Autor Téma: (607) - 2,7HDI  (Prečítané 8505 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Jozef 50

  • Registrovaný užívateľ
  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 12
(607) - 2,7HDI
« kedy: 13.11.2014 - 00:57:34 »
Zdravím vás slovenskí peugeoťaci. Až teraz som sa dostal k tomu, aby som sa zaregistroval tu, lebo musím . Riešim problém s Peug.607 2,7HDI. Menil som automat, rozvody, a pretesňoval kryty hláv, preto som musel demontovať vstreky, ktoré boli zapečené- negatívnym kladivom. Inak to nešlo. Keď som to všetko poskladal, motor hodil do auta, nejde naštartovať. Točí ,ale nenaskočí. Diagnostika origoš Peugeot- Diagbox- mi hlási dve závady, s ktorými si neviem dať rady, lepšie povedané neviem ,do čoho sa mám pustiť. Jedna má kod U2000, druhá P1693.Tá u2000 píše:"probuzení s časovým předstihem (RCD):závada úplného probuzení". Tá druhá-"Řízené startování a vypínání motoru.Ak sa najde niekto, čo vie čo s tým ,pomôžte. Ďakujem. Jozef. Aj pastorkovi, za to, že ma nasmeroval sem.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline Martinsk

  • ID: 026
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 754
Re: 607 2,7HDI
« Odpoveď #1 kedy: 13.11.2014 - 06:51:42 »
Rozvody mas dobre nacasovane?
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 5008, 2,0 HDi - biela perleť. Seat alhambra 2,0 TDi 4x4

Offline Jozef 50

  • Registrovaný užívateľ
  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 12
Re: 607 2,7HDI
« Odpoveď #2 kedy: 13.11.2014 - 23:11:03 »
Citácia: "Martinsk"
Rozvody mas dobre nacasovane?
Rozvody sú O.K. Diagnostika by to našla. V meraných veličinách som to pozeral ,v časti synchronizácia vačky a kľuky. Je to vporiadku. Pri pretáčaní motora rukou citim odpor kompresie.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »