Posledné príspevky

Strán: 1 2 3 ... 10
1
Malé automobily radu 20x / Re:Maxik 206 SW 1.1
« Posledný príspevok od IvanH kedy Dnes v 13:30:23 »
Plastová lišta na dverách splnila svoju službu....
2
Peugeot Partner / Rifter / Tepee / Re:netesní termostat motor NFU
« Posledný príspevok od soundlovers kedy 06.11.2024 - 11:39:36 »
když dám nádobu na expanzku tak bude expanzka celá zalitá kapalinou + kapalina v té nádobě navíc - jak pak odzvusnit chladič - tam nevím jak unikne vzduch - normálně by měl unikat pres tu hadičku z chladiče do expanzky proto je vždy nad uroven hladiny, ale kdyz bude zalitá kapalinou tak to mozna nepustí..? nebo jo?  nechat tu nádobu na expanzce celou dobu zahřívání? pak z expatnzky odsát prebytecnou kapalinu?
okruh topení jde krásně, ihned topí, hadice jsou stejne horké vsechny..problém je asi s tím velkým okruhem, je tam asi nekde bublina nebo to tesnení (nechám zmerit co2) na volnoběh to ted chladí ok - vždy kolem 91 otevretermostat, oak spustí ventilátor a nepřehřeje se to, ale za jizdy a vetšíhi výkonu tj do kopce dálnice již nestačí správne regulovat a houpe to od 88 do 100 coz predtím nikdy nebylo, je tam vada nekde....

uz to auto hodím ze skály..:)
3
Peugeot Partner / Rifter / Tepee / Re:netesní termostat motor NFU
« Posledný príspevok od Qcko kedy 06.11.2024 - 07:14:12 »
Či fúka tesnenie pod hlavou sa dá ľahko zistiť týmto --> https://auto123.sk/sada-na-testovanie-tesnosti-hlavy-valcov-10-ml-auto123-977-035

A ak nasadíš na expanzku inú nádobu a tým ju dáš vyššie ako motor, tak tomu určite pomôžeš, robil som to tak párkrát, keď to ostávalo zavzdušnené. Ja ešte otváram odvzdušňováky aj keď je to zohriate a motor beží (kúrenie v aute naplno) a vie cez ne vtedy újsť dosť vzduchu, len pozor na popálenie, ale dá sa to v pohode vydržať. :)
4
Peugeot 508 II / Re:Kúpa 508?
« Posledný príspevok od Qcko kedy 06.11.2024 - 07:09:09 »
AdBlue... Úplne zbytočná starosť a iný rozdiel v tých autách nie je.
5
Peugeot Partner / Rifter / Tepee / Re:netesní termostat motor NFU
« Posledný príspevok od soundlovers kedy 05.11.2024 - 22:09:17 »
tak vše vyměněno, PSA kapalina a ted to nejde dobře odvzdušnit.....vzdy mi to v milosti šlo v poho, studený motor - povolím oba odvzdušnováky tj na termostatu a na topení  dolévám kapalinu az zacne téct  voda bez bublinek,  zavřu, nastatruji nechém bezet motor, postupne dolévám kapalinu do nádobky a jakmile je pres 90 sepne ventilátor, pak najednou sepne ventilátor vetsí rychlostí a je tam pres 100 st...v hadicích to bublá.....kapalina  z nádobky vytéká...vypnu motor, kapalina psotupne v nadobce klesne, znova odvzdusním odvzudnováky tece jen voda, nechám zchanout, voda v nádobce na min rysce, nastatruji , po zahrátí kol 90 se v nádobce voda dostala tesne pod max hranicii sepl ventilátor klesla teplota.....ted to nechám pres noc, jen mám obavy zda není probém s tesnením pod hlavou...kdyz to bublalo...

kdybych pouzil nadobku-nástavec jak doporucuje citroen tak pak se ta prebytecná kapalina z nadobky odsaje..?

Jak odvzdušnuejte Vy? četl jsem že nekdy je to fakt problém dobře odvzdušnit....

buď to fouká přes tesnení hlavy do vody nebo je tam porád v hlavním okruhu vzsuchová bublina...
diky

6
Peugeot 508 II / Re:Kúpa 508?
« Posledný príspevok od finej kedy 05.11.2024 - 10:51:26 »
Jednu 508 ku rv2014 uz mam ale potrebujem este jedno auto chcel som ist do novsieho.mas zle skusenisti ?
7
Peugeot 308 I / Re:Problem s EK a FAP - a ci je to realne tam?
« Posledný príspevok od Qcko kedy 05.11.2024 - 06:37:17 »
P1457 je diera vo FAP - prvý treba skontrolovať senzor rozdielu tlakov (nachádza sa nad alternátorom). Buď je vadný a zle vyhodnocuje rozdiel tlakov, alebo je poškodená kovová trubka, ktorá vedie do FAP (sú 2 - horná a dolná). Ak je v nej diera, tak to klame snímač a on vyhodnotí dieru vo FAP. Nesedí mi to síce s hodnotou protitlaku 27mbar, ale to treba skontrolovať ako prvé.

FAP vymontovať a fyzicky skontrolovať, či je OK a dať vyčistiť, to je ďalší krok. 27mbar je dosť veľa, to spôsobí problémy s turbom a celým sacím/výfukovým traktom. Firma, ktorá bude FAP čistiť povie podľa priebehu v akej je kondícii a má to vplyv aj na dymyvosť.
S oil separatorom sa neoplatí babrať, treba vymeniť celý kryt ventilov (plastový horný diel, v ktorom je PCV zabudovaný) a tesnenie 19x4 na prívodnú hadicu k turbu.

každopádne to chce zaviezť auto do servisu a poriadne zdiagnostikovať, východ nepoznám, snáď sa tu niekto ozve, kto pozná dané končiny.
8
Peugeot 508 II / Re:Kúpa 508?
« Posledný príspevok od Qcko kedy 04.11.2024 - 06:13:19 »
Za mňa osobne by som radšej hľadal model pred FL okolo roku 2013 s 2.0HDi...
9
Peugeot Partner / Rifter / Tepee / Re:netesní termostat motor NFU
« Posledný príspevok od Qcko kedy 31.10.2024 - 09:25:08 »
G33 ako som už písal vyššie. :)
10
Peugeot Partner / Rifter / Tepee / Re:netesní termostat motor NFU
« Posledný príspevok od soundlovers kedy 30.10.2024 - 21:59:43 »
dal jsem Mahle termostat má dokonce lespší tesnení je takové do ruzová a je jiné z jiného materiálu, tak snad bude tesnit....

udelal jsem ale chybu, potřeboval jsem hned jet, tak jsem dal  kapalinu K12 starline  a to asi je blbé,  teplotá lítá hodne od 86 do 96 st, nikdy za tu dobu co auto mám takto nelítala (meřeno dignostikou) max ve velkém kopci v léte lehce stoupla nebo kdyz auto stálo v kolone, už jsem měnil v minulosti termostat, odvzdusnil, měl sjem tehdy jeste trochu te kapaliny co mi dávali tu G12 a bylo vše oki...

ted se mi to nelíbí ....udělám výplach vodou a ted prosím co tam přesně dát? Bud to je málo odvzdušnené nebo ta kapalina K12 pění nebo málo odvádí teplo ... nevím..


https://www.citroeny.eu/chladici-kapaliny/originalni-nemrznouci-smes-citroen-peugeot-g33-5l-na-35-c-chladici-kapalina-psa-modrozelena-glysantin-g33.html

https://www.prodejoleju.cz/produkt/cs-antifreeze-g-psa-5l

nebo je ještě jiná? diky

diky
Strán: 1 2 3 ... 10