PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 407 => Téma založená: trivjednom 23.08.2019 - 09:39:06
-
Dobrý deň potreboval by som poradiť. Čo to presne je vyzerá, že z toho tečie asi olej.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190823/fe146c2049471f77d3638c66a77c9a6e.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190823/4ed04c60ebdc06796a0eeb4a7dc49cf7.jpg)
-
vygoogli si vaha nasavaneho vzduchu Peugeot 407 .Mne to pripada ,ze je to ono,ked som pozrel na obrazok
-
To je škrtiaca klapka. Je to choroba všetkých 1.6HDi, dokonca na to mali v peugeote servisnú akciu a celú klapku pretesňovali kvôli tomuto tmelom.
Každopádne kašli na to, sem tam ju utri a nauč sa s tým žiť, nie je to "chyba".
-
Ok. Díky ukludnil si má. A čo to presne tečie olej?
-
kazdopadne sa mozes na zvolavacku v PEU ofiko servise popytat, ci sa na teba vztahuje k tejto veci,
mas to zadarmo a takisto ak su zvolavacky na ine veci tak poriesia aj tie.
...nedozvies sa o nich, lebo v informacnom systeme nieje pri aute uvedene tvoje meno a nemaju ako oznamit, pripadne neoznamuju ale riesia pri navsteve servisu.
-
V pondelok si zavolám a opýtam sa. Diky za radu.
-
Olej z turba a odparu, strháva ho to potrubím rokmi a on sa hromadí v klapke, ktorá začne časom takto presakovať, trvá to dlhšiu dobu, ja som si klapku zhodil a vyčistil, zatiaľ cca 15000km a ešte je suchá. Je to len lepený plast (žiadny poctivý hliník, hold).
-
Olej z turba a odparu, strháva ho to potrubím rokmi a on sa hromadí v klapke, ktorá začne časom takto presakovať, trvá to dlhšiu dobu, ja som si klapku zhodil a vyčistil, zatiaľ cca 15000km a ešte je suchá. Je to len lepený plast (žiadny poctivý hliník, hold).
Musel si meniť tesnenie? Alebo si to len zmontoval dolu prečistil a namontoval? Čistil si to niečim konkrétnym?
-
Nie, tam žiadne tesnenia niesú, všetko sú hadice (jediné tesnenie je na výstupe z turba, ale meniť ho nemusíš). Čistil som ju v čistiacom stole s emulziou, ale ak nemáš k ničomu takému prístup, tak postačí aj obyčajný čistič na brzdy a od turba to všetko zdemontovať a kompletne vyčistiť a vysušiť. Potom vrátiť do auta a po dajme tomu 1000km pozrieť, či to presakuje ;)
Keď ju vyčistíš, tak možno nájdeš nejakú prasklinku/poškodenie, tak opraviť a hotovo.
-
Čaute. Môže to spôsobovať drhnutie motora pri jazde, alebo aj zdochnutie?
Môže sa to nejako prejaviť na jazde? Alebo to môže byť dôvod toho,že mi auto nenaštartuje?
-
Nikdy som sa s tým ešte nestretol pri tomto motore.
-
Tak všetko je vyčistené a vrátené naspäť. Nebola to moja robota, urobil mi to známy. Jediné načo ma upozornil ide, že mi zateká do toho konektoru. Ktorý som označil šípkou.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191102/7905ab7b3f4c40415b2d9fe50881e151.jpg)
-
Čaute ešte otázka, ak by som sa rozhodol vymeniť za iný kus treba to nastaviť v riadiacej jednotke? Alebo stačí len namontovať novú? Ubehli nejaké 3 mesiace zase tečie a dosť.
-
V Rj sa nic nenastavuje. Maximalne sa robi adaptacia polohy skrtiacej klapky. Ak ti zateka do toho konektoru ktory si oznacil, tak to moze sposobovat aj tvoj problem s "drhnutim" motora, ak tam dochadza ku skratu.
-
Adaptácia sa robí..? Ručne nastavím polohu klapky?
-
Ručne isto nie, to je čisto elektronická záležitosť, aby RJ vedela, kde sa klapka nachádza.
-
Nastavenie cez dia. Ok ďakujem.
-
Vedeli by ste mi poradiť ktorú kúpiť, alebo ako vybrať pokial by som nebral novú?
VIN: VF36D9HZC9L032267
407 1,6 HDI
-
Je to klapka 0345 E7.
-
Čaute škrtiaca klapka s najazdenými 81000 km sa mi ešte oplatí montovať?
Akú majú cca životnosť?