PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 407 => Téma založená: saslik 12.09.2016 - 19:11:41
-
Čaute neviete mi niekto poradiť teraz so išiel z práce domov A všetko V poriadku , zastavil som v obchode A keď som znova naštartoval všetko V pohode až kým som nesliapol na plynový pedal auto nemá výkon otáčky idú veľmi pomaly hore, žiadna kontrolka nesvieti, turbo piska, auto nedymi iba trošku začal vyfuk dunet,
Ja viem že treba na dia ale dnes už nemám možnosť A zajtra musím do práce tak chcem vedieť či môžem. ...
Môže byť K. O spojka??? Zatiaľ radi bez problémov žiadnu zmenu som si nevšimol až na ten výkon. ..
Prosím poraďte mi
Ďakujem. ...
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
Spojka zrejme nie ,ale možno ti zostal egr v otvorenej polohe a cucá ti to všetok horúci vzduch.
-
Dik za reakciu...Ale mám egr off....
Ide to veľmi pomaly do otacok plyn na podlahe A auto nič. ...
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
a máš tam aj blendu ,alebo nie? Presne takto sa to prejavovalo u mňa ked sa otrhol klobúk v egr ktorý uzatváral prívod vzduchu ,Auto sa trochu podalo respektíve motor išiel do otáčiek ked som klasicky našlapal ,ale bol to iba chvílkový moment.
-
Fuha tak to na 100 % nepotvrdim ale tuším tam je blenda. Tebe sa to odtrhlo A kam to vletelo?
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
nikam ,zostal v komore .Je to dostatočne velké ,aby to nikam necestovalo ,kedže to uzatvára prietok vzduchu. :D
-
Ale keby to bol tiež môj prípad, nespôsobí to nejaké vážnejšie poškodenie keby som S tým jazdil???
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
A ešte som si všimol že mi trošku duni výfuk. ...
A keď to tebe upchalo prietok vzduchu, tak ti to nedymilo viacej?
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
Dymilo a fest a čo bolo zaujímavé tak žiadna kontrolka ,dokonca aj dia bola čistá. Dunenie by mohol byť príznak regenerácie ,ale to by auto malo zvládnuť bez toho že by stratilo výkon. V akom stave máš FAP ,alebo aj ten je už fuč ?
-
No mne to praveze nedymi vôbec A to aj napriek tomu že mám FAP off (kúpil som zlý kus A kvôli fapu som zadrel motor tak som ho odstránil. ..)
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
Nedalo mi to tak som išiel skúsiť naštartovať A asi mi nejde turbo...vôbec ho nepocujem. ...Ale nechápem prečo nezasvietila kontrolka...
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
Skús mrknúť na podtlakové trubky a ich gumené kolienka.Práve tie kolienka radi praskajú.Choď po trubke až na ľavo hore k elektro pneum.ventilu turba.
-
No tak bol som na rýchlo na dia A tieto chyby mi vyhodilo....(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160913/692d3840f9037f30ddf506991666fdc0.jpg)
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
Tá posledná chýba bude asi môj problém P2562
Bude derava hadicka alebo ten pierburg ventil K.O.?
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
...kvôli fapu som zadrel motor....
to urcite nie kvoli FAP-u... to asi tazko...
-
Bol zle odstavený A namiesto toho aby ho dali úplne von tak tam navŕtali iba 2 diery...dostávala sa mi nafta do motorového oleja kvôli zlej regenerácii ktorá tam už na mala byť A ohlo mi ojnice...
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
upravy na RJ motora robil v suvislosti s FAPom kto?
vidim to na zle urobenu SW robotu a s tym suvisiace problemy, ze ti ani kontrolku nezapina.
-
..... tam navŕtali iba 2 diery...dostávala sa mi nafta do motorového oleja kvôli zlej regenerácii ktorá tam už na mala byť A ohlo mi ojnice...
Takže kôli motákom typu "A je to" ktorí netušili čo robia a vrtali diery tam kde memali....
PS.: mne ukazovatel stavu oleja v pocitadle kilometrov zachranil motor ked mi ruplo tesnenie pod hlavou a zbadal som ze cez noc sa mi sám od seba zmenil stav z MIN na MAX co bolo sposobene chaladiacou kvapalinou v oleji.....
-
Tá posledná chýba bude asi môj problém P2562
Bude derava hadicka alebo ten pierburg ventil K.O.?
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
Možno jedno, možno druhé a možno ani jedno.2562-signál kopírovania polohy turba.Buď sa pridiera ovládanie turba,teda tá banka,alebo zadreté lopatky na turbe,alebo potenciometer turba,ale najskôr by som predsa len pozrel na ten podtlak.Potom skús prepojiť tie hadičky na ventíli a choď sa previezť.Ak sa nič nezmení ,hoď to na origo diagnostiku a sprav test akčných členov.Treba aj pozrieť a porovnať za jazdy predpísané a merané hodnoty.Aj tak si ale myslím,že bude problém s podtlakom.
-
Tak som to asi vyriešil obyčajnou páskou. ...(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160915/42760255171dbb95db3faeed8ccff738.jpg)
Turbo už piska len trošku to cmudi asi kvôli studené mu motoru alebo ešte fuci cez pásku. ...
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
Tak predsa podtlak. ;).Čmudiť nesmie ani studené .
-
Už necmudi, lepšie som to za lepili A teraz ide krásne A tuším aj spotreba klesla asi to fucalo dlhšie. ...
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
Chlapi to je ktorá časť? Odkiaľ ide hadica od IC do motora?
-
Saslik saslik. Aj si na nieco zabudol. Slusnost kaze a co sa patri... Hm ?
Nebyt mna a este niekoho kto ti toto poradil, naviedol a nasmeroval by sa patrilo spomenut.
Nemyslim ze napisat "som to vyriesil..." bolo taktne... :bandit
Alebo to mam urobit ja?
-
Ja som sa poďakoval.a aj Tebe Ďakujem ...Len ma hneď zprasil prečo som to dal na sklo....A radil mi aby som skontroloval či je podtlak u ventilu Ale to som zatiaľ neskúšal. ..
Ja sa nechvalim že som na to došiel sám ako si dotyčný myslí ja som sa len. chcel podeliť so skúsenosťou, poznám ten pocit keď je človek bezmocný A nevie si poradiť. ..
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
Chlapi to je ktorá časť? Odkiaľ ide hadica od IC do motora?
Tento "Y" spoj je pri váhe vzduchu...
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
-
:) Ten "Y" spoj vôbec nie je pri váhe vzduchu.Je naľavo od klapiek smerom dozadu k zásobníku podtlaku.Ak si niekomu ďakoval,buď konkrétny komu.Presne to isté som Ti radil aj ja v 11-tom príspevku na prvej strane.Možno ti niekto pomohol po súkr. správe,možno aj s iného fóra a možno tuším aj kto,ale dosť hlúpo to tu vyznie.Toto už ale k téme nepatrí.