Autor Téma: motor Peugeot v Suzuki  (Prečítané 8890 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline lubos

  • Nováčik bez príspevkov
  • *
  • Príspevkov: 1
motor Peugeot v Suzuki
« kedy: 24.01.2016 - 21:08:57 »
Zdravím všetkých,
mám problém s motorom Peugeot, kod motora RHW na uzuki GV - 2,0 TD, RV - 2003, 120.000 km, dovoz Nemecko, 2.majiteľ.
Môj probém: opakovane mi svieti kontrolka motora, po vymazaní závady znova svieti niekedy za mesiac, inokedy za týždeň.
Vpisuje závady:
0340 - snímač polohy vač.hr. - nevěrohovný signál,
0221 - pedál plynu - snímač polohy,
raz bola závada 0230 - el.uzáver prívodu paliva.

Porucha obmedzí výkon.
Môže mať na tieto poruch vplyv netesné turbo?
Po zastavení MV stečie  na cestu trocha oleja. Začal som tankovať len kvalitnú naftu +aditíva, nič nepomohlo.
Všetky dostupné štekre v motore som vystriekal Kontoxom, vyčistil som váhu vzduchu. Filtre - vzduchový aj palivový som menil na 100.000 km.
Ak máte s týmto skúsenosti prosím Vás o radu riešenia problému.

Veľmi pekne ďakujem.

Luboš  :(

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re:motor Peugeot v Suzuki
« Odpoveď #1 kedy: 25.01.2016 - 15:15:14 »
k tej chybe P0340 mozes skontrolovat nasledovne:
zapni klucik zapalovania
na hallovom snimaci (vackova hriadel) skontroluj medzi kolikom 1 a kostrou s merakom ci mas napatie medzi 0-0,2V nesmie byt viac.
ak to bude ok, tak potom zmeraj odpor medzi kontaktom 2 na snimaci a pinom na konektore co ide do riadiacej jednotky B18. musi byt menej ako 1ohm
to iste musi byt medzi kolikom 3 a B17.

k tej chybe P0221
zapni klucik zapalovania
na snimaci plynoveho pedalu zmeraj multimetrom medzi kolilkom 4 a kostrou napatie, malo by byt 4,8-5,2V
na koliku 3 by malo byt medzi 0-0,2V
takisto zmera ci neni preruseny vodic medzi kolikom 1 a pinom na konektore co ide do RJ A19... musi byt menej ako 1ohm, to iste medzi kolikom 2 a pinom na konektore co ide do A15

podla toho co popisujes by som to videl na spatny kontakt. kukni ten velky konektor na riadiacej jednotke motora, ci niesu zaoxidovane piny.
pomeraj a daj vediet co si zistil.
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.