Posledné príspevky

Strán: 1 ... 8 9 10
91
Peugeot 207 / Dotaz
« Posledný príspevok od halmosmi kedy 11.11.2024 - 15:21:27 »
Zdravím,neviete niekto o dákom dobrom odborníkovy na motory peugeota 207 1,4 benzín 8ventil, v okolí B.Bystrice.Za každý podnet budem vďačný.
92
Malé automobily radu 20x / Re:Maxik 206 SW 1.1
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 11.11.2024 - 15:02:06 »
STK a emisná na bez chybičky. Schopný ďalšej dvojročnej služby. Aj 20 ročné auto s nájazdom 416 000 km môže fungovať bez problémov...

Gratulujem. Moja 206ka minulý rok tiež bez problémov, takže dúfam, že o rok opäť s prstom v nose  :coffee
93
Malé automobily radu 20x / Re:Maxik 206 SW 1.1
« Posledný príspevok od IvanH kedy 11.11.2024 - 14:34:55 »
STK a emisná na bez chybičky. Schopný ďalšej dvojročnej služby. Aj 20 ročné auto s nájazdom 416 000 km môže fungovať bez problémov...
94
Malé automobily radu 20x / Re:Maxik 206 SW 1.1
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 11.11.2024 - 07:49:53 »
Plastová lišta na dverách splnila svoju službu....

Keď pozerám ako si ďaleko od čiary... to musel byť umelec/umelkyňa...  :bandit :D
95
Malé automobily radu 20x / Re:Maxik 206 SW 1.1
« Posledný príspevok od jsbb32 kedy 10.11.2024 - 18:06:25 »
Ja som použíl pri výmene tlmiča výfuku pastu Auspuff zement ,problémy neboli ,na tube je napísané bosal  a
Muffler cement.skús to nájsť.
96
Malé automobily radu 20x / Re:Maxik 206 SW 1.1
« Posledný príspevok od IvanH kedy 10.11.2024 - 13:30:23 »
Plastová lišta na dverách splnila svoju službu....
97
Peugeot Partner / Rifter / Tepee / Re:netesní termostat motor NFU
« Posledný príspevok od soundlovers kedy 06.11.2024 - 11:39:36 »
když dám nádobu na expanzku tak bude expanzka celá zalitá kapalinou + kapalina v té nádobě navíc - jak pak odzvusnit chladič - tam nevím jak unikne vzduch - normálně by měl unikat pres tu hadičku z chladiče do expanzky proto je vždy nad uroven hladiny, ale kdyz bude zalitá kapalinou tak to mozna nepustí..? nebo jo?  nechat tu nádobu na expanzce celou dobu zahřívání? pak z expatnzky odsát prebytecnou kapalinu?
okruh topení jde krásně, ihned topí, hadice jsou stejne horké vsechny..problém je asi s tím velkým okruhem, je tam asi nekde bublina nebo to tesnení (nechám zmerit co2) na volnoběh to ted chladí ok - vždy kolem 91 otevretermostat, oak spustí ventilátor a nepřehřeje se to, ale za jizdy a vetšíhi výkonu tj do kopce dálnice již nestačí správne regulovat a houpe to od 88 do 100 coz predtím nikdy nebylo, je tam vada nekde....

uz to auto hodím ze skály..:)
98
Peugeot Partner / Rifter / Tepee / Re:netesní termostat motor NFU
« Posledný príspevok od Qcko kedy 06.11.2024 - 07:14:12 »
Či fúka tesnenie pod hlavou sa dá ľahko zistiť týmto --> https://auto123.sk/sada-na-testovanie-tesnosti-hlavy-valcov-10-ml-auto123-977-035

A ak nasadíš na expanzku inú nádobu a tým ju dáš vyššie ako motor, tak tomu určite pomôžeš, robil som to tak párkrát, keď to ostávalo zavzdušnené. Ja ešte otváram odvzdušňováky aj keď je to zohriate a motor beží (kúrenie v aute naplno) a vie cez ne vtedy újsť dosť vzduchu, len pozor na popálenie, ale dá sa to v pohode vydržať. :)
99
Peugeot 508 II / Re:Kúpa 508?
« Posledný príspevok od Qcko kedy 06.11.2024 - 07:09:09 »
AdBlue... Úplne zbytočná starosť a iný rozdiel v tých autách nie je.
100
Peugeot Partner / Rifter / Tepee / Re:netesní termostat motor NFU
« Posledný príspevok od soundlovers kedy 05.11.2024 - 22:09:17 »
tak vše vyměněno, PSA kapalina a ted to nejde dobře odvzdušnit.....vzdy mi to v milosti šlo v poho, studený motor - povolím oba odvzdušnováky tj na termostatu a na topení  dolévám kapalinu az zacne téct  voda bez bublinek,  zavřu, nastatruji nechém bezet motor, postupne dolévám kapalinu do nádobky a jakmile je pres 90 sepne ventilátor, pak najednou sepne ventilátor vetsí rychlostí a je tam pres 100 st...v hadicích to bublá.....kapalina  z nádobky vytéká...vypnu motor, kapalina psotupne v nadobce klesne, znova odvzdusním odvzudnováky tece jen voda, nechám zchanout, voda v nádobce na min rysce, nastatruji , po zahrátí kol 90 se v nádobce voda dostala tesne pod max hranicii sepl ventilátor klesla teplota.....ted to nechám pres noc, jen mám obavy zda není probém s tesnením pod hlavou...kdyz to bublalo...

kdybych pouzil nadobku-nástavec jak doporucuje citroen tak pak se ta prebytecná kapalina z nadobky odsaje..?

Jak odvzdušnuejte Vy? četl jsem že nekdy je to fakt problém dobře odvzdušnit....

buď to fouká přes tesnení hlavy do vody nebo je tam porád v hlavním okruhu vzsuchová bublina...
diky

Strán: 1 ... 8 9 10