PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 206 => Téma založená: peter99 07.08.2016 - 22:54:22
-
ahojte.mam otazku ohladne dialkoveho ovladania centralu.jedna sa o peugeot 206 rok 2000 VIN : VF32CHFZE41065854.ide o to ze ked som auto kupoval od jedneho pana este niekedy pred 8 rokmi tak mi dal k nemu len jeden kluc ten hlavny bez DO,neviem ci ten druhy stratil alebo co,nikdy som neriesil nejake dialkove ovladanie,pretoze som myslel ze tam ziadne neni ani nikdy nebolo.ale nedavno ked som si pozeral v service boxe vybavu podla vin tak som tam nasiel toto : SADA KĽÚČOV 1 KĽÚČ DIAĽK OVL DVERÍ HF + 1 HLAVNÝ JEDINEČNÝ.znamená to že auto ma ovladanie centralu na dialku len ja nemam k tomu ovladac?keby si kupim dialkove ovladanie slo by ho sparovat nejako svojpomocne bez potreby navstevy drahych servisov s diagnostikou?pozeral som nejake navody na reinicializaciu ovladaca ,ale pochybujem ze to je take jednoduche.ma s tymto niekto skusenost?viem ze su aj dodatocne montovane DO a to dokonca uz za nejakych 20€.ale radsej by som to riesil takto bez montaze dalsich zariadeni ak je to teda vobec mozne..dakujem za odoved
-
ano, skusenost je taka ze budes potrebovat immochip, stoji cca 7-10€. Ten ked bude v kluci resp. v kluci s DO, ktorym pojde otocit v spinacke,
tak sparujes aj dialkove.
najprv vsak bude potrebne sparovat immochip. Pokial mas k autu PINkod k RJ motora, tak to sparuje kazdy kto ma diagnostiku pre PSA ;).
Pokial PIN kod nemas, je to taka karticka k autu, tak ti ho vydaju na ziadost v peugeote za maly poplatok (pytaj na obycajnom papieri).
Preukazat sa musis technicakom a obcianskym preukazom.
Ten kluc, ktory nemas, ale tam uz je nahraty v RJ, tak by som urcite vymazal, tym padom sa odstrani moznost, ze by sa nejakym zazrakom
niekto s tym klucom dostal do tvojho auta a aj ho nastartoval ;)
-
A keby som to spravil tak ze ziadne programovanie imobilizeru,len by som si objednal novy kluc s dialkovym ovladanim a len by som prehodil klucik aj s imobilizerovym cipom z toho kluca co mam teraz do toho noveho obalu s dialkovym..slo by to potom sparovat priamo v aute?
-
Ak sa nemýlim tak kluc bez DO je cely zaliaty takze immo nevyberies...a ani manzetu kluca by mat nemal.
Odoslané z LG-D855 pomocou Tapatalku
-
Kluč sa da rozobrat ,manžeta ide pekne vytiahnut a immo čip tam vyzera byt len tak zasunuty..prikladam aj foto..podla mna by nemal byt ziadny problem presunut to do noveho kluča s DO.otazka znie či to pojde sparovat.nerad by som zbytocne vyhodil peniaze :( [ You are not allowed to view attachments ]
-
cip je uz predsa sparovany, takze len prelozis a jazdis dalej.
takisto ked si das urobit novu planzetu, prilozis tento cip a jazdis dalej.
alebo si kupis novy cip, dokupis si hoci aj dalsie dva cipy tak tie sa uz musia priparovat kedze ich RJ motora nepozna.
co sa parovania dialkoveho tyka, to som uz pisal vyssie. to sparujes vdaka pritomnosti rozpoznaneho immocipu v kluci v spinacke v polohe 1.
keby si cip z takto sparovaneho ovladaca/kluca nasledne vybral, tak auto normalne odomknes, ale kedze by tam nebol cip tak nenastartujes.
-
Ano ano viem ako funguje imobilizer.mna zaujimalo hlavne to dialkove..idem objednavat kluc asi z aliexpresu tam stoji 18 eur a v nasich eshopoch asi 60..dokonca by som sa nedivil keby to bol presne taky isty len nasi obchodnici si prihodia 300percent :-\ a este jeden dotaz nech mam v tom jasno..dialkove potrebuje na svoju cinnost stale rozpoznany immocip?ci ked sa raz sparuje tak uz pojde aj bez neho?napriklad keby chcem dialkove mat ako privesok..zatial dakujem dam potom vediet ked pride ci sa podarilo sparovat
-
No takže nový kluč nedavno dorazil.Samozrejme sa mi to dialkove nepodarilo sparovat..Skusal som to podla navodu co je aj v uzivatelskej prirucke.Cize vloziť kluc otocit do polohy prislušenstvo,stlacit tlacidlo zamknutia a kluc vytiahnut.Dalo sa cakat že to nebude take jednoduche.Planžetu som zatial nedal frezovat ani immo cip programovat.Použil som svoj stary kluč v nadeji že ked ho RJ rozozna tak sparuje aj dialkove.Inak zatial som to nemal poskladane v kope,myslim tak že stary kluc bez DO bol v spínačke a ten novy som drzal v ruke.Ale na tom podla mna nezalezi DO nepotrebuje mat vo svojej blizkosti immo cip,alebo sa mylim?Mam taky pocit že tento postup plati len pri vymene baterky..ci?Na jednom fore som čital prispevok že nová elektronika DO sa da prihlasit jedine cez diagnostiku.Ako je to teda?Druha vec je že ja som kupil dvojtlačitkovy kluc a je aj jednotlacitkovy.Može byt aj toto problem?Ako zistím ake ovladanie k tomu bolo original?Rok výroby je 2000.Dakujem :)
-
DO /dialkove/ je jedna vec a immochip je druha vec.
ak riesis dialkove, tak ten immochip potrebujes iba na to aby si RJ nacitala nove dialkove k centralu,
co urobis pomocou otoceneho kluca v spinacke, tym padom bude to nove dialkove akceptovat a nauci sa ho.
ak vsak pouzijes nespravnu elektroniku, tak rj centralu to nerozozna. mozno by pomohlo to kuknut cez
diagnostiku peugeotacku ci tam nieje moznost zmenit verziu elektroniky kluca, nekukal som to este,
tak neviem z hlavy, jedine to vyskusat.
aky dialkovy potrebujes sa da zistit podla VIN cisla tvojho auta. som to pozrel a mas jednotlacitkovu elektroniku.,
objednavaci kod pre peugeot, cize nahradny diel ma cislo: 6552.ZW a stoji cca 100€ v peugeote, alebo
potom treba kupit na nejakom eshope, alebo nieco podobne.
predpokladam ze immochip si prelozil z povodneho kluca, lebo novy sa da naucit jedine s diagnostikou a pin kodom k BSI.
-
noo to si ma nepotešil :( takže ten dvojtlacitkovy mi je na nic že ? že som toto nevedel skor :-\ ved a ak pracuju na rovnakej frekvencii tak neni to jedno?no nic tak mam aspon novy obal na kluc za 17 euro :P urcite nebudem kupovat dalsi za 100 € ale dakujem..ja som to v service boxe nenasiel ze aky kluc tam ide..neviem co spravit , jedine niekde na bazosi zohnat lacnejsi..ale najrozumnejsie by bolo asi kupit predsa nejake to dodatocne namontovatelne dialkove..a urcite je to tak že na novu elektroniku DO netreba diagnostiku?v jednom nemenovanom fore sa niekto vyjadril ze nova elektronika sa da prihlasit jedine s novym immo cipom :-/ tak reku ci to mas odskusane aj bez toho..diki
-
A este jedna vec..ked som chcel vloziť moj stary immo chip do toho noveho kluca tak som zistil ze ten novy chip je tam naletovany a cesticky su spojene z tou elektronikou DO.ako je to možné?vie mi to niekto vysvetlit?ved transponder je pokial viem pasivny prvok ktory neni napajany priamo napatim a len odosiela odpoved citacej cievke v spinacke a priamo s DO nekomunikuje..Bohvie čo som to vlastne kupil :) Inak podla jednej tabulky transponderov som zistil ze 206ky do roku 2001 maju chip ID45 a od roku 2001 ID46..takze aj tak by mi asi nesiel sparovat imobilizer keby som chcel kedze v tom novom kluci bol pravdepodobne ten novší..
-
No takže nový kluč nedavno dorazil.Samozrejme sa mi to dialkove nepodarilo sparovat..Skusal som to podla navodu co je aj v uzivatelskej prirucke.Cize vloziť kluc otocit do polohy prislušenstvo,stlacit tlacidlo zamknutia a kluc vytiahnut.Dalo sa cakat že to nebude take jednoduche.Planžetu som zatial nedal frezovat ani immo cip programovat.Použil som svoj stary kluč v nadeji že ked ho RJ rozozna tak sparuje aj dialkove.Inak zatial som to nemal poskladane v kope,myslim tak že stary kluc bez DO bol v spínačke a ten novy som drzal v ruke.Ale na tom podla mna nezalezi DO nepotrebuje mat vo svojej blizkosti immo cip,alebo sa mylim?Mam taky pocit že tento postup plati len pri vymene baterky..ci?Na jednom fore som čital prispevok že nová elektronika DO sa da prihlasit jedine cez diagnostiku.Ako je to teda?Druha vec je že ja som kupil dvojtlačitkovy kluc a je aj jednotlacitkovy.Može byt aj toto problem?Ako zistím ake ovladanie k tomu bolo original?Rok výroby je 2000.Dakujem :)
Presne toto riesim dnes ! Takisto sa mi to nepodarilo . Dal som novu bateriu do kluca /2016-3V./ prehodil obal novy / lebo stary bol " premackany " .../ samotny kluc som prelozil do noveho obalu kluca. Reinicializaciu som urobil podla navodu - prirucka P-206 na str. 106 v spinacej skrinke . Nepodarilo sa . Prosim o radu, urcite to uz niekto riesil.Dakujem .
-
Keď si prehodil vnútro kľúča do nového obalu prehodil si aj čip imobilizéra? teraz neviem či v tvojom prípade sa imo čip nachádza na plošáku s tlačidlami (mikro spínačmi) alebo je samostatný v nejakej priehradke.
-
Keď si prehodil vnútro kľúča do nového obalu prehodil si aj čip imobilizéra? teraz neviem či v tvojom prípade sa imo čip nachádza na plošáku s tlačidlami (mikro spínačmi) alebo je samostatný v nejakej priehradke.
Dakujem .To neviem .Ako to mozem zistit ? Menil som len obal kluca, lebo na starom boli len premackane diery. Kluc som prehodil povodny . Plosny spoj som prelozil do noveho obalu aj s novou bateriou. Ine suciastky ako zeleny plosny spoj som nevidel v starom kluci/obale. Dakujem za skoru odpoved . Prip. ze co mam este vyskusat .Dakujem
-
Dakujem .To neviem .Ako to mozem zistit ? Menil som len obal kluca, lebo na starom boli len premackane diery. Kluc som prehodil povodny . Plosny spoj som prelozil do noveho obalu aj s novou bateriou. Ine suciastky ako zeleny plosny spoj som nevidel v starom kluci/obale. Dakujem za skoru odpoved . Prip. ze co mam este vyskusat .Dakujem
-
Nemal som u seba kľúč z 206-ky (možno bude vedieť poradiť majiteľ 206) ale na obrázku vyššie je ten imo čip na planžete.
-
dakujem . Nic ine som v starom kluci nenasiel . Len plosny spoj co som prehodil , potom kluc a dal novu bateriu . Keby som mohol poslt niekomu foto , prip keby som nansiel niekde ze Ako to vyzera . . .
-
Ak mas na kluci dialkove imo cip tam nieje samostatne ale je naprogramovany v elektronike
-
dakujem . reinicializacia sa mi nepodarila . DO neotvara , ani nezatvara dvere . Kvoli tomu som aj kupoval novy obal, lebo stary bol uz uplne "premackany " a musel som pouzivat druhy kluc- rezervny - bez DO .
-
nastartovat ti s nim ide ? lebo imo nema nic spolocne s otvaranim ani zatvaranim dveri, dalsia vec je ze mozes mat premackane spinace a bude treba ich vymenit
-
Dakujem . Ved tak to aj vzniklo . Kupil som novy obal na kluc.Prehodil zeleny plosny spoj do noveho obalu, aj povodny kluc a dal novu bateriu 2016- 3 V. Dbere neslo otovrit s DO . Klucom v zamku som otovril vsetky dvere . Zapol som zapalovanie a skusil Reinicializaciu cez zapalovanie podla navodu z prirucku na str. 106 . Nepomohlo to . Som myslel ze by to malo takto fungovat.
-
Nazdar. Stale nic ? Inak podla mojich informacii taky kluc ti uz v peugeot nevyrobia. Mam rovnaky typ kluca a nasiel som na autokluce.sk rovnaky kluc aj s elektronikou za 32€ ak ti to pomoze.
-
Ahoj .
Podla rady vyssie / Pepe a Judes / som musel vyhladat stary obal kluca ktory som ledva nasiel , myslel som ze ho niekto z rodiny zahodil ako staru vec , a podla rady som hladal imo cip, ktory vobec nebolo vidiet , ledva som ho nasiel schovany v malej priehradke stareho obalu / bol cierny v ciernom obale ...= neviditelny .../ cez vikend to idem odskusat na aute P-206, ktory je teraz u syna a som zvedavy , ci to bol problem nefunkcnosti DO . Zatial pouzivame druhy kluc - nahradny bez DO ...
-
Ahoj .
tak Konecne to funguje . Bolo to v tom imobilizeri .
Mam ale dalsi problem - chcelm si vymenit olej , ale
vypustny sroub nejde povolit . Drzi ako prikovana .
Je okrem 8mm stvrohranu aj ina moznost ?
Alebo Ako ho mam povolit ? Ved to musi nejako ist ...
Dakujem
-
Ak sa ti podarilo ten štvorhran zničiť tak skúsiť na tú vypúšťaciu skrutku navariť klasickú šesťhrannú maticu a tak povoliť. Prípadne pladivom klepni po tej výpustnej skrutka a potom skús kľúčom povoliť.
Alebo použiť odsávačku na olej.
-
Dakujem . Este raz som to bol teraz skusit, stvorhran sa sktutil este viac , je to ale makky material - klucka ako pisali v navode , ze staci na povolenie sroubu . Ked nestacilo , striekackou som dal naftu na zavit srouvu aj okolo . Dufam ze to povoli . Necham posobit aspon 1-2 dni , potom skusim s inym klucom , tento makky material je slaby na povolenie. Poziem niekde na nete ci niekde nenajdem orig. stvorhran z pevnejsieho materialu . Samozrejme ma napadlo ze pojsem do servisu , ale ked som si uz vsetko nakupil na vymenu * olej - filter a v servise maju zaujem len ked beriem od nich vsetko material /+marza / + robota ,
inak nemaju zaujem - samozrejme , chapem to , ale som si to chcel sam vymenit , ako ked som si to vzdy robieval na starsich typov aut .- este s mojim oteckom - taka mala spomienka .... z nostalgie ... Dakujem za radu . Dam potom vediet ........
-
stale nic. premazane 2x po 2 dni , skrutene 2 stvorhrany . Vypustny sroub drzi ako prirasteny .
-
Pod hlavou výpustnej skrutky je medené alebo hliníkové tesnenie tam sa ti to "premazanie" nedostane. Ak je to len moc dotiahnuté a nebolo na závit použité nejaké lepidlo, mohlo by pomôcť ako som vyššie písal klepnúť kladivom na hlavu skrutky. Tesniaci krúžok pod hlavou skrutky je z mekšieho materiálu a práve klepnúť sa závit uvoľní.
-
Dakujem . Uz som aj chystal 2 kladiva - jedno mensie a druhe vacsie . Len spravne odhadnut silu buchnutia , aby sa nieco / olejova vana / neposkodila . Skusim a dam vediet . Dakujem .
-
Tomy, odkial si? Ja ten originál kľúč mám ;)
-
Bratislava - Ruzinov
-
v ziadnom pripade nebuchat kladivom, moze ti to prasknut, to skor tomu po prstoch co to pred tebou dotahoval, je tam velmi pohodovy utahovaci moment, tak nechapem naco to ludia dotahuju takou silou. podobny problem ako dotahovanie kolies.
toto nepochopim nikdy.
pouzit ten spravny stvorhran + trhak, nic ine.
-
Ja som mal zadeknuty vypustak na prevodovke. Tiez som skrutil stvorhran z klucky. Pomohlo jedine nahriat vypostaciu maticu autogenom a dobre buchnut kladivom po nej. Potom to uz islo ....
-
Ja som zrezal štvorhran na minimum a použil trubku na väčšiu páku. Poddalo sa to. Kladivo len veľmi zľachka.
-
Dakujem . Ked zrezen na minimum - z tej casti ktora zostala rovna / aj tak je klucka znicena ../ nasadim na nu jedine 8 vidlicovy kluc , co je maly kluc a nan tu rurku ? Nezlomi sa 8 kluc ? Povoli sa ten nestastny sroub ? Zrejme zamerne ho v servise utiahli ako... ved to vobec netreba tak az utahovat , jedine kvoli tomu aby som to ja nepovolil . Skusal som Golakluc - tusim 10-c.10 ale preskakoval cez hrany 4-hranu . Co je najlepsie nasadit na zrezany 4 hran ? Musim to dnes povolit . najneskor cez vikend musim vymenit olej v motore . Dakujem vopred za radu .
-
Ponechaj klučku ako páku.
-
Mne MartiSK zvaril z kúska klučkového 4-hranu a matice do ktorj išiel 4-hran zasunúť "redukciu". Terz ju stačí vložiť do správnej goly a veselo povoliť.
-
ja mam vypustaku vnutorny stvorhran ale aj sesthran na golu, ty taky srob nemas ?
-
bohuzial nemam , len stvorhran vnutri . Zvonku je len gulaty . To navarenie je dobry napad , ale ja zvaranie nemam . Diky .
-
nevies tu gulatu cast chytit do bliciek/hasaku a povolit ?
-
neskusal som , mozem skusit cez vikend , ak nevymyslim nieco lepsie . Alebo sa nevyskytne nejaky napad ze ako uvolnit zapeceny vypustny sroub .
-
Už si mohol kúpiť alebo si požičať odsávačku na olej a olej by bol už vymenený.
Odsávačku kúpiš napr. u partnera klubu tu http://autodielygafa.sk/prislusenstvo2/elektricke-cerpadlo-12v-%5Bid%3DSN101%5D.html Minule ju mali aj v Lidli ale určite ju dostaneš aj v nejakej hobby predajne.
-
Dakujem . Toto by mohlo byt riesenie . To ma nenapadlo, ani mi to nikto neporadil . Riesili sme jeden naschval dotiahnuty vypustny sroub . Dakujem este raz za dobru radu . Dik a pozdravujem .
-
Asi si to nepostrehol ale už som ti to písal tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,3000.msg58629.html#msg58629 ;).
-
ospravedlnujem sa , asi som to nepostrehol . Dakujem za vsetky rady . dufam ze sa mi to podari ...
-
Určite podarí a ak predsa len nie daj ho do servisu kde by mali vedieť povoliť výpustnú skrutku a nech ju už natoľko nedoťahujú.
-
POVOLILO ! ! ! pomohlo WD a vacsie rameno - predlzene ! Ale nejde mi odkrutit olejovy filter... Mam novy retiaznovy kluc,
ale preklzoval , ale ked ho zaspajcujem - nejde pdkrutit ... PROSIM o radu . Mam to rozrobene - cize Musim to dokoncit ! Diky
-
Ak sa tam dostaneš tak môžeš povoliť aj hasákom čo má dobré zuby, nevadí keď teleso filtra aj zdeformuješ. Povoľuje sa otáčaním oproti hodinovým ručičkam.
V každom prípade by to malo ísť povoliť aj tým reťazovým kľúčom.
Najedol si sa pred povolovaním poriadne :).
-
Dakujem ! Nastriekal som WD spray do medzery filtra-bloku. Pockam a este raz skusim . Vecer dam vediet . Drz palce !
-
retiazka presmykuje , Krutim dolava . Nastriekal som do medzery este WDcko. Zajtra skusim znova . :-[
-
musis krutit v protismere hodinovych ruciciek
-
Raz som povoľoval filter tak ,že som pod retiazku dal šmirgľový papier zrnitou stranou na filter a retiazku naň dobre našponovať a pákou ťahať.(skus)A povolil zbytočne je to tak uťahovať. ( Ťahať ako bula na vežu.)
-
Tak vsetko sa nakoniec podarilo ! Dakujem vsetkym za cenne rady . Dal som aj novy filter a dotiahol rikou . Potom som dal retiazkovy kluc a mierne sa kovove puzdro filtra zatlacilo na obvode - dufam , ze to nevadi ? Iank je zle vidno hladinu novrho oleja , lebo je cisty a prisvitny . Stary olej bol viditelnejsi , hladinu noveho neviem s istotou odcitat a nechcem preliat hornu rysku.Takze sa tesim zo zvladnutia pomocou Vasich rad m ze co velmi pekne dakujem , len ma teraz trapi zatlaceny filter a ci som dal spravne mnozstvo oleja pre zle viditelnu hladinu .
-
Mierna deformácia filtru neublíži ;)
Ja používam veľké blicky, normálne filter "rozdrtím" silou a vytočím, alebo ak je prístup ho prepichnem veľkým skrutkovačom a povolím.
Retiazku proste nemám rád :D
-
Pri uťahovaní nového filtra nie je potrebné doťahovanie retiazkou postačí jemne potrieť tesnenie olejom a dotiahnuť rukou koľko ide. Po chýli keď ho skúsiš znovu dotiahnuť už nepôjde.
Hladinu oleja skontroluješ na mierke tak že ju otocíš oproti svela a bude vidno pokiaľ je na mierke olej. Ak by si to predsa len nevidel, použi klasickú bielu kriedu. Mierku oleja natri kriedou v časti kde je naznačené min a max hladina oleja a zasuň do otvoru pre mierku po vitiahnutí bude všetko jasné ;).
-
Filter som dotiahol som rukou a potom asi 1/4 otacky klucom a nalial olej . Zajtra skontrolujem hladinu a aj ci niekde
netecie / nepresakuje . Dakujem za rady .