Autor Téma: 4007 2.4 16V  (Prečítané 40622 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.727
4007 2.4 16V
« kedy: 28.10.2015 - 17:09:30 »
Nó, tak keď som sľúbil, tak založím vlákno svojmu novému tátošovi, o ktorom síce už všetci viete, ale tak nech je vo veciach poriadok  :chuckle

Je to 4007, motor 2.4 benzín o výkone 125kW, spojený s automatickou 6 stupňovou prevodovkou CVT.
Pochádza z Holandska, tam bolo predané vo 4 mesiaci 2010, odvtedy nalietalo 150000km  :drunk

Pre toto auto som sa rozhodol z viacerých dôvodov, klady po prvom zvezení prudko prevýšili zápory  :party

Jediné čo musím spraviť je auto prihlásiť, v piatok urobím originalitu, v pondelok STK a EK a potom hor sa do kolotoča úradov  :sweat  Tak dúfam, že do konca novembra už budem na SVK značkách :)

Čo sa týka plánovaných úprav, tak na tapacíre dám fóliu - imitácia brúseného hliníka, alebo ich nalakujem, to ešte uvidím. Ďalej neviem prečo na japoncoch a spol tak korodujú skrutky a spony v motorovom priestore, tak všetky vymením /hlavne kostry).

Z výbavy:
navi, HDD, polokoža sedačky + koža prístrojovka a dvere, tempomat, všetko okrem sedačiek v elektrike, parkovacia kamera (fakt dobrá musím uznať) a bežné veci čo má každý pug - svetelný senzor, dažďový senzor a tak :)

No a nejaké foto ešte, keby niekto chcel niečo vedieť, stačí sa opýtať  :yes
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline pavol2078

  • ID: 076
  • Moderátor
  • Expert
  • *******
  • Príspevkov: 2.294
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #1 kedy: 28.10.2015 - 17:18:29 »
A zase dal tie znacky dole :D ja som dneska chcel spravit spionazne fotky ale auto tam nebolo tak som si pokukal aspon. 407:D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 306 1.9DT   - EX
Peugeot 307 2.0Hdi/Fap OFF=> SaLi moja radosť ] VIN: vf33crhsb82290694 - EX
Peugeot 307SW 1.6 16V + LPG = rv.2007 imidžovečka na R17 chalengeroch ]
Peugeot 407SW 1.6HDi 80kw/FAP OFF-
Peugeot 508 SW 2.0HDi 120kw AT/6 CHIP by Straki 144kw

Offline robozv

  • ID: 034
  • Riadny člen
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 1.194
  • čiara nie je múr, kto brzdí je druhý
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #2 kedy: 28.10.2015 - 17:46:35 »
no gratulujem pekna farba. Len sa na nu zle kuknes a uz je to spinave neboj mam to aj ja doma. Inak nech ti sluzi k spokojnosti :rock
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 3008 Allure 6/2019 1,2 PureTech 96/130 Hnedá Cuprite
Peugeot 308 SW ACTIVE 6/2011 1,6 VTi 88/120 Terre d´ombre
Peugeot 307 HB 6/2006 1,4 65/90 Gris cendré
TREK superfly 9.8 r.2015

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.394
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #3 kedy: 28.10.2015 - 18:04:11 »
Prajem veľa bezproblémových kilometrov.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.162
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #4 kedy: 28.10.2015 - 19:15:34 »
To najlepšie z oboch svetov... a v benzíne a automate.  :yes  :yes  :yes

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.727
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #5 kedy: 28.10.2015 - 21:26:29 »
palino: no tak take vzacne znacky nenecham pred barakom predsa, rychlo by si ich niekto vyhliadol  :x  A spionazne foto teraz nespravis, pripravujem ho na KO, STK a EK, takze beham na nom ;)

robozv: no tak farba je na udrzbu hadam najtazsia, ale planujem na jar vyuzit sluzby chalanov lesticov, tak to hadam bude vyzerat k svetu ;)

Judes: díky, dúfam že bude, ako sa mi zatial darilo s každým autom (klop klop  :drunk  )

Cinic: no, takúto kombináciu som vždy chcel a totálna náhoda ma k nej priviezla, na prevodovku som si celkom za 2 dni zvykol, chodí sa s tým echt komfortne musím povedať, akurát treba strážiť ručičku tachometra, lebo bez preradovania clovek nema taky pocit zo zrychlenia a zrazu ide 100 (a motor toci 1300 otacok :D )
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline gedu

  • ID: 011
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.216
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #6 kedy: 29.10.2015 - 15:39:09 »
tak veľmi pekné autíčko, nech dlho a dobre slúži  :clap  :)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
- Peugeot 306 1,6 65kW, r.v. 1999 - Predané
- Citroen C4 Picasso 1,6HDi 80kW, r.v.2009 - Predané
- Toyota Auris TS 1,6 Valvematic 97kW, r.v. 2017

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #7 kedy: 29.10.2015 - 18:14:23 »
Qcko, vitaj v klube zfotrovatelcov :chuckle
ako cinic vravi, benzin v automate sa nam dockal :D

Qcko, krasne auti, tesim sa do Senice ked prides na nom.

Tortury na uradoch sa neboj, robil som to asi 3krat tu v BA a do dvoch tyzdnov som vsetko vybavil. :yes
takze pohoda.

Drzim palce a vela stastnych km plnych pohody z vyssieho uhla pohladu :D a spokojnosti :)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.727
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #8 kedy: 29.10.2015 - 21:33:39 »
Díky chlopi :)

Zatial môžem po 4 dňoch jazdenia (čo nie je tak moc, že  :chuckle ) povedať, že som si setsakra zvykol na tento štýl vozenia, nejako nechápem odkiaľ berie ten atmosférický motor toľko sily (dnes som skúsil zaparkovať v dosť prudkom kopci nosom dole - hodil som R, dole rucna a ani nezaváhal, hneď som cúval  :nech  Akurát sa s motorom nedá riadne zrýchliť v režime auto, jedine v ručnom, auto to proste nepustí, zaujímavo nastavené ... ale za to ručný režim je  :muscle

Úradov sa nebojím, len je to dosť času, ale tak za to to stojí, vozí sa na tom fakt skvelo, dokonca som si až dnes všimol, že to má ÚDRŽBOVÝ akumulátor  :wait  ... ako normálne si doňho môžem dolievať elektrolit, som nechápal, myslel som že to už neexistuje  :O

Do Senice na ňom prídem, to bude v najbližšej dobe asi prvý taký väčší výlet, ak počasie dá tak aj štorkolku vyskúšam poriadne  :rock
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #9 kedy: 29.10.2015 - 21:47:18 »
tiez som mal v ravke udrzbovy... holt japoncici su ina liga :)
a ano, vozenie skvele, obcas si sahnem bud na packy pod volantom, alebo Sport tlacitko... vtedy ho ide vytrhnut z koze :)
ako hodnotis 1st. prevodovku? :chuckle
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.727
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #10 kedy: 29.10.2015 - 22:06:56 »
No prevodovka je super, len človek nemá v aute pocit zrýchlenia, zdá sa že sa to ani nehýbe a zrazu ideš cez mesto 100km/h a ani ti to neprijde, stale to točí 1300 - 1700 otáčok, čo je na benzín šialené  :yes  ... voľnobeh to má pod 700 otáčok  :sun  Iné je to v ručnom režime, tam pustí otáčky kam treba a to už cítiť ten ťah  :whew  Jediný prejav prevodovky, kedy je aspoň trochu poznať že sa v nej niečo hýbe je keď sa radí z R do D a naopak, vtedy trochu cvakne, tak aspoň nejaký prejav  :party

Inak japonci majú zvláštny algoritmus výpočtu spotreby - keď auto stojí na mieste tak ukazuje max spotrebu mimo stupnice a pri rozbiehaní klesá -> je medzi budíkmi zobrazovaná iba graficky, zelená je keď sa ide pod priemernú spotrebu a zmení farbu na bielu po prekročení - zaujímavé, človeka to núti chodiť v zelenom poli  :chuckle

Inak v recenziách to ľuďom dosť vadilo že spotreba je zobrazovaná takým grafickým spôsobom a pri tom stačia 2 kliky na obrazovke a je tam klasika v číselných hodnotách  :x  ...
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #11 kedy: 29.10.2015 - 22:21:12 »
presne tak :)
CVT je haluz riadna, ale o tom to je, proste uplne hladka jazda :) som z nej tiez nadseny
Teraz som pozeral na otackomer, presne 2000 pri 110km/h rychlosti.
v meste okolo 1000ot :chuckle
pri mierno stupani, zvysi otacky aby eliminovala na seba zataz, takze tymto sposobom sa vlastne sama setri aby nebola prilis namahana.
za inych okolnosti pri manuali najma okolo nitry smer BB ludia jazdia na najvyssom stupni.
spotrebu mas zatial aku?
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Falco

  • Hosť
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #12 kedy: 30.10.2015 - 07:44:35 »
Nj tieto srandy poznam aj ja ked idem s autom do kopca, ktory by som ledva vyplazil, nie to vysiel a ono si tam lazo plazo hodi 4ku a taha to na 1100 otackach. Holt, ked mas vykon, nie je o com. U mna tiez auto ide 90% casu na 1000 - 1500 otacok. Potom je opak ked das sport :) to uz ides 3000 - 6000. Vtedy to sklbe asfalt a lame kosti.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.727
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #13 kedy: 30.10.2015 - 09:46:04 »
Ono aj na rovnej ceste pridáš a otáčky motora môžu ísť nadol a rýchlosť hore, je to srandovné, hlavne keď to vidí niekto kto nevie o čo sa jedná, tak si myslí že sú chybné budíky  :P
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Falco

  • Hosť
Re: 4007 2.4 16V
« Odpoveď #14 kedy: 30.10.2015 - 10:17:38 »
Neviem aku mas prevodovku, no na klasickej hydromenicovej ako mam ja je to prakticky normalny jav. Kedze on postupne znizuje preklz a tym padom otacky motora sa drzia/klesaju a pridavas. Hovori sa tomu kontrolovany preklz (volne prelozene)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »