Autor Téma: Pug 306 GTi-6  (Prečítané 93711 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.394
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #210 kedy: 27.05.2018 - 20:30:40 »
Byť mladší s takým autom asi by som taktiež neodolal, pekné ;).
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline IvanH

  • ID: 0109
  • Riadny člen
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 1.001
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #211 kedy: 27.05.2018 - 20:42:02 »
Lepsie si nemohol urobit  :clap
P206SW  1.1 mux 2004 MAXIK OBDUINO32
Amatéri postavili Noemovu archu, profesionáli Titanic ...

Offline pacho

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 909
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #212 kedy: 27.05.2018 - 22:44:00 »
parada.
C4 1,5 HDi 96kW
308 1,6HDi 85kW
207 1,4HDi 50Kw

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.725
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #213 kedy: 28.05.2018 - 11:10:12 »
Vyzerá to dobre.

Páči sa mi aj spôsob a kvalita aplikácie (teda aspoň na foto :) ), vyzerá to profesionálne.

Bolo by dobré to posúdiť napr. na zraze v Pružine, hmm ;)
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #214 kedy: 29.05.2018 - 21:07:53 »
Vďaka za názory a pochvalu, som rád, že to bolo prijaté v prevažnej väčšine pozitívne. Moc som neveril výsledku.
Zveril som to firme, ktorá si nechá zaplatiť, ale zase nešetrí na potrebných miestach, trebárs na materiále a lepia snáď všetko možné zo strednej európy od rallye, cez dakar až po okruhy :)
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.725
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #215 kedy: 29.05.2018 - 21:34:03 »
No, ono to skôr vyzerá ako striekané. Takže klobúk dole.
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline trivjednom

  • ID: 144
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 151
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #216 kedy: 14.08.2018 - 11:38:31 »
Nádhera

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #217 kedy: 22.09.2018 - 13:31:35 »
Jar - Leto 2018    194 xxx km

Až na 1-2 krátke jazdy auto v tomto období stálo, najmä z dôvodov, že sa vekom blížim ku 30-tke a hromada spoločných známych sa buď berie, alebo sa im rodia deti, alebo oslavujú 30tky a teda víkendy padajú za obeť svadbám, rozlúčkam so slobodou, oslavám ale aj vypomáhaním rodičom s prácami na domoch a záhradách ... uff  :bandit

Na aute sa však priebežne, aj keď pomalým tempom priebežne pracuje:

Diely

 - 4-klapka JENVEY + komplet príslušenstvo (príruba, vedenie, palivová rampa, držiaky, trumpety, snímače, box pre filter atď.)
 - ECU VEMS  PnP PSA 2.0 16v XU10J4RS (RFS
 - Širokopásmová lambda BOSCH LSU 4.9
 - Vstrekovače BOSCH 360cc
 - nové sviečky BOSCH
 - držiaky serva + alternátora
 - Odvetrávacia nádoba 2L
 - pancierové palivové hadice a koncovky + tlakové  hadice pre servo
 - Tesnenie pod hlavu valcov Reinz
 - Nový motorový olej TOTAL Racing 10W60
 - Nové náplne okolo
 - nový Li-Ion batéria EXIDE (starú budem mať v zálohe a na krátke štarty)
 - zámky nárazníka
 
Práca

- očistenie a prerobenie kabeláže motora
- montáž ITB, kabeláže
- výroba držiakov, príslušenstva
- natiahnutie/výmena hadíc - komplet (palivo, servo, chladič)
- odstránenie olejového termostatu pre lepší účinok chladenia olejového chladiča
- výroba držiaku alternátora a serva
- realokácia serva namiesto kompresora klimatizácie
- nejaké drobnosti okolo


TODO:

 - Naladenie motora / naprogramovanie ECU na valcovej brzde
 - Zazimovať :)
 - Zima 2018/2019 - výroba/prerobenie zadných ramien pre odklon 2,5-3° negativ

+ nesmie chýbať foto...

20180616_111038" border="0 28946830_1854270707938955_1000739470_o" border="0 29404868_1857456127620413_152204606_o" border="0 29405252_1857456604287032_2132765721_o" border="0 29513685_1857456014287091_742588572_o" border="0 35682310_1956379941061364_578340414675746816_n" border="0 36228166_1964385086927516_7544892254867947520_n" border="0 36430066_1973148009384557_1583137649818861568_n" border="0 36430082_1973147759384582_8978236640996622336_n" border="0 36433961_1973147466051278_1567562543625404416_n" border="0 36512468_1973147056051319_6063209777054351360_n" border="0 36516525_1973147322717959_7219618073551044608_n" border="0 36631602_1978402018859156_2502073798610649088_n" border="0 36913494_1990404900992201_3656337020935995392_n" border="0 37011738_1990404650992226_4237007111772438528_n" border="0 37028812_1990405010992190_1841424149638021120_n" border="0 38020929_2020261674673190_2215122489489489920_n" border="0 38810970_492455381225498_189259911446659072_n" border="0 38992223_2393446220882051_4259095626064592896_n" border="0 39257834_293403694801199_5751909357734330368_n" border="0 39287822_2137093033175965_1182077988879990784_n" border="0 39407859_1848020645288540_2284635830800613376_n" border="0 39521979_284257709037976_8510699136947847168_n" border="0 40594056_257899298169544_3047442170261798912_n" border="0 40602488_1194037184067879_1937731073194590208_n" border="0 40602987_2145266299065213_4181459354840465408_n" border="0 40626158_477709736058912_61200414929846272_n" border="0 40778356_2353637901530251_7941807478524608512_n" border="0 40796487_473901913094836_7813887388056289280_n" border="0 40910871_1239882232821747_1286993538726232064_n" border="0 40948938_702107820169168_7681784471888068608_n" border="0 40956234_1167930500036349_1086503249873207296_n" border="0
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline mamomi

  • ID: 146
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 267
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #218 kedy: 17.10.2018 - 08:41:57 »
Doprdele, to je romantika. Krásna práca! Očakávame video z ladenia a prajem krásnu krivku.
VEMS je cesta :D verím, že časom pribudne aj u nás doma.
Peugeot 205 3 dvere TCT, Peugeot 205 1,1 5 dvere #Goorila, Pug 305 daily a expedičák #Zuri, BMW E34 downsizingovy classic onroad slider #Muchoška, BMW E34 530i trackday slider, BMW E46 tour, Citroën XM Y4 TCT AT #Ksmko, Peugeot 205 GT #Chrchliak

Đđ Alfa Romeo 166, Škoda Felicia Pick Up, Fiat Barchetta, Mitsu Pajero V6 1,5x...

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.725
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #219 kedy: 17.10.2018 - 15:02:22 »
Síce sa opakujem, ale je to porno ako má byť :)

Po témach s elektromobilitou až zahreje pri srdci toto :P
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #220 kedy: 21.10.2018 - 12:42:45 »
VEMS-ka sa ukázala ako dobrá voľba, okrem pomerne jednoduchého zapojenia (nemusela sa rozbiť nanovo celá kabeláž) tam bola aj "nejaká" základná mapa (neskúmali sme, či to odpovedá továrni), takže  sa na ňu dalo hneď bez problémov pripojiť stačilo poupraviť preddefinované parametre, čo nebolo až také prácne a auto už teda vrčalo. Robí to inak motorár z Pragy, je strašne zaneprázdnený, takže to celé teraz stojí na termíne na brzdu. Do Vianoc sa snáď podarí :)

Nasleduje odvoz na valcovú záťažovú brzdu a vyladiť to tak, ako treba. Dúfam, že sa to celé prejaví priaznivo na krútiacom momente aj koníkoch v celom spektre, aj keď neočakávam zázraky (hlava ostala tá, čo bola doteraz).

Pomaličky mi dochádzajú nápady, čo ďalej ... okrem tých zadných odklonov, keďže auto už definitívne nespraví STK a EK pôjde dolu zo značiek, tak by som to spojil rovno s montážou rámu/klietky a čakajú ma s tým spojené povinnosti (vymyslieť spôsob, ako auto ťahať, na čom, čím, odkiaľ si to zadovážiť atď...)




306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline IvanH

  • ID: 0109
  • Riadny člen
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 1.001
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #221 kedy: 21.10.2018 - 13:10:11 »
Neviem ako je to s pravidlami sutazi ale poslednu sezonu nez som sa rozlucil so starým Fiatom mal som v nom instalovane pridavanie destilovanej vody (v zime voda s denaturovanym alkoholom). Nad karburatorom som mal rozprašovaciu trysku a čerpadlo spinane pri otvoreni druhej komory karburatora. Nikdy som s nim nebol na brzde ale s vypnutov vodov isel z O na 100 za 13-14sekundy. so zapnutou vodou 12-13.V aute bol citelny rozdiel v akceleracii a 1,6 piskala gumami aj na dvojku....Inak na motore neboli ziadne dodatocne upravy .
P206SW  1.1 mux 2004 MAXIK OBDUINO32
Amatéri postavili Noemovu archu, profesionáli Titanic ...

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #222 kedy: 21.10.2018 - 15:20:07 »
V súťaži, ktorú som zvykol jazdiť som v najvyššej kategórii, teda bez obmedzení úprav, akurát si to nie celkom viem predstaviť aplikovať u tohto motora. Dosiahol si vyššiu kompresiu, tu sa ju dá zvýšiť aj jednoduchšími spôsobmi (ostrejšie vačky) ... uvidíme.
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.161
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #223 kedy: 26.10.2018 - 20:06:00 »
...a potom prídu malé "IvkáPivká" a bude to nejak takto  :D :angel

Offline DKR

  • ID: 141
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 156
  • Peugeot 3008 1,5 BlueHDI, EAT8, Allure,
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #224 kedy: 27.10.2018 - 10:16:24 »

Moc piekný fáro... palec hore...