PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.

Hlavné fóra => Showroom - naši mazlíčkovia => Nižšia stredná trieda radu 30x => Téma založená: tomasg 24.07.2018 - 17:31:02

Názov: Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 24.07.2018 - 17:31:02
Som tu nováčik, na fóre som sa len nedávno zaregistroval. Od marca 2018 mám novú tristoosmu, benzín 1,2 manuálna 6st. prevodovka. Ak má niekto takúto motorizáciu rád by som poprosil o skúsenosti, odporúčania atď., zatiaľ mám nájazd 4200 km,  v prílohe na letných a zimných topánkach  :)
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 24.07.2018 - 17:53:02
priloha
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 24.07.2018 - 17:56:32
zimne
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 24.07.2018 - 18:38:20
interier
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Judes 24.07.2018 - 19:19:11
Pekná 308-ma, do jedného príspevku môžeš vložiť aj viac obrázkov (príloh).
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 24.07.2018 - 19:26:31
Ďakujem, chcel som vložiť 4 fotky naraz, ale vyhadzovalo mi chybu tak som musel po jednej
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: RTG 24.07.2018 - 19:51:04
Zatial ho mam len rok, motor zabavny, spotreba tiez fajn. Zatial bez problemov, takze snad bude sluzit :)
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 24.07.2018 - 20:10:55
Ja mám zatiaľ priemernú spotrebu podľa palubného počítača 6,4l, ale jazdím väčšinou kratšie trasy do 20 km.
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: RTG 24.07.2018 - 20:36:13
A aky vykon?
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 24.07.2018 - 20:41:55
vykon 96Kw, manuál
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: pacho 24.07.2018 - 21:36:52
Veľmi pekná farba. výbava, zrejme niečo medzi alurkou a  aktíve?. Má to aj led svetlá. Daľšia otázka, an koľko fúkaš tie letné 17"nacky?. Ja mám tiež 17ale namám ich v TP tak neviem na koľko sa fúkaju?. 
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 25.07.2018 - 07:08:35
Výbava je Active, navyše sú sedačky Oxford čierne (ako sú v allure), parkovacie senzory, hmlovky, Svetlá sú LED obrysové, denné predné a zadné. Stretávacie a diaľkové sú halogény,
kolesá podľa štítka by mali byť pri zaťaženom aute predok 2,5 a zadok 3,1...keď prišlo auto na predajňu všetky boli na 3,4, ja som si dal na 3,1.
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: pacho 25.07.2018 - 18:14:25
fajn vďaka za odpoveď , je ich fúkam na 2,6 2,6, a jazdím väčšinou prázdny alebo dopoly, takže som zrejme chybu nespravil,
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Qcko 25.07.2018 - 18:30:36
Pekný kúsok.

Tento motor mám aj ja, po 3500km môžem povedať že OK, na benzín vcelku dobre znáša zaťaženie auta, aj v 4 ľuďoch má stále vcelku OK dynamiku :)
Ja mám ale EAT8 prevodovku.
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Maribus 25.07.2018 - 19:20:43
Mám ten istý motorček boli sme plne naložený 2 +3 deti a plný kuor v aute na ceste do Chorvátska.Spotreba bola 5,6 -5.7 litra neuveritelný motor.To auto necíti kopec.Pneumatiky používam 205/55/R16.Rýchlosť 135km/h. podľa auta
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: RTG 25.07.2018 - 19:46:59
Pacho mas kratku 308 ci SW? Lebo na mojich 17 su ine udaje:
SW: 225/45 R17 je stitkovy udaj: 2,6/2,4 a 2,6/3,2 
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Qcko 26.07.2018 - 10:30:41
pacho sa to pýta v úplne všetkých vláknach o 308 :)

A hej, kombi má iné, som mu ich písal.
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: pacho 26.07.2018 - 19:39:28
Hej hej Pacho sa všade pýta, lebo stále mám v tom guľáš. Ináč mám krátku s HDi čkom. V súčasnosti fúka, , už ako som písal 2,6/2,6, a pritom predné sa stále zdajú akože podhustené?.
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: RTG 26.07.2018 - 20:07:56
Asi tam byt rozdiel moze, kedze HDI bude tazsie oproti tej 1.2 a tudiz mozno ma aj ine tlaky. Skor je zaujimave, ze SW s rovnakym motorom ako kratka  ma pri rovnakych kolesach rozdielne tlaky v predu - zadok sa pochopit este da.
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 30.07.2018 - 19:48:29
Zdravím, ešte by som sa chcel opýtať či sa dajú pre tento model zapnúť len denné predné LED svetlá bez zadných. V užívateľskej príručke píšu, že keď je ovládač v hornej polohe na 0 tak by mali pri naštartovanom motore svietiť len predné denné, ale mne stále svietia aj zadné LED a dosť silno  :D
Druhá otázka: pri akých otáčkach preraďujete vyšší prevodový stupeň pri tejto motorizácii, resp. pri cca akých optimálnych otáčkach jazdíte, riadite sa podľa indikátora? ten mi ukazuje preradiť niekedy pri 2300ot alebo pri 2000, inokedy pri 2800 alebo aj mlčí  :D
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Modzillo 30.07.2018 - 20:19:25
Denné svietenie sa dá nastaviť cez diagnostiku. To, ako je to teraz, podľa mňa nevyhovuje legislatíve, keďže pri dennom svietení nesmú svietiť žiadne iné svetlá. Takže odporúčam návštevu servisu, nech to nastavia poriadne = buď nech svietia iba predné LED bez zadných alebo môžu svietiť hlavné svetlá (stretávačky) spolu so zadnými svetlami.

K dvojke sa vyjadriť neviem, jazdím s automatom...
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Maribus 30.07.2018 - 21:38:33
Mám ten istý motor a riadim sa sluchom.Nepreradujem čo tam ukazuje lebo je to nepresné ako píšeš.Po meste jazdím na 3 a to 52km/h potom radím pri 55 štrtý prevodový stupeň.5 prevodový dávam okolo 70-75km/h a šiesty okolo 85 až 90km/h.Kašlem na spotrebu ak si mám zničit zotvačník bude to horšie ako nejaké deco benzínu  ;)
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Qcko 31.07.2018 - 05:48:57
Na 1.2 Puretech si ťažko zničíš zotrvačník.

Ale je to presne ako píšeš, treba sa riadiť uchom :)
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Maribus 31.07.2018 - 15:46:21
Čítal som že tam vraj je tak potom neviem  :o
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 18.09.2018 - 21:21:12
:)
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: IvanH 18.09.2018 - 21:31:50
Zotrvačník má každý spalovací motor. Ale existuju dva druhy. Klasický - kovový disk kde sa nema čo pokaziť, alebo dva kovové disky spojené tlmiacou jednotkou ktora služi na elimináciu prenosu jemných vibrácii a tam môže nastať problém pri neúmernom zatažení. Dvojhmotový zotrvačník majú motory s vyšším objemom a naftou ako palivom.
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 18.09.2018 - 21:42:06
dúfam že mám ten čo sa nepokazí :)
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 10.11.2018 - 17:35:34
neviete prečo sa táto farba (beige pyrite) už nedá zadať do výroby a platí len pre skladové vozidlá?
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Modzillo 10.11.2018 - 20:02:24
Lebo o ňu vôbec nebol záujem, farba skončila na všetkých modeloch...
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: tomasg 15.01.2019 - 15:14:38
Ktorá farba grafiky je podľa vás krajšia? Vo vyšších úrovniach výbavy sú tiež tieto dve farby alebo viac?
Názov: Re:Peugeot 308 NEW 1,2 Puretech 130k BVM6
Prispievateľ: Modzillo 15.01.2019 - 16:23:35
GT Line a GT má ešte červeno-ciernu tému