Autor Téma: 3,6 V8 nafta  (Prečítané 4564 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline strycek2

  • ID: 046
  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 45
3,6 V8 nafta
« kedy: 17.11.2014 - 10:58:26 »
chalani, existuje motor 3,6 V8 nafta vyvinutý koncernom PSA a Fordom...
Zaujímalo by ma, v čom ten motor skončil okrem RangeRoveru a ako je to so spoľahlivosťou, díkes
edit: malo by sa jednať o mierne upravný V6
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Range Rover L322 4,4 TDV8
Peugeot 806 2,0 16V HDi 7 miest (už to má za sebou)
Peugeot 405 Break 1,9 GRD (na orgány)
Peugeot 405 Break 1,8 GRDturbo (tiež dolietal)
Peugeot Expert 2,0 16V HDi (prevtelený na Citroen Jumpy)

Offline Martinsk

  • ID: 026
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 754
Re: 3,6 V8 nafta
« Odpoveď #1 kedy: 17.11.2014 - 14:07:05 »
PSA mal iba 2,7 HDi, a 3,0 HDi. V8 nafta je 4,4l.
Ak nemám pravdu, tak ma opravte.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 5008, 2,0 HDi - biela perleť. Seat alhambra 2,0 TDi 4x4

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: 3,6 V8 nafta
« Odpoveď #2 kedy: 17.11.2014 - 14:41:28 »
psa naozaj urobil motor tdv8 s obsahom 3,6 ale to bolo len pre spominany range. :mrk
« Posledná zmena: 17.11.2014 - 18:58:26 od Marcel00 »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.162
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re: 3,6 V8 nafta
« Odpoveď #3 kedy: 17.11.2014 - 16:15:18 »
Kód: [Vybrať]
3.6 TDV8[edit]
Engine configuration & engine displacement
90-degree V8 engine, twin-turbo diesel, 3,630 cc (222 cu in), bore x stroke 81.0 mm × 88.0 mm (3.19 in × 3.46 in), compression ratio 17.3:1

Cylinder block & crankcase
Compacted graphite iron cross bolted block

Cylinder heads & valvetrain
High strength aluminium, DOHC with 4 valves per cylinder

Aspiration
Twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system

Fuel system & engine management
Siemens Common rail (CR) direct diesel injection, maximum injection pressure of 1,650 bars (23,900 psi), piezo injectors

DIN-rated motive power & torque outputs
200 kW (270 hp), 640 N·m (470 lbf·ft) – Range Rover, Range Rover Sport

Offline strycek2

  • ID: 046
  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 45
Re: 3,6 V8 nafta
« Odpoveď #4 kedy: 17.11.2014 - 21:31:54 »
tak už vieme, že skutočne existuje  :rofl
nemá niekto nejáke poznatky o spoľahlivosti a kazovosti? po mojom RHW HDi mám totižto celkom stiahnutý zadoček z toho  :sweat
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Range Rover L322 4,4 TDV8
Peugeot 806 2,0 16V HDi 7 miest (už to má za sebou)
Peugeot 405 Break 1,9 GRD (na orgány)
Peugeot 405 Break 1,8 GRDturbo (tiež dolietal)
Peugeot Expert 2,0 16V HDi (prevtelený na Citroen Jumpy)

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.162
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re: 3,6 V8 nafta
« Odpoveď #5 kedy: 17.11.2014 - 21:39:00 »
No veľa majiteľov Range Roverov tu nebude...  :wait  :D

Offline strycek2

  • ID: 046
  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 45
Re: 3,6 V8 nafta
« Odpoveď #6 kedy: 17.11.2014 - 22:09:05 »
myslel som z počutia :-)
na LandRover fóre sa mi totižto konkrétne info nedarí príliš získať  :sad
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Range Rover L322 4,4 TDV8
Peugeot 806 2,0 16V HDi 7 miest (už to má za sebou)
Peugeot 405 Break 1,9 GRD (na orgány)
Peugeot 405 Break 1,8 GRDturbo (tiež dolietal)
Peugeot Expert 2,0 16V HDi (prevtelený na Citroen Jumpy)

Offline pavol2078

  • ID: 076
  • Moderátor
  • Expert
  • *******
  • Príspevkov: 2.294
Re: 3,6 V8 nafta
« Odpoveď #7 kedy: 18.11.2014 - 08:09:51 »
Je to pomerne stary 8valec par chalanov od nas z klubu ju maju budvautomat ale bol aj manual ak sa nemylim bol to jednoduchy motor a chvalia si ho koli krutaku a ked vidim co s tym zvadzaju a stale drzi asi to nebude az tak zle :)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 306 1.9DT   - EX
Peugeot 307 2.0Hdi/Fap OFF=> SaLi moja radosť ] VIN: vf33crhsb82290694 - EX
Peugeot 307SW 1.6 16V + LPG = rv.2007 imidžovečka na R17 chalengeroch ]
Peugeot 407SW 1.6HDi 80kw/FAP OFF-
Peugeot 508 SW 2.0HDi 120kw AT/6 CHIP by Straki 144kw

Offline strycek2

  • ID: 046
  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 45
Re: 3,6 V8 nafta
« Odpoveď #8 kedy: 22.11.2014 - 21:44:42 »
pavol, si ma teraz potešil, začínal som z toho mať hlavu v smútku...
v staršom modeli totižto bol R6 od BMW ktorý si landroveráci chvália, lenže bol v kombinácii s automatom GM ktorý bol prepadák a po 150 tis. išiel pod kytičky...neskôr tam dali V8 vyvinutý Fordom/PSA ktorý zase pre zmenu moc nechvália ale dostal do vienka automat ZF...ja osobne som s mojím HDi mal neuveriteľnú smolu a tak som sa obával, aby sa niečo podobné nestalo pri tejto V8, lebo samozrejme servis bude tak 3x až 5x náročnejší  :cash
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Range Rover L322 4,4 TDV8
Peugeot 806 2,0 16V HDi 7 miest (už to má za sebou)
Peugeot 405 Break 1,9 GRD (na orgány)
Peugeot 405 Break 1,8 GRDturbo (tiež dolietal)
Peugeot Expert 2,0 16V HDi (prevtelený na Citroen Jumpy)