PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Showroom - naši mazlíčkovia => Mini a kompaktné MPV a Crossovery radu x00x => Téma založená: zdenecek 13.11.2019 - 13:56:09
-
8 tyzdnov cakania ubehlo celkom rychlo a nova 5008 je doma. po mesiaci uzivania som nadmieru spokojny, motor tichy, prevodovka radi krasne plynulo, ta ma asi na celom aute prekvapilo najviac. auto drzi na ceste dobre, i ked ma vyssiu svetlu vysku.. za tyzden sa chystam auto prezut na zimne pneu, tak som zvedavy, co na to auto.. :D
full led - radost jazdit v noci, automaticke prepinanie dialkovych zatial bez zavahania.
ako nepodstatny minus ma mrzi ze v dnesnej dobe mohli montovat kamery s vyssim rozlisenim,nevravim ze to je katastrofa,ale uvital by som nieco kvalitnejsie..
Vybava : alarm, 3 rad sedaciek, grip control, citypack2, vyhrievane sedacky, full led,bezpecnost+, bezdrotove nabijanie, farba siva platinum.
priemerna spotreba ide stale dole, zacinalo to na 7L/100, teraz po dotankovani to vyslo na 5,5/100 ,podla palubneho PC 5,8/100, aplikacia v mobile udava to iste..
-
:clap Na tie automaticky dialkove co vravis, ked prepne na tlmene a minies auto v protismere ako dlho trva kym ich prepne znovu na dialkove? Lebo co som to skusal na roznych autach prepina to dost neskoro a vzdy som si to musel pustit rucne skor, cim som system deaktivoval.
-
Ak je dobrá tma, tak ja som to mal ihneď na 308. Bolo to fakt vymakané.
zdenecek: podarený kúsok, nech slúži :)
-
naspat na dialkove to prepne hned,max do pol sekundy mozno...rychlo sa na to zvyka,len stale mam podvedomo pocit ze to dakedy nevypne a dakoho pekne oslepim,alebo skor vyzvaram :D
-
Tak to potom relativne fajn. Vravim, co mam vyskusane zveca fungovalo dobre len pri prepnuti na tlmene a potom dlho cakalo na dialkove a kedze som to nemal ako vyskusat vykaslal som sa na to.
-
Vitaj v klube nech ti auto sluzi k spokojnosti.
Moja manzelka na to automaticke prepinanie nadava a nepaci sa jej to. Co sa mna tyke tak na dialnici oprotiiduce kamiony to osvetluje lebo maju nizko svetlomety a cez zvodidla ich system nezaznamena az ked mi prebliknu svetlami nad kabinou tak sa dialkove prepnu. Preco sa to nepaci manzelke a ani mne je to ze teraz vecer ked idem po sidlisku tak sa mi stane ze sa zapnu dialkove a svieti to do oci chodcov a je mi to neprijemne.
-
mozem sa spytat na vase pocity ohladne vykonu, staci tych 96 kw ked je auto obsadene 4 osobami s batozinou, nie je to trosku malo na tak velke auto.
Aka tam je dlhodoba spotreba, prip. spotreba na dialnici pri 130-140km/h?
Rozmyslam nad 5008 ale obavam sa tych 96kw . vdaka za odpoved
-
96kW je 130 koní, čo bolo pred pár rokmi ešte výsadou výkonnejších áut. Ja by som sa toho nebál pokiaľ bude 80-90% jázd len vodič + deti. Pri plne obsadenom aute si trochu viac vypýta na spotrebe ale výkonovej rezervy by som sa nebál. Charakter tohto trojvalca je skvelý a pocitovo je ešte rýchlejší ako na papieri (stovka za 10,4s). Určite je oveľa lepší ako koncernová 1.4TSi v Kodiaqu. Jediné čo mu chýba je krútiaci moment. Tých 230Nm nie je bohviečo... :bandit
-
Podla mna sa pytal na 1.5 dizel, nie na 1.2 benzin, kedze reagoval v tejto teme. Ale inak suhlasim, ze ten vykon je dostatocny u oboch verzii. Netreba sa nechat pomylit velkostou auta, 5008 je lahka. Co viac zabija vykon ako samotna velkost su aktualne emisne naladenia - ale to plati napriec vsetkymi automobilkami.
-
96kW parádne stačí bežnému vodičovi. Pred 20timi rokmi mal Passat 96kW vo vrcholnej verzii a všetci šli z toho na zadok aký to bol trhač asfaltu (a hmotnostne taký istý ako 5008).
Ja som bol s tým motorom veľmi spokojný.
-
dakujem za odpovede, urcite beriem 5008 len dilema 96kw vs 130kw, uplne rozmyslam nad tym 2.0 GT maju v TT jazdeny 1 rok stary v predajni begam po riaditelovi za slusnu cenu...
-
Podla mna sa pytal na 1.5 dizel, nie na 1.2 benzin, kedze reagoval v tejto teme. Ale inak suhlasim, ze ten vykon je dostatocny u oboch verzii. Netreba sa nechat pomylit velkostou auta, 5008 je lahka. Co viac zabija vykon ako samotna velkost su aktualne emisne naladenia - ale to plati napriec vsetkymi automobilkami.
Ouch, nejak som to prehliadol :D
Každopádne to platí aj pre diesel. Tam je ešte výhoda vyššieho krúťáku, takže nie je o čom. :coffee
-
tak nakoniec som isiel do tej GT verzie 2.0 so slusnou vybavou, cenovy rozdiel v rocnom aute v porovnanin s 1.5 nebol taky strasny.
Pridam par komentov a fotiek hned ako bude cas...
-
na to auto 96 kw uplne staci aj ked je plne nalozene, ale niekomu by bolo mozno aj 300 malo :D dialnicu moc nejazdim, skor mesto,medzimesto.. a spotrebu mam cca od 4,5L ked idem kludne , v opacnom pripade to spapa tak cca do 7L. priemernu spotrebu mam momentalne po pol roku jazdenia 6,2 L a klesa to dole potroske.
-
chapem, ja som bol tiez povodne nakloneny tej 1.5 ale vybehla dobra ponuka na ten 2.0 a rozdiel v rocnej jazdenke bol cca 3000eur co som pozeral inzeraty (podmienka SK povod).
Auto je takmer vo fulke, max.spokojnost, ja to budem mat opacne 70-80% dialnica. Pre mna hocico pod 7l/100km bude parada, momentalne tam je neuveritelnych 5.8l/100km co je viac ako slusne na dvojliter, ale koli spotrebe som ho nekupoval. Podmienka pre mna boli 3 samostatne sedadla a dve dalsie navyse je bonus.