PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.

Hlavné fóra => Servis => Peugeot 807 => Téma založená: Marian Kollár 05.03.2018 - 10:29:18

Názov: Dotaz
Prispievateľ: Marian Kollár 05.03.2018 - 10:29:18
Ahojte, som tu novy...sice nemam konkretne peugeot 807, ale mam fiat ulysse 2,0 Jtdm, 88kW. r.v. 2010, kod motora RHK. Cize bratceka 807 micky.  auto ma poctivých 144000 km. No pri stahovani som poriadne vytrapil spojku a tato zacala na 5 a6 rychlostnom stupni pri otackach nad 2200 preklzovat..motor ani prevodovka nie su potecene olejom. Takze semeringy su ok...chcel som menit spojkovu sadu.. Ale neda sa demontovat nspravnica. Na kazdej strane sa nam podarilo pretocit po jednom srobe...kdesi v nosnikoch sa utrhli matice. A nejde ani povolit ani zatiahnut...musime teda vybrat komplet motor smerom dopredu...co znaci. Rozmontovat komplet prrdok...naraznik, nosnik, chladice,cooler, vsetko odpajat...no hruza. Ma niekto s tym skusenosti??? Diky..
Názov: Re:Dotaz
Prispievateľ: Qcko 05.03.2018 - 10:39:14
No ak sa točia tie 2 skrutky ktoré držia nápravnicu vpredu hore, tak väčšinou sa dá k maticiam dostať a buď bodnúť zváračkou alebo tam napchať kľúč, už som sa s nimi trápil na Citroene C5, Peugeote 307 a pod, ona tam je len akási plastová zarážka, ktorá nemá šancu po rokoch tú maticu udržať. Ale zatiaľ sa mi ju našťastie vždy podarilo nejako zvariť/zachytiť.

Aj tak to budete musieť riešiť, nemôžete ich nechať predsa voľné - začal by som preto riešením tohto ako rozoberaním steny (rozobrať stenu nie je síce problém, ale príde mi to v takomto prípade zbytočné).
Názov: Re:Dotaz
Prispievateľ: Marian Kollár 05.03.2018 - 14:07:53
No ak sa točia tie 2 skrutky ktoré držia nápravnicu vpredu hore, tak väčšinou sa dá k maticiam dostať a buď bodnúť zváračkou alebo tam napchať kľúč, už som sa s nimi trápil na Citroene C5, Peugeote 307 a pod, ona tam je len akási plastová zarážka, ktorá nemá šancu po rokoch tú maticu udržať. Ale zatiaľ sa mi ju našťastie vždy podarilo nejako zvariť/zachytiť.

Aj tak to budete musieť riešiť, nemôžete ich nechať predsa voľné - začal by som preto riešením tohto ako rozoberaním steny (rozobrať stenu nie je síce problém, ale príde mi to v takomto prípade zbytočné).
.  No nie predne sroby pod chladicmi tam sa to da riesit.. utrhol som tie pod nohami vodica a spolujazdca..na kazdej strane su tri.. ja som po jednom pretocil vlavo aj vpravo...dostat sa ku tym maticiam nie je mozne..mozno zvnutra z kokpitu..koberce prec  a vyrezat otvor aby som sa dostal do nosnika..no takto prznit 8 rocne auto???
Názov: Re:Dotaz
Prispievateľ: Qcko 05.03.2018 - 14:50:52
Jááj, no tak to je nepríjemné, ku tým prístup nie je, každopádne, vyrerať plech z dolnej strany (nie z vnútra), prichystať nový plech s navarenými maticami a navariť na auto + ošetriť proti korózii.

Každopádne, aj tak by som začal riešením týchto matíc, nápravnica nemôže byť predsa naskrutkovaná len vpredu :)