PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 508 I => Téma založená: Luboss1991 08.01.2019 - 22:06:39
-
Ahojte, robil som si diagnostiku pomocou diagboxu a ukazalo mi to nasledujucu chybu....
Na aute nesledujem ziadne zmeny spravania. Je mozne ze to suvisi s nizkym napatim akumulatora? (pred kazdym startovanim vidim hlasku economy mode active)
Peugeot 508, 1,6 HDI 84kW Vdaka :beer
Kódy závad
P0685 : ovládání výkonového relé.
Charakteristika závady : přerušený obvod
Stav . : původní . : místní .
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou
-
Popis závady by mal byť identický
-
Dakujem, ja nepozorujem ziadne problemy, mozno trosku dlhsie startovanie ked nejazdim na aute napr cely den....ale to skor pripisujem mrazom....
Da sa nejak otestovat ten regulator tlaku paliva?
-
Otestovať sa dá úplne všetko, v domácich podmienkach začni presne tým čo máš v prvom príspevku - zmerať po odomknutí auta napätie akumulátora (ak je pod 12,6V, tak môže byť problém. Potom treba zmerať napätie akumulátora počas štartu (musia byť 2 ľudia, alebo natiahnuť káble do auta) a sledovať pokles napätia - ak padne pod 10V počas štartu, tak môže diag kľudne vyhodnotiť chybu kvôli podpätiu. Ak je pod 9V, tak je akumulátor mŕtvy.
Potom zmerať aj dobíjanie pre istotu.
Ak budeš mať v tomto jasno, potom by som sa pustil ďalej ;)
-
No premeral som bateriu a ta mala v kluidovom stave 12,2V, pri starte to islo na 10,nieco V..... Hodil som bateriu pod nabijacku a uvidime ako sa to bude spravat po tom..
Vsimol som si este jednu vec.............pravdepodobne nemam povodnu bateriu (to by mi az tak nevadilo) lebo v tom kastliku vyzera zhruba o 4cm mensia ako je priestor....
-
4 cm je dosť - niekto chcel ušetriť a kúpil nižšiu kapacitu - aj to je v zime problém.
Inak 12,2V je veľmi málo.
-
Vyzera to tak, ze problem je odstraneny...........po nabiti baterie a vymazani chyb z RJ a skusobnej jazde sa chyba uz neozobrazila... :)
Dakujem :beer ;)
-
V pohode :)
-
Dovolim si zas otvorit tuto temu :)
Cez vikend som nahodil auto na diagnostiku a zas tato chyba bola v pamati....
Napatie autobaterie je v poriadku (13,79V)...
Mam Diagnostiku Lexia 3 s diagboxhom verzie 7.xx (tusim 7.56).
Vedel by mi niekto poradit ako otestovat ten regulator tlaku paliva pomocou diagnostiky?
Auto sa sprava normalne a nevsimam si ziadne "divne" spravanie.........akurát obcas mam problem odomknut s DO auto.
ked dlhsie stoji napr cely den tak rano nereaguje na odomknutie cez DO. Klucom ho odomknem a vsetko zase funguje normalne.
Skusal som aj reinicializaciu kluca (podrzanie tlacidla na niekolko sekund po zapnuti zapalovania) ale problem sa opakoval aj po tom.
Dakujem