Autor Téma: Vozidlu v silnom daždi vypol motor - nešlo naštartovať  (Prečítané 15799 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline zohedkom

  • Nováčik bez príspevkov
  • *
  • Príspevkov: 2
Ahojte, vozidlu Peugeot 107, 1,0 v silnom daždi vypol motor - nešlo naštartovať. Najprv začali blikať kontrolky na prístrojovke ako vianočný stromček, mohol tam byť nejaký skrat.
Opravár prezrel všetky poistky  boli v poriadku. vraj to mohla byť spínacia skrinka.
Druhý deň keď sa priestor motora a poistiek vysušil. motor naskočil na prvý šup.
Stretol sa už niekto s niečim podobným? Kde to mohlo zatiecť?
« Posledná zmena: 19.11.2016 - 06:49:01 od zohedkom »

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re:Vozidlu v silnom daždi vypol motor - nešlo naštartovať
« Odpoveď #1 kedy: 19.11.2016 - 11:27:37 »
Vitaj v klube. Keď nemáš od spodu kryt pod motorm mohlo niekde nastriekať vodu a spôsobiť problém.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline mpa

  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 389
Re:Vozidlu v silnom daždi vypol motor - nešlo naštartovať
« Odpoveď #2 kedy: 19.11.2016 - 13:35:08 »
dnes sa to už neučí - pôvodne to platilo pre autá ktorým sa stále točil ventilátor - vchádzať do vody pomaly, inak sa "vlna" rozpráši a problém je tu. a neučí sa ani o citlivosti "érbegov" na náraz, jazda mimo koľají, ...

Offline zohedkom

  • Nováčik bez príspevkov
  • *
  • Príspevkov: 2
Re:Vozidlu v silnom daždi vypol motor - nešlo naštartovať
« Odpoveď #3 kedy: 19.11.2016 - 18:31:47 »
Vďaka za odpovede, skontrolujem si tesnenia aj kabeláž a kryt pod motorom. 

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Vozidlu v silnom daždi vypol motor - nešlo naštartovať
« Odpoveď #4 kedy: 20.11.2016 - 14:00:44 »
Mechanik neskontroloval zakladnu vec... Kablove zvazky. Na 90% bude popraskana izolacia hlavnych kablovych zvazkov v motorovom priestore. Robil som to na jednom aute. Popraskane boli najme tie ktore su vystavene teplu o motora. Ak sa medzi tie kable dostane vlhkost, sprava sa to presne ako pises. Pouzivat dekel odspodu motora nieje riesenie, iba skorej odhalil problem.
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.