu stále je niekto, kto to musí zaplatiť a táto strana aj určuje pravidlá hry. Okrem toho vymenené diely idú na expertízu, ktorej výsledky majú na servisné stredisko nemalý vplyv.

Na základe videa sa dajú urobiť rôzne závery, o tom nediskutujem. Ak však popisovaný problém nebol doteraz nikde zaznamenaný, logicky k nemu neexistuje riešenie v "kronike riešení". Ono to riešenie nemusí byť jednoznačné ani v prípade, že už sa to u niekoho objavilo. Stačí si prečítať jasné symptómy - udávaný problém sa objavuje náhodne, pričom pri testovaní auta technikmi sa počas týždňa závada neprejavila ani raz!!!

Nechcem sa nikoho dotknúť, ale keď ste všetci takí múdri, tak určite viete, čo treba vymeniť a v prípade, že by to nebolo ono, tak určite poradíte aj to, ako si nechať preplatiť na centrále nové diely, ktoré výmenou daný stav nezlepšili.

Narovinu - kto z vás pozná celú procedúru pri garanciách, pri optiwayoch? Ani ja ju nepoznám do detailov, ale dám ruku do ohňa za to, že na to nedlabeme a že chceme pomôcť.
« Posledná zmena: 28.04.2017 - 10:48:57 od Modzillo »
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.156
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #21 kedy: 28.04.2017 - 11:37:32 »
Osobné narážky a invektívy boli presunuté do archívu. Poprosím ak máte niekto nejaký osobný problém, sú tu iné formy komunikácie ako verejné fórum, kde sa snažíme jeden druhému pomáhať.
Ďakujem...

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #22 kedy: 28.04.2017 - 11:41:29 »
Dakujem, mudro, dik  :)  :clap
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.572
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Rýchlosť 4 sa vracia do neutrálu. Čo s tým?
« Odpoveď #23 kedy: 10.05.2017 - 13:57:13 »
UPDATE tejto témy: Na aute sa závada prejavila aj pred našimi technikmi, takže ideme otvoriť prevodovku...
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29