PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 508 I => Téma založená: Yco 30.10.2017 - 09:53:42
-
Ahojte,
objavil sa mi na displeji varovný nápis "risk of particle filter clogging".
Mám 2 otázky:
1. Stačí vymeniť "adblue mocovinu"?
2. Ktorý servis v Košiciach odporúčate? (Aby mi po jej výmene aj resetovali palubný pc, a nestálo ma to gate. ;))
Dík.
-
hlaska sa netyka doplnenia mocoviny ani resetu,
hlaska ta informuje o tom ze vozidlo sa niekolko krat pokusalo zregenerovat filter pevnych castic.
predpokladam ze mas kratke jazdy po meste v poslednej dobe. idelane by bolo spravit si dlhsi vylet po dialnici alebo okreskach.
nieje nutne ziadne vytacanie motora ani intenzivna jazda. dolezite je ist aspon hodinu.
-
Ďakujem, Marcel00. :)
-
priebeh regeneracie zbadas podla zvysenej aktualne spotreby. neviem aku motorizaciu mas, no pocitis to mozno aj na vykone v pripade slabsich motorizacii. :)
-
Ahoj, mám 2.0 -ku. A, nie som fanúšikom zbytočných akcelerácií. Zatiaľ som si zníženie výkonu nevšimol. :)
-
ok, potom plati alebo moze platit, ako som pisal vyssie :)
-
ak chodis vela po meste da sa spravit tzv nutena regeneracia cez diagnostiku kedy sa tento proces uskutocni pri nastartovanom aute :)
a dalsia vec ADBLUE je ADBLUE mocovina ktora je sucastou FAP sustavy sa vola Eolys :)
-
nutena regeneracia je posledna instancia, osobne neodporucam ju pustat "len tak " !!!
radsej si treba vylet spravit.
-
Ako pise Marcel, ja sa tiez budem musiet vydat na vylet. aj mne sa nedavno zobrazila na par sekund ta hlaska.
-
Ahojte..
Túto hlášku na mojom P 5008 1,6 HDI som mal už niekoľko krát, vždy po období, keď som sa dlhšie motával po meste. Ale akonáhle som sa dostal na výlet na dialnicu zmizla. Naposledy sa zobrazila tesne po prekonaní hranice 200 tisíc km na tacho. Odvtedy som však urobil 3.500 km prevažne po dialnici, a hláška tam stále je! Nedarí sa mi ju ustálenou jazdou (ani vyššie otáčky, ani nižšie na vyšší stupeň) odstrániť.
A moja otázka: je možné že táto hláška sa zobrazuje aj v súvislosti s touto hranicou? Myslím to tak, že či systém (na základe počtu regenerácii, počtu tankovaní, alebo na drzovku počtu najazdených km) neusúdi že FAP je plný a treba ho vymeniť, alebo potrebuje iný zásah(vypálenie)?